IKM uke 23

misunnelig.... jeg har nok ikke hatt el enda. Evt er jeg 1 dpo, men det tror jeg ikke egentlig.

misunnelig.... jeg har nok ikke hatt el enda. Evt er jeg 1 dpo, men det tror jeg ikke egentlig.
Kan jo se ut på grafen din at du har hatt EL. Spennende å se når ff setter kryss

Kan like gjerne være det at vi var fire i senga vår fra tre i natt

fra app

Man kan jo påstå det er litt galskap å ønske oss en til....

Man kan jo påstå det er litt galskap å ønske oss en til....
Alle er forskjellige. Hvis dere ønsker dere en til så må jo det være opp til dere. Selv har jeg en gutt på 7 som har vært mer enn nok i disse årene . Nå har han blitt såpass selvstendig og rolig at vi har energi til en til. Jeg har stor respekt for dem som har tid og energi til flere barn. Det er jo ingen tvil om at de er verdt det. Småbarnstiden er tung. Spesielt om man har en aktiv liten mann som jeg har som har vært høyt og lavt siden han kunne sitte :p

Vi ønsker en til ja.

Tenk, for et år siden var jeg gravid. Jeg mistet 5+2 5. Juni så i disse tider var jeg i dpo land og gravid.

fra app

svie i magen...vet det er for tidlig 4-5 dpo.sist hadde jeg ingen følelse før jeg tok test 16 dpo.foruten at jeg fikk mistanke når jeg var på fest og ikke ble berørt av flaska med vin.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg melder meg inn her. Forutsatt at kroppen min fungerer noenlunde likt hver måned, lander jeg nok helt i slutten av uke 23. Ift. når el-slim startet burde jeg ha el i dag eller i morgen (sånn, om to måneder med temping gir godt nok statistisk grunnlag for sammenligning :P). Tempen gikk litt opp i dag, så kanskje den var i går? Uansett, satser på uke 23 :)

Ser det har vært litt forskjellige spørsmål om oss i gruppen her inne, så jeg kommer litt på ettertid;):

Vi prøver på vårt første barn, har da prøvd siden august. Er i vår 9 pp nå.:)

Tenkte jeg skulle bestille noen graviditetstester fra billige-tester nå, men kommer jo ikke inn på siden. Det er den eneste siden jeg ikke kommer inn på. Andre som har problemer med det, eller er det bare meg?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte jeg skulle bestille noen graviditetstester fra billige-tester nå, men kommer jo ikke inn på siden. Det er den eneste siden jeg ikke kommer inn på. Andre som har problemer med det, eller er det bare meg?:)

Kommer meg ikke inn jeg heller.. Bestilte tester+termometer for et par dager siden, kom i dag! Termometer var nemlig på tilbud til 69 kr, så tenkte jeg skulle begynne å tempe neste pp dersom det ikke klaffer nå :) har ikke helt godfølelsen enda, men håper på et aksjeinnlegg i kveld! Vi er B-mennesker begge to, så her står middag og film snart på tapetet :P

Jeg kommer heller ikke inn, så de har sikkert litt problemer med siden.. Men de sender jo fort da, så om du bestiller i morgen formiddag, burde de vel være fremme like fort. Går ut i fra at siden deres kommer opp å kjører igjen snart ;)

Jeg kommer heller ikke inn, så de har sikkert litt problemer med siden.. Men de sender jo fort da, så om du bestiller i morgen formiddag, burde de vel være fremme like fort. Går ut i fra at siden deres kommer opp å kjører igjen snart ;)
Godt det ikke bare er hos meg:). Da håper jeg er oppe igjen i morgen, så jeg får ordnet det da:). Nå tar jeg kvelden:)..

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan jo se ut på grafen din at du har hatt EL. Spennende å se når ff setter kryss
Som du ser, jeg har nok ikke hatt el.

Og med det beveger jeg meg over i uke 24, for jeg får mens den 15. dagen etter el, så det er ikke sjans på uke 23 lenger

fra app

Jeg er rundt el-tider, og var alene hjemme i går kveld. Når jeg skrev god natt melding til kjæresten fikk jeg som svar at han var på vei hjem. Vips så ble Jump litt mer våken! Så når kjæresten kom hjem, hadde jeg gått å lagt meg, slukket lyset, tent stearinlys og lå der klar i sengen for litt aksjeinnlegg.

Aksjer ble lagt, og min nye strategi er å ikke bevege meg stort etter akten, så aksjene ikke "faller ut". Enn så lenge, alt fint. Så spør jeg kjæstesen om han vi blåse ut lysene, men har hørte det ikke helt, i sin jakt på å finne boksershortsen. Så jeg begynner å prøve å vifte lysene ut. Til deres informasjon, ikke ligg i sengen, og vift stearinlys ut med hånden. Det ene med det andre, og så falt plutselig to av lysene ned, og stearinen fløy og landet alle steder (les: på armen, på dynetrekket, på lakenet, på gulvet, på termometeret og sikkert ut over hele nattbordet). Etter langt om lenge fatter kjæresten at det er noe galt, og jeg dirigerer han til å finne lyset som føk ned på gulvet. Jeg skal jo ikke sette meg opp så aksjene kan gli ut igjen, må han vite! Han er forvirra og jeg er forvirra, jeg så jo det fløy et lys ned fra nattbordet, men han finner det ikke. Til sist vil jeg sette meg opp, for jeg så det jo! Og i det jeg river dyna vekk, ligger lyset fint ved siden av hoften min, inn under dynen. OMG!

Så, dagens moral jenter: ikke prøv å lokke med aksjeinnlegg ved å tenne stearinlys, for så å vifte dem ut med hånden, bare fordi man ikke vil reise seg opp for å blåse dem ut. Heldigvis var det lys i farge som matchet sengetøyet, så blir nok ingen stygge flekker. Og der hvor andre teller sauer for å sove, lå jeg og stille pillet stearin av dynetrekket, hånden, termometeret og lakenet, til jeg sovnet.

Jeg syntes tempen denne pp'en har vært litt ustabil, men er spent på i morgen. Holder den seg oppe/øker, så setter nok FF det kjente krysset, og jeg er offisielt over i dpo :)

Jeg er rundt el-tider, og var alene hjemme i går kveld. Når jeg skrev god natt melding til kjæresten fikk jeg som svar at han var på vei hjem. Vips så ble Jump litt mer våken! Så når kjæresten kom hjem, hadde jeg gått å lagt meg, slukket lyset, tent stearinlys og lå der klar i sengen for litt aksjeinnlegg.

Aksjer ble lagt, og min nye strategi er å ikke bevege meg stort etter akten, så aksjene ikke "faller ut". Enn så lenge, alt fint. Så spør jeg kjæstesen om han vi blåse ut lysene, men har hørte det ikke helt, i sin jakt på å finne boksershortsen. Så jeg begynner å prøve å vifte lysene ut. Til deres informasjon, ikke ligg i sengen, og vift stearinlys ut med hånden. Det ene med det andre, og så falt plutselig to av lysene ned, og stearinen fløy og landet alle steder (les: på armen, på dynetrekket, på lakenet, på gulvet, på termometeret og sikkert ut over hele nattbordet). Etter langt om lenge fatter kjæresten at det er noe galt, og jeg dirigerer han til å finne lyset som føk ned på gulvet. Jeg skal jo ikke sette meg opp så aksjene kan gli ut igjen, må han vite! Han er forvirra og jeg er forvirra, jeg så jo det fløy et lys ned fra nattbordet, men han finner det ikke. Til sist vil jeg sette meg opp, for jeg så det jo! Og i det jeg river dyna vekk, ligger lyset fint ved siden av hoften min, inn under dynen. OMG!

Så, dagens moral jenter: ikke prøv å lokke med aksjeinnlegg ved å tenne stearinlys, for så å vifte dem ut med hånden, bare fordi man ikke vil reise seg opp for å blåse dem ut. Heldigvis var det lys i farge som matchet sengetøyet, så blir nok ingen stygge flekker. Og der hvor andre teller sauer for å sove, lå jeg og stille pillet stearin av dynetrekket, hånden, termometeret og lakenet, til jeg sovnet.

Jeg syntes tempen denne pp'en har vært litt ustabil, men er spent på i morgen. Holder den seg oppe/øker, så setter nok FF det kjente krysset, og jeg er offisielt over i dpo :)

Hehehe no lo jeg godt :D skal ikke være lett altså

--------------------------
Taster fra appen

Hehehe no lo jeg godt :D skal ikke være lett altså

--------------------------
Taster fra appen
Hehe - fikk meg til å le og! På en dag hvor alt går dritt.. kansellerte fly og må reise europa rundt for å komme meg dit jeg skal, teit jobb etc.

Ca en uke til IKM. Jeg pleier alltid å spotte mellom eggløsning og mens, og i alle fall siste uka. Denne gangen har det ikke vært noen ting..lurer på om det kan være et tegn? Er også helt øm i korsryggen.. merker det når jeg sitter stille, men det er ikke slik at jeg kjenner det når jeg er i mye bevegelse. Gikk fjelltur i går og kjente ingenting. Lyst til å teste, men er vel ingen vits riktig ennå.

Drakk også litt vin i helga, mannen syntes det ble litt vel mye prøving og hysteri hvis man må endre livsstil helt før man får to blå..og vi var med mange andre så alt ville bare blitt veldig kleint.. Jaja.

Back
Topp