IKM uke 23

Hvor stor en sannsynligheten for å være gravid når man ikke har noen symptomer..? Æsj altså, våkner hver morgen og håper det skal komme en kvalme-byge, eller i det minste litt muring i magen. Vurdere litt å teste i morgen, da er jeg 10 dpo, men altså, føler meg ikke et gram gravid, har bare en smule håp å klinge meg til :/

Ja, vet det er tidlig ennå, vil bare gjerne se to streker!

Vis vedlegget 64029

Det er ingen andre enn meg som ser no her? :p

Kikka først å så ikke noe, men så kikka jeg flere ganger og syns jeg så en skygge :p haha!! Sprø i hue? Neida :p

Må bare få bekrefta at jeg ser syner :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Har du plukket fra hverandre testen og tittet?

Her er det intet nytt å melde, egentlig! Tok en test i går "bare for gøy", men den var jo (selvfølgelig) så negativ som man får det! Jeg er nok maks 9 dpo i dag, og har ca 0% tro på at det klaffa denne pp'n. Men det er egentlig helt greit, gleder meg allerede til vinen jeg skal drikke når TR kommer :P viktig å ha noe å se frem til!

Hvor stor en sannsynligheten for å være gravid når man ikke har noen symptomer..? Æsj altså, våkner hver morgen og håper det skal komme en kvalme-byge, eller i det minste litt muring i magen. Vurdere litt å teste i morgen, da er jeg 10 dpo, men altså, føler meg ikke et gram gravid, har bare en smule håp å klinge meg til :/

Ja, vet det er tidlig ennå, vil bare gjerne se to streker!
Mange som ikke får symptomer i det hele tatt. Like normalt det som å få symptomer :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Mange som ikke får symptomer i det hele tatt. Like normalt det som å få symptomer :)

Glad sau, du er god! Selv om du bare svarte på spørsmålet, fikk jeg jo helt et nytt håp her :) Får se om jeg tester i morgen, eller om jeg holder meg til helgen :)

Glad sau, du er god! Selv om du bare svarte på spørsmålet, fikk jeg jo helt et nytt håp her :) Får se om jeg tester i morgen, eller om jeg holder meg til helgen :)
Godt og være til nytte ;-) krysser fingrene for deg :-D

Møkka tante.. Nå blir el utsatt, og den var perfekt plassert i forhold til at jeg får se sambo den helgen el traff... Kan visst bare drite i baby laging neste pp også da..

Kan hun ikke komme når hun skal komme.. Hun bør komme snarest!!

Møkka tante.. Nå blir el utsatt, og den var perfekt plassert i forhold til at jeg får se sambo den helgen el traff... Kan visst bare drite i baby laging neste pp også da..

Åh, kjenner meg så godt igjen i det :( Så kjedelig! Vi har reisejobb begge to, og hater når jeg tenker at "jess - perfekt!!" så er selvfølgelig el noen dager for sen AKKURATT den måneden :p Ikke pp'ene vi har god tid rundt el :p
Håper den kommer straks til deg (så lenge du vet sikkert at det ikke er mulighet for at du er preggers!) :D

Åh, kjenner meg så godt igjen i det :( Så kjedelig! Vi har reisejobb begge to, og hater når jeg tenker at "jess - perfekt!!" så er selvfølgelig el noen dager for sen AKKURATT den måneden :p Ikke pp'ene vi har god tid rundt el :p
Håper den kommer straks!! :D

Hater dette!! :-)

(Redigerte svaret mitt til at jeg håper tr kommer DERSOM du vet med sikkerhet at det ikke er spire ;) )

Hehe :-) ;-)

Kurven din ser også fin ut ;) tvi tvi
Den ser ikke helt dum ut, men er veldig sammenligning med sist måned, da gikk den opp til 10 dpo før den sank og tr kom tre dager etter. Så den er nok "normal" for meg, enn så lenge..

Når var det du så mannen denne pp'en da, helt i kræsj med når det var el? Temper du forresten, også i prøvepausen her?

Krysser fingrene for at hun kommer snarest, med mindre det faktisk er en mulighet for at det er en liten spire da!

Når var det du så mannen denne pp'en da, helt i kræsj med når det var el? Temper du forresten, også i prøvepausen her?

Krysser fingrene for at hun kommer snarest, med mindre det faktisk er en mulighet for at det er en liten spire da!
Såg han for en uke siden. Da ble det kos en gang før vi sov og han reiste ut på jobb igjen neste morgen. Har ikke tempa før nå de siste dagene. Tempen ligger litt høyt da, så ikke tr temp enda.

Såg han for en uke siden. Da ble det kos en gang før vi sov og han reiste ut på jobb igjen neste morgen. Har ikke tempa før nå de siste dagene. Tempen ligger litt høyt da, så ikke tr temp enda.

Hmmm, ja da skulle vel el vært veldig forsinket om det skulle ha klaffet :/ :(

Hmmm, ja da skulle vel el vært veldig forsinket om det skulle ha klaffet :/ :(
Jepp. Har også hatt brun utflod de siste 2 dagene, så hun er nok underveis :-P

Back
Topp