IKM uke 23

Det hjelper ikke med kapselform om ikke tabletter funker. Det som er problemet da er som regel at tarmen ikke klarer å ta opp det som tilføres. Da må det som regel krem eller injeksjon til.:)

Takk for god info [emoji16] Da trenger jeg ikke stresse med å bytte selv.
 
Jeg tror jeg har el idag! :-D
Fikk ikke til noe igår, sist gang var lørdag!
Så ikveld må det bli sex og så får vi håpe det holder :)
 
Helt negativ test i dag, så da har nok el vært eller er nå. :) Håper det holder med de aksjene som ble lagt inn i går tidlig. Kan prøve å få inn litt i dag, men. Er så lei av plikt-sex.:dontknow
 
Skikkelig øm, nesten støl/ vondt på høyre side av magen, helt nedi der liksom.
 
Denne gang kan jeg virkelig si at jeg har prøvd alt. Ligger nå med beina opp til veggen og pute under rumpa. #kjærringråd‍♀️ Må prøve det som prøves kan[emoji23] Flere som har gjort noe "utenom det vanlige"?[emoji23]
 
Første pp og litt lenger syklus enn jeg trodde, men i går hadde jeg veldig positiv el-test og nå er den på vei ned og puppene kjennes litt ømme, så da satser jeg på at el skjer i dag eller akkurat har skjedd og at mannen har levert gode svømmere de siste dagene. Så er der bare å telle dpo fra i morgen! Dette er jo veldig veldig spennende, selv om det er optimistisk å tro at det kan klaffe på første. Har bestilt tidligtester, og prøver å vente med testing til neste helg [emoji13]
 
Første pp og litt lenger syklus enn jeg trodde, men i går hadde jeg veldig positiv el-test og nå er den på vei ned og puppene kjennes litt ømme, så da satser jeg på at el skjer i dag eller akkurat har skjedd og at mannen har levert gode svømmere de siste dagene. Så er der bare å telle dpo fra i morgen! Dette er jo veldig veldig spennende, selv om det er optimistisk å tro at det kan klaffe på første. Har bestilt tidligtester, og prøver å vente med testing til neste helg [emoji13]

Skal aldri si aldri[emoji16] Håper dere er heldige! Vanskelig å vente med den testingen altså..[emoji23]
 
Da var min el test blitt negativ og. Deilig[emoji16] Nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet og prøøve så hardt jeg kan å ikke ta noen tester[emoji56][emoji23]
 

Vedlegg

  • IMG_8516.JPG
    IMG_8516.JPG
    136,3 KB · Visninger: 52
En dose aksjer i går og, helt sikkert ingen vits da EL mest sannsynlig har vært, men hadde så lyst i går, selv om jeg hadde vondt i magen [emoji4]
 
Trodde jeg hadde EL for halvannen uke siden, men innså at det nok var ønsketenking når jeg nå er på tredje dag med positive EL tester. Så da håper jeg at jeg hører til i denne gruppa, og ikke har bomma enda en gang :p er på cd36 nå, så nå synes jeg den eggløsninga godt kan komme altså.
 
Fikk EL tester i posten idag. Måtte jo bare ta en. Den var nesten positiv, så nå skjønner jeg ingenting. Får ta en test i morgen og se om den er positiv eller negativ.
 
Tror virkelig ikke EL har vært enda. Blæh, at ikke syklusen kan spille på lag!
 
Noen som har peiling på dette med el slim? Når man får denne "eggehviten" som sitter som et lag på utsiden av papiret og den kan trekkes. Er man mest fruktbar da, eller har el vært? Noen som kan noe om dette?[emoji5]
 
Noen som har peiling på dette med el slim? Når man får denne "eggehviten" som sitter som et lag på utsiden av papiret og den kan trekkes. Er man mest fruktbar da, eller har el vært? Noen som kan noe om dette?[emoji5]
Tror EL slim kommer før EL, og når du har slik EL slim så hopp til køys, for da er du mest fruktbar [emoji4]
 
Back
Topp