IKM UKE 24 ❤

Skal dere prøve noe spesielt denne prøveperioden? :)

Etter å la lest om Ananas-trikset her inne må jeg definitivt prøve det. :joyful:
Mulig jeg blir å kjøpe babyklister i Danmark når jeg uansett skal insemineres der, men har ikke helt bestemt meg.. eller jo, jeg kjøper det. Må jo prøve alt når man først er i gang :happy7

Ellers så skal jeg bestille masse babystøv som skal drysse ned på oss alle, for gravid skal vi bli alle sammen! :sign17 + :sign19 + :Heartpink = :binkybaby
 
Nå skal jeg innom å kjøpe grapefruktkjernedråper og nattlysolje som begge skal funke for detta slimet [emoji14]
Men nattlysolje skal visst også være gull for uren hud, og min hud har kokt den siste pp, jeg renser to ganger om dagen, bruker en daglig peeling og ansiktsmaske 2 ganger i uka, men nei... de kvisene jeg slapp unna som ung får jeg igjen nå..
 
AnnB - PP2 - B3 - EL ca 1.6 - IKM 15.6

Hva er ananastrikset? :)

Det er et enzym som kaller bromelain i ananas og mest av det i kjernen, dette enzymet er antiflamatorisk, så om et egg skulle feste seg så motvirker enzymet at slimhinna blir irritert og frastøter seg egget :)
Så du tar en ananas, deler den i 5 og spiser en skive med kjernen fra 1-5 dpo :)
 
Det som er så fantastisk med å ha begynt en ny pp og være i starten er at man klarer å glede seg over andres positive tester [emoji14]
Jeg er visst ikke helt der. [emoji15]

Dagen i går var blytung og jeg ramla ned i kjelleren, og idag føler jeg meg bare motløs og trist. Blir nok bedre når tr har reist, håper jeg.
 
Jeg er visst ikke helt der. [emoji15]

Dagen i går var blytung og jeg ramla ned i kjelleren, og idag føler jeg meg bare motløs og trist. Blir nok bedre når tr har reist, håper jeg.
Forstår det veldig godt altså [emoji173]

Håper humøret kommer seg slik at du klarer å gå på pp med nytt mot og at du kan føle glede igjen. Er ikke godt å være i en slim dump =/
Sender deg masse klemmer [emoji173][emoji173]
 
a8f2e8fc8da3f17f9bf576181c0ec0c4.jpg

2 kapsler 3 ganger daglig frem til el. 1 om dagen etter el :)
Håper på renere hud og mer slim :)
 
Andy 1892 - PP8 - B1 - EL ca. 28.5 - IKM 12.6

Denne pp skal jeg begynne å tempe, spise ananas og gulrøtter, drikke grapefruktjuice og hostesaft :p Og mannen får sink-tabletter.. hehe, nå går vi all in! :hilarious:
 
Jeg er visst ikke helt der. [emoji15]

Dagen i går var blytung og jeg ramla ned i kjelleren, og idag føler jeg meg bare motløs og trist. Blir nok bedre når tr har reist, håper jeg.
Jeg hadde det sånn på mandag og litt tirsdag. Trist og lei for alt...Men i dag tenker jeg at må nærmer deg seg en ny runde med EL og håp:Heartbigred
 
Det er et enzym som kaller bromelain i ananas og mest av det i kjernen, dette enzymet er antiflamatorisk, så om et egg skulle feste seg så motvirker enzymet at slimhinna blir irritert og frastøter seg egget :)
Så du tar en ananas, deler den i 5 og spiser en skive med kjernen fra 1-5 dpo :)

Tusen takk for et bra og utfyllende svar :) Da får vi se om det ikke blir ananas på meg også.
 
Jeg hadde det sånn på mandag og litt tirsdag. Trist og lei for alt...Men i dag tenker jeg at må nærmer deg seg en ny runde med EL og håp:Heartbigred

Håper jeg også kommer dit snart, men med EL tidligst på dag 17 så virker det fryktelig langt vekk.

Salvie-te, hva var det godt for igjen? Og når burde man drikke det? Er det noe mer enn wild yam som kan være godt for lutealfasen? Dvs å få den lengre ...
 
Back
Topp