IKM uke 21

Okay jenter. Jeg trenger hjelp! Ser dere noe her? Jeg er nå mest sannsynlig 2 dager over tiden, og negativ digital i morges. Kjøpte make sure isted, som jeg har hørt så mye bra om. Dette er første gang jeg har sett en strek på 11pp.ser dere streken? Hva tenker dere? Klarer noen å redigere bilder tydeligere? :gen053 jeg forventet blenda som vanlig, og så plutselig antydning til en strek. Hjelp

Vedlegg

• IMG_20200519_160507.jpg
    IMG_20200519_160507.jpg
    18,9 KB · Visninger: 179
Okay jenter. Jeg trenger hjelp! Ser dere noe her? Jeg er nå mest sannsynlig 2 dager over tiden, og negativ digital i morges. Kjøpte make sure isted, som jeg har hørt så mye bra om. Dette er første gang jeg har sett en strek på 11pp.ser dere streken? Hva tenker dere? Klarer noen å redigere bilder tydeligere? :gen053 jeg forventet blenda som vanlig, og så plutselig antydning til en strek. Hjelp

I mine øyne er det en skygge, men håpe på babystrek :D

Bare et kjapt spørsmål. Er økt utflod et tidlig tegn på graviditet?

Opplevde noe skikkelig rart idag. Hoppa på trampolina med jentungen istad og plutselig kjentes det ut som at jeg begynte å fossblø. Løpte inn på do, og da hadde det kommet sykt mye gjennomsiktig utflod. Hele truseinnlegget ble klissvåt.. var ikke noe lukt. Aldri opplevd det før, så håper det er et tidlig tegn på graviditetxsmile3

Opplevde noe skikkelig rart idag. Hoppa på trampolina med jentungen istad og plutselig kjentes det ut som at jeg begynte å fossblø. Løpte inn på do, og da hadde det kommet sykt mye gjennomsiktig utflod. Hele truseinnlegget ble klissvåt.. var ikke noe lukt. Aldri opplevd det før, så håper det er et tidlig tegn på graviditetxsmile3

Jeg fikk det den syklusen jeg ble gravid, eggehvite-artig utflod 8 dpo :happy:

Jeg fikk det den syklusen jeg ble gravid, eggehvite-artig utflod 8 dpo :happy:
Dette skjedde meg også i dag, var og jogget i nærområdet og plutselig kjentes det ut som jeg tissa meg ut :P 8 DPO

0151EE89-5676-4837-A1BF-369B17B98891.jpeg

Ikke mye mer på ettermiddagstest 11 dpo

Er helt i sjokk!:hilarious: Ser ut som eg kan settes på gravid :hello2

Vedlegg

• 8421844B-92C0-4189-BFC4-8FA78B93EF24.jpeg
    8421844B-92C0-4189-BFC4-8FA78B93EF24.jpeg
    20,9 KB · Visninger: 177
Streeeek ❤️❤️

Men jeg er hvertfall 15 dpo, så liker ikke at den er så svak :(
Er ingen fasit på når egget fester seg :) så det er mange som får positiv test etter ikm :) vi krysser fingrene ❤️ Har du bilde av testen tørket??

Er ingen fasit på når egget fester seg :) så det er mange som får positiv test etter ikm :) vi krysser fingrene ❤️ Har du bilde av testen tørket??
Har elendig kamera på tlf. Så jeg klarer ikke se noe på bildet. Skal ta nytt med mannen sin tlf etterpå og legge ut. Kanskje det blir bedre.

Vedlegg

• IMG_20200519_161411.jpg
    IMG_20200519_161411.jpg
    9 KB · Visninger: 160
Back
Topp