Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legg ut bilde av testen daDa tok jeg en test akkurat og den var veldig positiv![]()
gratulerer så myeDa tok jeg en test akkurat og den var veldig positiv![]()
Fører deg opp! Lykke til i neste ppog jeg fikk tr som forventet.men neste pp skal det gåsydenbaby
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gratulerer så masseDa tok jeg en test akkurat og den var veldig positiv![]()
Da tok jeg en test akkurat og den var veldig positiv![]()
det bilde ditt var veldig fint og sterke strekerTulla84: jeg har vært usikker på når IKM var siden jeg har litt varierende sykluser, alt fra 28-33 dager, i dag var dag 33Vis vedlegget 64143
Tulla84: jeg har vært usikker på når IKM var siden jeg har litt varierende sykluser, alt fra 28-33 dager, i dag var dag 33Vis vedlegget 64143
Noe sterkere enn det blir vanskelig tror jegTulla84: jeg har vært usikker på når IKM var siden jeg har litt varierende sykluser, alt fra 28-33 dager, i dag var dag 33Vis vedlegget 64143
Ingen erfaring dessverre . Håper tanta snart dukker opp dersom du ikke er gravid <3Huff kjenne at æ bynne å bli ganske lei...tok test sist lørdag men va negativ....fortsatt ingen mens å ingen tegn til den heller...e utruli kvalm som æ har vært i snart to uke...ømme bryst som kommer gradvis å murringe i rygg å mage...prøve å få tak i fastlegen min men ho e på ferie i 3 uke nu å den legen som e for ho kan ikke svare mæ på det æ spørr om... har prøvd å få tak i gynekologen som har behandla mæ med progynova men ho e så vanskelig å få tak i.... kjenne at æ nesten e på gråte å bynne å bli litt paranoid om det kan feile mæ andre ting
Nån som har erfaring med progynova for å få mens tilbake?
Fikk mens en gang med den forje mnd men nu kommer den ikke....
Kan det faktisk skje at det bare kommer en gang å så slutte det?? Huff blei mye klaging nu men vil liksom ikke klage mere til mannen heller for trur han begynne å bli lei
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Begynne å bli lei av å venteÅhr.. Fremdeles ingen tante!!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app