Wii
Forelsket i forumet
Hvor mange dpo er du? Lurer på å kjøpe digital jeg og nå. Ser de kan slå ut før ikm? Disse pinnene tar knekken på meg![]()
Er 11 eller 12 DPO og IKM på tirsdag, så de slår ut tidligere enn IKM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er du? Lurer på å kjøpe digital jeg og nå. Ser de kan slå ut før ikm? Disse pinnene tar knekken på meg![]()
Fikk plutselig et snev av håp nåEr 11 eller 12 DPO og IKM på tirsdag, så de slår ut tidligere enn IKM![]()

Der er det en strek jaJeg overanalyserer denne testen min. Har gjort bildet i svart hvitt. Ser jeg syner? Klart umulig å vite om det er skygge eller babystrek, men det er en strek? Eller?
Vis vedlegget 326186
Gratulerer så masse!!Så kjekt
![]()
Gratulerer såå mye til deg også
Positiv digital i dagsom dere ser så er fortsatt one step negativ... Den skal liksom være mer sensitiv en digital.
Gratulerer alle andre med positiv, ses i januar gruppaVis vedlegget 326144

Fikk ikke testene mine i går i posten, håper de kommer på mandagi grunnen helt greit, er jo bare ca 9 dpo så da slipper jeg å teste unødvendig tidlig (som jeg pleier å gjøre
)
skulle liksom slippe alt stresset med å tyde svake streker. Men den gang ei, for her sitter jeg 8dpo med spørsmålet er det skygge eller er det strek? Og det skulle jeg gjerne vært foruten! Så like greit at du blir «tvunget» til å vente 
Gratulerer!!!Vis vedlegget 326135
Da var det ingen tvil herJeg sa vel jeg skulle prøve å vente til søndag, men det gikk altså ikke..
Håper på mangle flere positive tester her inne i dagene som kommer
![]()

Wihoo, gratulereeer![]()
Gratulerer![]()
Gratulerer så masse![]()
Gratulerer så gøy![]()

Gratulerer til alle med positive tester, og jeg krysser fingrene for dere andre
Klarte ikke å holde meg til i morgen, og det er vel ingen tvil på resultatet![]()

Ser jo noe der
Oi jeg ser noe!

Mannen så den ogsåSer jo noe derog jeg har elendige strek-øyne
![]()
og han har ikke sett de skyggene jeg har hatt før
så vi får håpe 
JaaaaOi jeg ser noe!![]()