IKM uke 23⚘️⚘️

8dpo - bytta fra 9 :smiley-ashamed004
Blenda idag og, sjekka premom og den seie eg e 8dpo, så berre for nervenes skyld så lar me den ha rett:hilarious: (hvilket betyr at eg testa første 5dpo, kjære tiiiid...)
Men, aldri testa positivt før 9dpo før, så still hope in a hanging snore!
Screenshot_20250603_100051_Premom.jpg
20250603_095907.jpg

Okei sååå jeg er enten 11 eller 12 DPO i dag. Symptoner som murringer, stikk, forhøyet temp fortsatt, ømme bryster. I går hadde jeg LITT rosa utflod. Bare nok til at når jeg tørket trusa med papir så ble det litt rosa. Negativ morgenurin, men dette er fra nå. Inverted og med litt justert kontrast. Dette er positivt, eller?

Vedlegg

• IMG_1646.jpeg
    IMG_1646.jpeg
    144,1 KB · Visninger: 58
  • IMG_1644.jpeg
    IMG_1644.jpeg
    118,3 KB · Visninger: 57
Please excuse the dust :bag:
10 DPO (i følge meg. 9 dpo I følge FF og 11 dpo I følge flo) og fremdeles negativt.
Det varierer egentlig veldig når tempen min synker. Kan være dagen før tr eller den kan begynne å dale allerede 5 dager før. Trodde det var tilfellet i går, men så gikk den opp igjen i dag.

Vedlegg

• Screenshot_20250603_112805_FF App.jpg
    Screenshot_20250603_112805_FF App.jpg
    162,9 KB · Visninger: 59
  • 20250603_060026.jpg
    20250603_060026.jpg
    167,8 KB · Visninger: 59
Det med kontrollstreken har jeg ikke tenkt på engang! Tok en test nå klokken 05. Den var lik som den igår kveld. Etter erfaring så tester jeg bedre utover dagen. Så det er fremdeles håp :)

Fort gjort at man kun ser på teststreken :p

Ikke noe sterkere idag, dessverre.Vis vedlegget 461866

Pleier det bli fort strek hos deg sånn? Jeg vet at jeg selv har gått litt sånn.. "ikke noe sterkere siden i går", men det er jo likevel helt normalt at hcg øker i rykk og napp. Dessuten trenger ikke nødvendigvis hcg i urin samsvare 100% med hcg i blod heller, styrkemessig (spesielt med tanke på digitale CB vs blodprøver som folk har tatt tidligere); så øking på test er jo egentlig bare en liten pekepinn.. Det er jo strek der, og det er fremdeles håp! Selv om det ikke føles sånn nødvendigvis. Det er ikke UMULIG at det kan bli øking senere!

Okei sååå jeg er enten 11 eller 12 DPO i dag. Symptoner som murringer, stikk, forhøyet temp fortsatt, ømme bryster. I går hadde jeg LITT rosa utflod. Bare nok til at når jeg tørket trusa med papir så ble det litt rosa. Negativ morgenurin, men dette er fra nå. Inverted og med litt justert kontrast. Dette er positivt, eller?
Jeg ser, men når man redigerer bilder KAN man også lage litt streker som ikke nødvendigvis er noe; men det er jo et håp uansett! :) Alltids spennende med håp! Prøv ny test litt senere, i kveld f.eks

Trur dei fleste her inne tar redigerte bilder med ei stor klype salt og sjeldent tør å kommentere på dei. Kamera fange opp ting augene våre ikkje ser, så å tyda redigerte bilder er a no go❤️
Men, ser ut som du tester med rfsu og dei gir utslag seint, så absolutt håp for deg uansett :love017

Oi ja her er det vel noe på gang!

Pleier det bli fort strek hos deg sånn? Jeg vet at jeg selv har gått litt sånn.. "ikke noe sterkere siden i går", men det er jo likevel helt normalt at hcg øker i rykk og napp. Dessuten trenger ikke nødvendigvis hcg i urin samsvare 100% med hcg i blod heller, styrkemessig (spesielt med tanke på digitale CB vs blodprøver som folk har tatt tidligere); så øking på test er jo egentlig bare en liten pekepinn.. Det er jo strek der, og det er fremdeles håp! Selv om det ikke føles sånn nødvendigvis. Det er ikke UMULIG at det kan bli øking senere!
Jeg har ikke brukt å teste med disse testene. Vet ikke hvordan de kan være. Strekene kommer hvertfall med en gang. Jeg innser at jeg har kun sett strek på de igår og idag :joyful: Så det er jo knapp tid. Tok en vanlig makesure nå, og den ble svak rosa med en gang også. Husker at jeg har blitt stresset av lite økning på tester tidligere, og så har det gått bra. Så det er jo litt dumt å utelukke at det faktisk kan gå bra også! Takk for oppløftende svar, er jo greit å ha litt håp også:happy:

Trur dei fleste her inne tar redigerte bilder med ei stor klype salt og sjeldent tør å kommentere på dei. Kamera fange opp ting augene våre ikkje ser, så å tyda redigerte bilder er a no go❤️
Men, ser ut som du tester med rfsu og dei gir utslag seint, så absolutt håp for deg uansett :love017
Good to know! Da skal jeg prøve å være litt mer nøktern og teste igjen i morgen tidlig!

Her er den uredigerte forresten.

Vedlegg

• IMG_1651.jpeg
    IMG_1651.jpeg
    138,4 KB · Visninger: 70
Back
Topp