IKM uke 23

Her har jeg tatt ny test i dag:).
ImageUploadedByBV Forum1401362405.730048.jpg

Testen fra i går øverst og dagens nederst:). 10 dpo i dag.
Lurer på om jeg snart kan ta en digital. Syns jo den har blitt veldig sterk på et døgn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vondtet i korsryggen gir seg ikke, lurer på om jeg skal ta en test i morgen tidlig. Det er jo litt skummelt om det blir positivt første pp, føler liksom ikke vi har rukket å prøve. Hadde vel kalkulert med en tre til seks mnd før det klaffet. Jeg som har både bryllup og utdrikningslag i møte *panikkangst* ... men gleder meg sykt til å trille på et knøtt neste sommer (om testen er positiv..)

Jeg lurer på en ting - det står at mange graviditeter ender i en abort før man i det hele tatt vet at man er gravid. Så, dersom man tester tidligere enn IKM, og får positiv test- så er det likevel ikke en garanti for at man er gravid? Man kan få "mensen" likevel, som en SA?

Bare lurer, for jeg lurer på om jeg skal vente med å teste til etter IKM.

Jeg lurer på en ting - det står at mange graviditeter ender i en abort før man i det hele tatt vet at man er gravid. Så, dersom man tester tidligere enn IKM, og får positiv test- så er det likevel ikke en garanti for at man er gravid? Man kan få "mensen" likevel, som en SA?

Bare lurer, for jeg lurer på om jeg skal vente med å teste til etter IKM.

Det er vel sikkert greit å teste etter forventet TR med tanke på kjemiske graviditeter:).Men i mitt tilfelle syns jeg det har vært greit å vite om de også. Så jeg har testet før. Jeg har også veldig kort lutealfase, ca 10 dager, så jeg syns det har vært greit å få dokumentert det med tanke på om jeg har måtte kontakte lege etterhvert:).

Nå skal jeg ikke "plage" med mine tester mer:). Men jeg klarte ikke vente. En time etter forrige dobesøk, utvannet urin, ca 10 dpo og fikk alikevel denne:
ImageUploadedByBV Forum1401367701.641704.jpg

Har aldri skjedd før at jeg har fått den så tidlig:). Krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen:)!

Igår hadde jeg skikkelig smerter nede i livmoren. Kjentes ut som en kniv ble stukket utallige ganger inni der. Varte i mange timer før det ga seg. Noen som har hatt dette?

Nå skal jeg ikke "plage" med mine tester mer:). Men jeg klarte ikke vente. En time etter forrige dobesøk, utvannet urin, ca 10 dpo og fikk alikevel denne:
Vis vedlegget 63299

Har aldri skjedd før at jeg har fått den så tidlig:). Krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen:)!

Gratulerer :)

Vis vedlegget 63299

Gratulerer:) krysser fingerene for at den holder seg inni deg i 9 mnd:)

Så lyst til å bli mamma <3

Kan man teste positivt på el tester ved graviditet som man kan stole på? Fikk en svak strek på clearblue digital el test bare for å teste.

Kan man teste positivt på el tester ved graviditet som man kan stole på? Fikk en svak strek på clearblue digital el test bare for å teste.
Man kan godt teste positiv på el-test, men mener man skal ha en del hcg for å få positiv (så mye at g-testen også er positiv). Så ville heller testet med g-test, for å ikke bli for usikker på hva resultatet betyr ;)

Man kan godt teste positiv på el-test, men mener man skal ha en del hcg for å få positiv (så mye at g-testen også er positiv). Så ville heller testet med g-test, for å ikke bli for usikker på hva resultatet betyr ;)

Jeg har g test liggende. Tenkte bare å prøve. Blir ingen test før på lørdag eller søndag. Kjenner at ryggen begynner å verke akkuratt sånn som den gjør når tr ska dukke opp. Men så tidlig som 3 dager før har aldri skjedd. Føler kroppen min lurer meg.

Vis vedlegget 63290
Lurer på om jeg snart kan ta en digital. Syns jo den har blitt veldig sterk på et døgn.

tror du trygt kan ta en digital,er du langt på vei?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 63290

ehh leste litt vel fort.god strek til 10 dpo vil jeg si:)

slik så min el test ut da jeg hadde hcg i kroppen enda etter sa

Vedlegg

• 1401382454470.jpg
    1401382454470.jpg
    41,6 KB · Visninger: 80
Back
Topp