IKM uke 22

CD12 og håper på EL om ikke så altfor lenge, men vet også at jeg kan ha positive tester i en uke før ordentlig LH-topp og mega positive tester:smiley-ashamed004 Håper på snarlig EL uansett- lov å håpe, er det ikke dét,da?:cool14 Fikk lagt inn aksjer før idag kl 11ish:love017:blob9:sex:sign17:sign19
Screenshot_20260508_135254_FF.jpg

Screenshot_20260508_135211_Premom.jpg

Ja, det er noe med det. Tror jeg har hatt CD28, da andre liksom pleier å få TR igjen :hilarious:

Er lenge og kjipt å vente på EL:sorry: Har du varierende sykluslengde du også?❤️ Haha, ja, er jo det:laughing002

Jaa det er det. Og det er jo mye venting med å være prøver fra før :hilarious:

Ja, har det dessverre. Og det har klikka helt etter at vi begynte å prøve. Som er skikkelig typisk :confused:

Yup, er et skikkelig waiting game denna prøvingen :smiley-bounce022

Det er ordentlig leit med krøll i syklusen, skikkelig kjipt å ha det:confused:

Jeg vet ikke hvor tidlig egget er for umodent?❤️ jeg har igjen ikke hatt den problemstillingen❤️ Og har lang lutealfase på 15-17 dager også
Har lest at egget kanskje ikke er modent nok hvis det slippes før CD 10, så er glad for at det i hvert fall får såpass tid på seg hos meg.

Om du må vente lenge på eggløsningen, så er du i hvert fall heldig med lang lutealfase som gir egget god mulighet til å feste seg, da! :love2 Det er jo mange som sliter med for kort lutealfase.

Vi har hatt ett trist og leit døgn. Vi bestemte oss for å teste oss for å se om alt var ok. Å da fikk vi svar i går med alt for dårlige sædcelleprøver. Så ikke rart vi ikke har blitt gravide. Mannen har vært alvorlig syk siden sist. Så har skjedd noe med kvaliteten siden da. Så nå har vi bestilt time privat for å se om de kan hjelpe oss. Bare å tømme bufferkontoen sin.

Vi har hatt ett trist og leit døgn. Vi bestemte oss for å teste oss for å se om alt var ok. Å da fikk vi svar i går med alt for dårlige sædcelleprøver. Så ikke rart vi ikke har blitt gravide. Mannen har vært alvorlig syk siden sist. Så har skjedd noe med kvaliteten siden da. Så nå har vi bestilt time privat for å se om de kan hjelpe oss. Bare å tømme bufferkontoen sin.
Å, nei, så kjedelige nyheter :sorry: Håper de finner ut av årsaken, og at det er noe som kan gjøres noe med. :Heartred

Så leit :Heartblue
Så bra dere har bestilt dere time. Det er i mange tilfeller også mye man kan gjøre for å forbedre kvaliteten selv :happy:

Så leit :Heartblue
Så bra dere har bestilt dere time. Det er i mange tilfeller også mye man kan gjøre for å forbedre kvaliteten selv :happy:
Ja, det er kanskje det. Å kan jo håpe det. Jeg er veldig spent på hva de sier. Sp ikke helt den her komme. Forsøker naturlig likevel denne runden mens vi venter. Så får vi høre hva sjansene er og hva vi kan gjøre etter det. Håper virkelig ikke tiden og sjansene våre er ute. Da vet jeg ikke helt hvordan jeg skal fikse det. Men en dag av gangen her nå :Heartred Vært en del tårer de siste døgna. Så nå må jeg bare fokusere på annet.

Ja, det er kanskje det. Å kan jo håpe det. Jeg er veldig spent på hva de sier. Sp ikke helt den her komme. Forsøker naturlig likevel denne runden mens vi venter. Så får vi høre hva sjansene er og hva vi kan gjøre etter det. Håper virkelig ikke tiden og sjansene våre er ute. Da vet jeg ikke helt hvordan jeg skal fikse det. Men en dag av gangen her nå :Heartred Vært en del tårer de siste døgna. Så nå må jeg bare fokusere på annet.
Forstår veldig godt at du er lei deg og tenker det verste :Heartblue Det er en kjempetøff beskjed å få!

Ja, det er absolutt ting å gjøre med det altså! Kosthold, trening, alkohol, tobakk, kosttilskudd, sikkert mange flere ting. Men jeg kjenner flere som har fått opp kvaliteten betraktelig med sånne tiltak :happy: Så spørs det jo hva den bakenforliggende årsaken er selvfølgelig. Håper dere får noen svar på timen deres :Heartblue

Forstår veldig godt at du er lei deg og tenker det verste :Heartblue Det er en kjempetøff beskjed å få!

Ja, det er absolutt ting å gjøre med det altså! Kosthold, trening, alkohol, tobakk, kosttilskudd, sikkert mange flere ting. Men jeg kjenner flere som har fått opp kvaliteten betraktelig med sånne tiltak :happy: Så spørs det jo hva den bakenforliggende årsaken er selvfølgelig. Håper dere får noen svar på timen deres :Heartblue
For å være ærlig så vet vi årsaken. Han står på dialyse og det påvirker kvaliteten. Men vi trodde at det var såpass sterkt. Han gjorde det med barn nr 2 også og da var dette ikke noe problem. Så nå har jeg lest meg opp på ICSI og skjønner det er beste løsningen for oss. Vi går rett privat da hver måned teller for oss (dialysen kan nok gjøre det verre og verre for hver måned som går). Så vi er forberedt på å bruke 100.000 kr her nå, og at vi får ett forsøk før sommeren. Blir en spennende måned.
Takk for all omtanke. Hjelper å ha folk her inne :Heartred
Ellers blinker smilefjeset på clearblue på dag 4. Tipper det blir fast i morgen eller tirsdag. Aldri blinket så lenge før. Så vi forsøker jo nå, med NULL forhåpninger. Er ett under om går. Men skader ikke.

CD14 og har fortsatt ikke fått mine mega positive tester:happy090 Håper EL kommer før en evt cellegiftbehandling den 20.mai:smiley-angelic001

Har litt mer el-slim idag enn de forrige 3, Håper positive tester er innenfor noen dagers rekkevidde:cool:

Screenshot_20260510_112536_Premom.jpg

Screenshot_20260510_113137_FF.jpg

Jeg har masse murring og ømhet, så jeg tror EL er i dag. Blir jo ikke helt klok på disse LH-testene, men det er i hvertfall noe som skjer her:joyful: Sist jeg hadde så mye murring var i desember og da ble jeg gravid, så jeg kjenner at jeg har skikkelig troen på denne måneden!
Vis vedlegget 482843

Happy humpings:talk017:sex:sign17:sign19

CD14 og har fortsatt ikke fått mine mega positive tester:happy090 Håper EL kommer før en evt cellegiftbehandling den 20.mai:smiley-angelic001

Har litt mer el-slim idag enn de forrige 3, Håper positive tester er innenfor noen dagers rekkevidde:cool:

Screenshot_20260510_112536_Premom.jpg

Screenshot_20260510_113137_FF.jpg
Interessant at du har så høye verdier i 3 dager. Bruker dere være sånn hver syklus? :D
Her der det såvidt over 1,0 en dag også er det brått ned igjen dagen etter.

Back
Topp