IKM uke 23

Er sannsynligvis 8 dpo i dag. Har vært småuggen i dag og i går... Hmm... Lenge til IKM ennå. Merker at jeg i kveld er fryktelig hormonell innvendig. Koker litt haha . Samme som alle andre sykluser med andre ord. Æsj

uff.. nå har jeg blitt usikker. Kanskje har EL blitt forsinket her, eller så vet jeg ikke hva det er. I dag kom det litt som kan ligne EL-slim. Det var (oi, her kjenner jeg det kommer detaljer :smiley-ashamed008) en liten "klump" slim og resten var liksom bare vått. Er det noen som vet om det kan være noe slim etter en evt befruktning? Eller kan det hende EL har flyttet på seg? :) Og evt. kommer det når EL er ferdig eller før det starter...? jeeeeess.. denne prøvinga kan ta livet av psyken :p har ingen negler igjen snart...
Siden du virker litt usikker, så stiller jeg kanskje et dumt spørsmål: er du siker på at det var el-slim og ikke sæd som kom ut. Det kan bl.a. skilles med at slimet kan strekkes, noe sæd ikke kan. Sæd trekker seg inn i toalettpapiret, mens slimet ikke gjør, og at når det kommer i toalettskålen så løses sæden opp, mens slimet synker samlet/som en klump.

Slimet kommer før el, og det sies at etter el er det lite/evt. ikke slimete sekret. FF sier forresten at det er noen som opplever fruktbart sekret (el-slim) også opp mot mensen. Du kan lese litt om det her: http://www.fertilityfriend.com/Faqs/Eggwhite-Cervical-Fluid-after-Ovulation.html eller litt her: http://www.fertilityfriend.com/Faqs/Typical-cervical-fluid-pattern-.html

Håper det var noen svar til deg. Mener ihvertfall det er riktig, som jeg har skrevet, hvis ikke må dere andre gjerne rette på meg :)

Her har jeg symptomer som vont i magen og veldig sensitive brystvorter.. Er nok ikke tegn på graviditet, er vel heller tegn på at jeg er 1 dpo (håperhåperhåper jeg). Litt kjedelig å være sist ut i tempegruppen, noe dere andre er jo så langt at dere snart kan merke reele symptomer :P

uff.. nå har jeg blitt usikker. Kanskje har EL blitt forsinket her, eller så vet jeg ikke hva det er. I dag kom det litt som kan ligne EL-slim. Det var (oi, her kjenner jeg det kommer detaljer :smiley-ashamed008) en liten "klump" slim og resten var liksom bare vått. Er det noen som vet om det kan være noe slim etter en evt befruktning? Eller kan det hende EL har flyttet på seg? :) Og evt. kommer det når EL er ferdig eller før det starter...? jeeeeess.. denne prøvinga kan ta livet av psyken :p har ingen negler igjen snart...
Sikker på at det ikke er rester fra mannen? For min egen del, så syns jeg alt virker veldig tilfeldig. Noen måneder har jeg mye EL-slim, andre ingen. Noen ganger vonde pupper, andre ganger ikke. Noen ganger er det ømt/vondt på enten venstre eller høyre side når jeg har EL, og andre ganger ikke. Så jeg har sluttet å kjenne etter i forhold til graviditet. Kan ikke stole på kroppen min:rolleyes:

Her har jeg symptomer som vont i magen og veldig sensitive brystvorter.. Er nok ikke tegn på graviditet, er vel heller tegn på at jeg er 1 dpo (håperhåperhåper jeg). Litt kjedelig å være sist ut i tempegruppen, noe dere andre er jo så langt at dere snart kan merke reele symptomer :P

Jeg er nok mest sannsynlig i nærheten av 1 dpo jeg også, så ingen symptomer er reelle for min del ;) fikk helt sjokk da jeg skulle sjekke hvor mange dager det er igjen til jeg kan begynne å teste, haha! :D

Jeg er nok mest sannsynlig i nærheten av 1 dpo jeg også, så ingen symptomer er reelle for min del ;) fikk helt sjokk da jeg skulle sjekke hvor mange dager det er igjen til jeg kan begynne å teste, haha! :D
Ja, litt "kjipt" med alle som faktisk finner symptomer, og det er to uker til vi kan teste :P Men, så kan vi jo glede oss over positive tester en hel uke før det er oss. Tror bare det er lettere å ikke snikteste, om man er først i ikm-uka si ;P (Man skal jo ha en unnskyldning for at man ikke kan holde seg til ikm :P)

Ja, litt "kjipt" med alle som faktisk finner symptomer, og det er to uker til vi kan teste :P Men, så kan vi jo glede oss over positive tester en hel uke før det er oss. Tror bare det er lettere å ikke snikteste, om man er først i ikm-uka si ;P (Man skal jo ha en unnskyldning for at man ikke kan holde seg til ikm :P)

Ja, merker at jeg nesten er like spent på alle andres tester som på mine egne :P Og jeg er stygt redd for at jeg kommer til å ryke på en altfor-tidlig-testesmell når alle begynner å vifte med sine dobbeltsifrede dpo-tall ;)

Hehe. . Det ligna ikke på noe fra mannen, var litt som minnet meg om EL, men likevel annerledes :-/ vet ikke hva det var men forhåpentligvis var det full klaff i dag da om det var EL..
Uansett, nå er jeg mer spent på denne pp enn før! Blir jo helt surrete i toppetasjen av denne prøvinga :-D hehe..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde ikke viljestyrke måtte ta en test fra billigtester i dag :p 9 dpo ifg FF. Blanda hvit æsj. Har drømt så mye surr de siste 3 dagene og puppene veeeeldig vonde. Spurte gynekologen om hvorfor brystene blir ømme( hadde aldri det i syklusene før jeg ble gravid første gang) så sa han: der er nok alderen. Så bare lo han :p

Ligger ikke så langt foran deg jeg :) kun 4 dpo i dag :) så vi får vente tålmodig vi! Hege.. Blir nok vanskelig å holde seg borte fra testene når alle andre begynner og folk får to streker ;)
Spennans uke foran vårs da! Moro å følge med på alle andre!! Krysser fingre for alle sammen :) :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Muligens et teit spm.. men hva er dpo? Trodde det var dager på overtid, altså etter ikke kommet mens, men det virker ikke til å være det her.....?

Muligens et teit spm.. men hva er dpo? Trodde det var dager på overtid, altså etter ikke kommet mens, men det virker ikke til å være det her.....?

Dager etter eggløsning :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg kan trøste dere som synes 4 DPO er lite, med at jeg er hele 1 (!!!) DPO i dag! ;) jaja, er I det minste i dpo-land! :)

Tror jeg er 4 dpo:) om el var den dagen den var forventa:) tester ikke etter el lenger men fikk el slim for 6 dager siden:)

Så lyst til å bli mamma <3

Jeg tok en test når jeg kom hjem fra jobb. Er 9 dpo i dag. Ser dere noe?
ImageUploadedByBV Forum1401283522.970261.jpg

Ser en strek godt selv, syns å skimte en jeg tok 7 dpo som var svakere enn denne. Litt testegalskap denne mnd..:)..men jeg vet ikke om den er rosa eller grå, så får vente og se hva som skjer videre. Brått kommer ho TR på besøk igjen :)..

Vis vedlegget 63184
Ser en strek godt selv, syns å skimte en jeg tok 7 dpo som var svakere enn denne. Litt testegalskap denne mnd..:)..men jeg vet ikke om den er rosa eller grå, så får vente og se hva som skjer videre. Brått kommer ho TR på besøk igjen :)..

Jeg synes jeg ser to svake streker? Så på en måte fire streker til sammen, hvis man teller med kontrollstrek og "overgang"? Da er det nok tvillinger ;) Men spennende!! :D gleder meg til å se utviklingen!

Jeg
Vis vedlegget 63184

ser en svak strek!!! Krysser fingre for at spiren klorer seg fast

Vis vedlegget 63184

Jeg ser også, veldig svakt! Krysser fingrene for deg :)

Vis vedlegget 63184

Den der ser rosa ut på bildet ihvertfall!! Gratulerer:D

Jeg synes jeg ser to svake streker? Så på en måte fire streker til sammen, hvis man teller med kontrollstrek og "overgang"? Da er det nok tvillinger ;) Men spennende!! :D gleder meg til å se utviklingen!
Hehe, vet ikke om du ser bedre at det ikke er fire streker her:
ImageUploadedByBV Forum1401289097.348260.jpg

Håper det blir en utvikling:). Har ikke troa denne gangen, i løpet av 8 pp har det blitt en SA og 2 kjemiske, så regner vel med TR kommer denne gangen også:). Krysser fingrene for noe annet da såklart:)

Back
Topp