IKM uke 23

Jeg spurte nettopp om dette. Jeg hadde positiv test 21 mai. Og negativ test 22 mai. Da fikk jeg beskjed om at jeg var 1 dpo i dag 23 mai :)

Så jeg tror kanskje EL er i dag og at du er 1dpo i morgen:) Har du noen symptomer på EL?

Ja, jeg tror også at el er dagen da testen blir negativ!
 
Jeg spurte nettopp om dette. Jeg hadde positiv test 21 mai. Og negativ test 22 mai. Da fikk jeg beskjed om at jeg var 1 dpo i dag 23 mai :)

Så jeg tror kanskje EL er i dag og at du er 1dpo i morgen:) Har du noen symptomer på EL?

Takk for svar![emoji16] Ja, veldig mye stikkinger. Noe skjer der nede vertfall! Da er jeg endelig i dpo land imorgen, så deilig[emoji7]
 
Jeg prøvde meg på el testing, men ramla litt ut av det, så har ik peiling på når det evt snudde..
Troooor ut fra kroppens signaler at jeg hadde el enten igår eller idag!
Hadde sex igår og søndag..
Så vi får håpe vi traff! Ingen av oss orker idag.
Skulle godt gjøres at det klaffer nå på første el etter MA, men who knows?

Da er det bare å vente da dere.. vente vente vente, jaddaaaaaaa....
 
Jeg prøvde meg på el testing, men ramla litt ut av det, så har ik peiling på når det evt snudde..
Troooor ut fra kroppens signaler at jeg hadde el enten igår eller idag!
Hadde sex igår og søndag..
Så vi får håpe vi traff! Ingen av oss orker idag.
Skulle godt gjøres at det klaffer nå på første el etter MA, men who knows?

Da er det bare å vente da dere.. vente vente vente, jaddaaaaaaa....

Huff så trist[emoji173]️ Føler med deg.. Vondt å oppleve. Klaffet med oss første pp, men ble kjemisk. Håper det klaffer for dere og at spiren sitter hele veien!
 
Jeg er ny med el-testing. Har en sånn CB monitor og i dag fikk jeg blinkende smilefjes. Det står at det er når man får smilefjes uten blinking at man er mest fruktbar. Jeg rekner med at eggløsningen kommer dagen etter dette kanskje? Tror ikke det blir noen prøving i dag, men er redd vi kanskje går glipp av el da? Hvor lang tid har man når man begynner å få blinkende fjes? Fikk negativ test i går.

Usikker på hvordan disse testene funker.. Men vet at egget slipper 12-36 timer etter positiv test. Så da har det nok vært[emoji16]
 
Litt usikker. Hadde håpt at jeg klarte å vente til 11/12 dpo. Men kjenner jeg meg rett så begynner jeg vel 8 dpo :hilarious:
Har nettopp hatt en SA Så kjenner jeg har litt panikk for å teste.

Huff[emoji22][emoji173]️Så trist... Sender ekstra masse babystøv til deg! Håper det klaffer og at den sitter hele veien denne gang[emoji173]️
 
DD18AB0A-EFE9-459A-8D3F-155A1205ECBF.jpeg
Jeg prøvde meg på el testing, men ramla litt ut av det, så har ik peiling på når det evt snudde..
Troooor ut fra kroppens signaler at jeg hadde el enten igår eller idag!
Hadde sex igår og søndag..
Så vi får håpe vi traff! Ingen av oss orker idag.
Skulle godt gjøres at det klaffer nå på første el etter MA, men who knows?

Da er det bare å vente da dere.. vente vente vente, jaddaaaaaaa....


Okey, det har tydeligvis ikke søuppet enda, tok en test nå bare for å sjekke..
betyr det at el er i morgen mest sanns??
 
Huff[emoji22][emoji173]️Så trist... Sender ekstra masse babystøv til deg! Håper det klaffer og at den sitter hele veien denne gang[emoji173]️

Takk ❤ Håper det klaffer for deg også. Var du langt på vei når du hadde en MA? Trist at du også mistet ❤ denne gangen skal det komme en baby for oss begge :)

Når tenkte du å begynne å teste?
 
Takk [emoji173] Håper det klaffer for deg også. Var du langt på vei når du hadde en MA? Trist at du også mistet [emoji173] denne gangen skal det komme en baby for oss begge :)

Når tenkte du å begynne å teste?

Var på tidlig ul i uke 13 vi fant det ut... Stoppet å utvikle seg i uke 9. Har funnet ut at jeg har jernmangel og lavt d-vitamin så vi håper det har gjort susen denne gang![emoji173]️

Det må det![emoji173]️ Blir spennende det her. Jeg er skikkelig testegal[emoji23] Så tror ikke jeg klarer å holde meg mer enn til 7/8 dpo.. Har så utrolig mange tester liggende (wish/ebay)[emoji23]
 
Jeg prøvde meg på el testing, men ramla litt ut av det, så har ik peiling på når det evt snudde..
Troooor ut fra kroppens signaler at jeg hadde el enten igår eller idag!
Hadde sex igår og søndag..
Så vi får håpe vi traff! Ingen av oss orker idag.
Skulle godt gjøres at det klaffer nå på første el etter MA, men who knows?

Da er det bare å vente da dere.. vente vente vente, jaddaaaaaaa....

Jeg har hatt sen EL. Fikk tester i posten idag, og måtte teste og den var positiv. Skulle bare la det gå, men så hadde jeg så syyykt vondt i magen i går og i morges.
Håper det klaffer for dere på første pp! Jeg er nå på pp 3 etter MA, blir bare tyngere og tyngere å være prøver.
 
Var på tidlig ul i uke 13 vi fant det ut... Stoppet å utvikle seg i uke 9. Har funnet ut at jeg har jernmangel og lavt d-vitamin så vi håper det har gjort susen denne gang![emoji173]️

Det må det![emoji173]️ Blir spennende det her. Jeg er skikkelig testegal[emoji23] Så tror ikke jeg klarer å holde meg mer enn til 7/8 dpo.. Har så utrolig mange tester liggende (wish/ebay)[emoji23]

Huff, da var jo du et stykke på vei :( jeg mistet i uke 8 men jeg hadde egentlig dårlig følelse fra jeg begynte å teste så håper testene er bedre neste gang jeg tester positivt.

Kan lavt D-vitamin gjøre at man kan miste?

Godt vi er flere som er testegal :hilarious: Jeg har også en god del tester på lager :D Har hamstret både på eBay og komplett apotek:D
 
Huff, da var jo du et stykke på vei :( jeg mistet i uke 8 men jeg hadde egentlig dårlig følelse fra jeg begynte å teste så håper testene er bedre neste gang jeg tester positivt.

Kan lavt D-vitamin gjøre at man kan miste?

Godt vi er flere som er testegal :hilarious: Jeg har også en god del tester på lager :D Har hamstret både på eBay og komplett apotek:D

Like trist uansett hvor langt tenker da jeg.. [emoji173]️ Men alt skjer for en grunn tenker jeg også! Ja, det kan visst det.. Lest mye om det på nett.. Var nede på 27(!) i d-vitamin og 10 i jern det er veldig lavt..[emoji32] Godt jeg endelig har en lege som hjelper meg[emoji16]

Hehe, du er absolutt ikke alene der nei[emoji23] Hater de få gangene jeg ikke har hatt en eneste liggende, så nå har jeg hundrevis[emoji23] De er jo så billig....
 
Like trist uansett hvor langt tenker da jeg.. [emoji173]️ Men alt skjer for en grunn tenker jeg også! Ja, det kan visst det.. Lest mye om det på nett.. Var nede på 27(!) i d-vitamin og 10 i jern det er veldig lavt..[emoji32] Godt jeg endelig har en lege som hjelper meg[emoji16]

Hehe, du er absolutt ikke alene der nei[emoji23] Hater de få gangene jeg ikke har hatt en eneste liggende, så nå har jeg hundrevis[emoji23] De er jo så billig....
Jeg har normalt mellom 10 og 11 i jern til normalt. Ved vær graviditet har den gått ned til 7-8. Jeg hadde ma i uke 10+5, vært død siden uke 8+3.
Viss det ikke klaffer denne pp, så skal jeg få tatt en blodprøve for å sjekke div nivåer.
 
Back
Topp