IKM uke 23⚘️⚘️

Jeg har testet meg, og spotter, så hun har nok rett Mener hun sa 30 ved behandling hvertfall, så det får være det første målet. Drømmen er jo selvsagt å slippe ivf da, så fortsetter selvsagt å prøve

Håper spiren sitter så dere slipper ❤️

Hmm lurer på om jeg har fått svak skygge på testen nå, synes det heller pleier å være hvitere på teststreken når det er blenda. Kanskje litt utvannet tiss og dårlige Metode test, så gir ikke helt opp

Hmm lurer på om jeg har fått svak skygge på testen nå, synes det heller pleier å være hvitere på teststreken når det er blenda. Kanskje litt utvannet tiss og dårlige Metode test, så gir ikke helt opp
Så spennende, hvor mange DPO er du? Få se bilde av testen?

Så spennende, hvor mange DPO er du? Få se bilde av testen?
12 dpo så burde egentlig være synlig strek. Vanskelig å få med på bilde. Overse litt slitt vinduskarm hehe

Vedlegg

• 20250608_134929(1).jpg
    20250608_134929(1).jpg
    1,5 MB · Visninger: 96
12 dpo så burde egentlig være synlig strek. Vanskelig å få med på bilde. Overse litt slitt vinduskarm hehe
Den ser jeg tydelig, og metode slår vist ut seint etter hva jeg har skjønt! Håper den blir sterkere :love017

Metode er treg. Also, ser på begge du la ut!!

Fant en baby plan tidlig test, tynn lyserosa strek. Dette blir spennende dager. Tempen er på 37.8 grader nå, så tydelig at kroppen jobber med noe

Når blir neste test? ;) så spennende med de første strekene altså!

Back
Topp