stjerna80
Forelsket i forumet
Om ikke annet, så er i hvertfall TR punktlig. @ElskerJesus♡ Du kan sette meg på TR.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kor høg bmi då? Kjedelig at du ikkje fekk meir svar enn du ønskaGynekolog sier TR mest sannsynlig kommer i dag. Søknad om ivf blir ikke sendt pga for høy bmi. Tatt hormonprøver idag for å se om jeg har pcos. Har gode egglager og kunne ikke se noe åpenbare feil, men var noe (husker ikke hva hun kalte det) utenfor eggstokk som førte til at hun ville ta prøver for pcos selv om jeg ikke hadde mer som tilsa det.
har du aldri hatt noko positiv test? Eg fekk to jenter i 13 og 15 og så i 18 starta me å prøve på nr 3 og holdt på i 1,5år uten ein einaste positiv test. Føle av og til at kroppene våre berre går i pause liksom, ser mange oppleve det samme. Heilt uforklarlig. Begge jentene blei laga i pp1 liksom, så ingen grupp for at det skulle ta årevis før nestemann kom.Den er på 35 ish, og jeg var jo klar over kravet for å søke IVF, jeg hadde egentlig bare håpet på et svar om hvorfor det ikke går liksomKor høg bmi då? Kjedelig at du ikkje fekk meir svar enn du ønskahar du aldri hatt noko positiv test? Eg fekk to jenter i 13 og 15 og så i 18 starta me å prøve på nr 3 og holdt på i 1,5år uten ein einaste positiv test. Føle av og til at kroppene våre berre går i pause liksom, ser mange oppleve det samme. Heilt uforklarlig. Begge jentene blei laga i pp1 liksom, så ingen grupp for at det skulle ta årevis før nestemann kom.

Forstår deg kjempe godtDen er på 35 ish, og jeg var jo klar over kravet for å søke IVF, jeg hadde egentlig bare håpet på et svar om hvorfor det ikke går liksomJeg har hatt positiv test når jeg var typ 15 og når jeg var 20. Men begge gangene så kom "mensen" 3-4 dager senere og ved undersøkelse var det jo da ingen ting der. Samme skjedde i oktober, da var det en svan positiv typ 10-11 dpo, så kom egentlig mensen på ikm og testene var negativ igjen.
Er så altoppslukende, all testingen, all skuffelsen, det å gå rundt å kjenne på at det er noe feil. Det værste er at jeg kjenner jeg er sånn smått begynt å grue meg til å henge med venninner som er gravide og/eller har barn, fordi da surrer tankene ti gang værre. Føler meg som verdens mest egoistiske menneske hver gang jeg kjenner på det, og er redd for at de skal slå rot
Men om man ser vekk fra min eksistensielle krisehappy090), så hadde jeg bmi på 29 for et år siden, noe jeg har jobbet knallhardt for, så jeg vet at jeg kan
![]()
Gynekolog sier TR mest sannsynlig kommer i dag. Søknad om ivf blir ikke sendt pga for høy bmi. Tatt hormonprøver idag for å se om jeg har pcos. Har gode egglager og kunne ikke se noe åpenbare feil, men var noe (husker ikke hva hun kalte det) utenfor eggstokk som førte til at hun ville ta prøver for pcos selv om jeg ikke hadde mer som tilsa det.
Så, i teorien skulle det jo gå lett)
Jeg kan flyttes fra gravid til TR, dette ble en kjemisk så venter bare på å blø![]()
Så kjedeligJeg kan flyttes fra gravid til TR, dette ble en kjemisk så venter bare på å blø![]()
Ingen TR her endaSiste dag i vår IKM' gruppeglømte å skriva i går, men venter berre på oppdatering fra @håpefull❤
Dagens IKM'ere er:
Søndag 8. Juni
⚘️ @mammainnlandet -25-B2-pp2-EL 22/5
⚘️ @Kris23 - 33 - B1 - PP11? - EL ca. 24/05
⚘️ Mallamora - 31 - B2 - PP26 - EL 23/5
korleis går det med dokk?
Gratulera til dei som blei gravide og lykke til videre til dei som fekk KM! Me går for IKM neste PP
Veldig koselig å henge sammen![]()
Jeg fikk ingen ting annet enn beskjed om å gå ned i vekt, også som sagt hormonprøver (pcos). Hun sa at blodprøvene jeg tok før timen var normale, men er egentlig ikke sikker på hvilke prøver som er tatt. Hun sa at egglageret(?) ser bra ut hvertfall. Har bestilt time hos fastlegen for å få forklaring på alt som ble sagtForstår deg kjempe godtfint å veta at muligheten for ivf er innen rekkevide sånn sett då.
Har du tatt blodprøver å sjekka progesteron etter EL? Mange får ein del støttemedisiner hos gynekolog då, fekk du ingenting? Sjølv har eg tatt blodfortynnande sprøyter dei siste svangerskapa sjølv om det ikkje er påvist noko gale. Kvinnekroppen er kompleks og innimellom trengs litt støtte![]()
Jeg har testet meg, og spotter, så hun har nok rett Mener hun sa 30 ved behandling hvertfall, så det får være det første målet. Drømmen er jo selvsagt å slippe ivf da, så fortsetter selvsagt å prøveDet sa gyn til meg og, at det kunne se ut som mens startet snart, men så fikk jeg pos test 12 timer etterpå. (I 2016, altså.). Det ser ganske likt ut der ved kommende mens, som ny graviditet.Har ikke sett etter om du har testet noe tidligere men..
Uansett, kjedelig at BMIen er et hinder sånn.. Men ser du har fått det til før, så da heier jeg på deg for å få det til senere! Hva er grensa til der dere evt søker? Ser flere opererer med ulike grenser, men 32 ved søking og 30 ved behandling var vel "typisk" når man googler. Evt så er enkelte private uten bmi-grense, da; men koster jo "litt"..
Ikke for det, om de ikke finner noe galt, så må det jo gå an å få det til selv?
Var ingenting galt med meg eller eksen da vi prøvde, men tok likevel 18 pp'er, den gang da. (Og da var jeg normalvektig og ungSå, i teorien skulle det jo gå lett)
Spotter, så bare sett meg på TR.Siste dag i vår IKM' gruppeglømte å skriva i går, men venter berre på oppdatering fra @håpefull❤
Dagens IKM'ere er:
Søndag 8. Juni
⚘️ @mammainnlandet -25-B2-pp2-EL 22/5
⚘️ @Kris23 - 33 - B1 - PP11? - EL ca. 24/05
⚘️ Mallamora - 31 - B2 - PP26 - EL 23/5
korleis går det med dokk?
Gratulera til dei som blei gravide og lykke til videre til dei som fekk KM! Me går for IKM neste PP
Veldig koselig å henge sammen![]()