Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker, liker liker liker!!!! Gratulerer!!!Her har jeg tatt ny test i dag.
Vis vedlegget 63290
Testen fra i går øverst og dagens nederst. 10 dpo i dag.
Lurer på om jeg snart kan ta en digital. Syns jo den har blitt veldig sterk på et døgn.
Sent from my iPhone using BV Forum
Her har jeg tatt ny test i dag.
Vis vedlegget 63290
Lurer på om jeg snart kan ta en digital. Syns jo den har blitt veldig sterk på et døgn.
Jeg lurer på en ting - det står at mange graviditeter ender i en abort før man i det hele tatt vet at man er gravid. Så, dersom man tester tidligere enn IKM, og får positiv test- så er det likevel ikke en garanti for at man er gravid? Man kan få "mensen" likevel, som en SA?
Bare lurer, for jeg lurer på om jeg skal vente med å teste til etter IKM.
Nå skal jeg ikke "plage" med mine tester mer. Men jeg klarte ikke vente. En time etter forrige dobesøk, utvannet urin, ca 10 dpo og fikk alikevel denne:
Vis vedlegget 63299
Har aldri skjedd før at jeg har fått den så tidlig. Krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen
!
GratulererNå skal jeg ikke "plage" med mine tester mer. Men jeg klarte ikke vente. En time etter forrige dobesøk, utvannet urin, ca 10 dpo og fikk alikevel denne:
Vis vedlegget 63299
Har aldri skjedd før at jeg har fått den så tidlig. Krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen
!
Jeg hadde det nåIgår hadde jeg skikkelig smerter nede i livmoren. Kjentes ut som en kniv ble stukket utallige ganger inni der. Varte i mange timer før det ga seg. Noen som har hatt dette?
Eller det hørtes litt feil utJeg hadde det nå
føre deg opp som gravid?Nå skal jeg ikke "plage" med mine tester mer. Men jeg klarte ikke vente. En time etter forrige dobesøk, utvannet urin, ca 10 dpo og fikk alikevel denne:
Vis vedlegget 63299
!
Man kan godt teste positiv på el-test, men mener man skal ha en del hcg for å få positiv (så mye at g-testen også er positiv). Så ville heller testet med g-test, for å ikke bli for usikker på hva resultatet betyrKan man teste positivt på el tester ved graviditet som man kan stole på? Fikk en svak strek på clearblue digital el test bare for å teste.
Man kan godt teste positiv på el-test, men mener man skal ha en del hcg for å få positiv (så mye at g-testen også er positiv). Så ville heller testet med g-test, for å ikke bli for usikker på hva resultatet betyr![]()
tror du trygt kan ta en digital,er du langt på vei?Her har jeg tatt ny test i dag.
Vis vedlegget 63290
ehh leste litt vel fort.god strek til 10 dpo vil jeg siHer har jeg tatt ny test i dag.
Vis vedlegget 63290