IKM uke 21

Svaak strek i dag 8dpo, den er så svak at jeg klarer ikke å se om det er farge i den. Men det har ikke vært strek på de 4(:shy:) andre testene jeg har tatt tidligere. Så blir spennende å se om den utvikler seg nå eller om det blir enda en pp med masse skygger..

2252A827-22A6-4FDE-843A-2421E58F4B75.jpeg

Vedlegg

• A1140D7C-B012-40AC-83B5-9F0631C6E990.jpeg
    A1140D7C-B012-40AC-83B5-9F0631C6E990.jpeg
    11,1 KB · Visninger: 102
Jeg fikk også beskjed om at mannen ikke kunne teste seg før på høsten:( pga korona! Vi har også holdt på et år nå! Men jeg blir bare 34 år da! Så har jo et år til :) men håper dere får sjekket mannen snart :) å at det ordner seg❤️
Jeg overtalte mannen til å sjekke oss på privat klinikk, ut fra hans historie der han har prøvd å få barn tidligere. Og det er jeg glad for, for der var det nesten helt dødt. Men til tross for at jeg er hyperfertil, så er min bmi akkurat litt for høy til at vi hadde fått hjelp i helsevesenet, så vi måtte bruke privat klinikk. Slike firkanta regler gjør meg forbanna, når jeg beviselig ikke har noe problem med å bli gravid. Direkte diskriminering. På Spiren sa de at med min kroppsfasong hadde de ingen bekymringer for fertiliteten... så det koster dette her, men heldigvis så blir jeg jo lett gravid, så har nå forhåpentligvis truffet på første forsøk.

og ikke minst.... ventetida er jo grusom i det ofte tilgir kontra privat!

8 dpo. Kan legge godviljen til og se en skygge, men er jo aaaalt for tidlig å teste :p

83A00CB4-1F8F-4B22-8686-5C023C40691F.jpeg

Dpo 12 i dag og fremdeles negativ.. men sykt interessant med deg som fekk negativ strimmel , men positiv digital :D holder motet oppe enda ! Håper eg bare produserer hcg tregt !

12 dpo, og blendahvit test. Håper jeg bare er utrolig dårlig på å skimte streker, for jeg ser ikke noe på enkelte som blir lagt ut her heller :p Kanskje jeg må kjøpe en digital. Sliter veldig med disse pinnene på El og :confused005 Er veldig usikker på om det er noe der eller ikke. Fortsatt såre pupper og stikking i livmor av og til.. Kroppen leker vel med meg :smiley-angry017

Positiv digital i dag :love017 som dere ser så er fortsatt one step negativ... Den skal liksom være mer sensitiv en digital.:smiley-angry003

Gratulerer alle andre med positiv, ses i januar gruppa:Heartpink:HeartpinkVis vedlegget 326144

Dette var sykt interessant ! Har one step ett dårlig rykte på seg kanskje ? Håper eg også egentlig er og at babyplan bare ikkje slår ut :p gratulere så mye !!!:D

Klarte ikke å holde meg til i morgen, og det er vel ingen tvil på resultatet:love7

Vedlegg

• 20200516_092319.jpg
    20200516_092319.jpg
    17,4 KB · Visninger: 153
Noen som ser noe her? :) Fikk en supersvakt strek i går, og ser den litt bedre i dag.

Vedlegg

• IMG_20200516_094628.jpg
    IMG_20200516_094628.jpg
    21,5 KB · Visninger: 116
9dpo:) litt sterkere enn i går:shy: håper det blir noe:D

Vedlegg

• CC38E4BF-1D5F-4306-98BA-17AA90906C7E.jpeg
    CC38E4BF-1D5F-4306-98BA-17AA90906C7E.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 157
Jeg overtalte mannen til å sjekke oss på privat klinikk, ut fra hans historie der han har prøvd å få barn tidligere. Og det er jeg glad for, for der var det nesten helt dødt. Men til tross for at jeg er hyperfertil, så er min bmi akkurat litt for høy til at vi hadde fått hjelp i helsevesenet, så vi måtte bruke privat klinikk. Slike firkanta regler gjør meg forbanna, når jeg beviselig ikke har noe problem med å bli gravid. Direkte diskriminering. På Spiren sa de at med min kroppsfasong hadde de ingen bekymringer for fertiliteten... så det koster dette her, men heldigvis så blir jeg jo lett gravid, så har nå forhåpentligvis truffet på første forsøk.

og ikke minst.... ventetida er jo grusom i det ofte tilgir kontra privat!
Uff! Jeg også har bmi over 30 og gyn sa at det ikke spilte noen rolle og at vi kunne få hjelp? Om vi trengte det.
Så fint at dere skal sjekke dere privat er det veldig dyrt? Jeg har ikke peiling på sånne ting ennå! Er ikke før nå jeg har tenkt tanken på at vi kanskje må ha hjelp siden det ikke skjer noe:dead:

Krysser fingrene for dere å håper det klaffer snart :) ❤️ For dere:D
her har ikke mannen sjekket seg ennå pga jeg er nå på utredning selv! Så om alt står bra til her så skulle jeg ringe ned til gyn å gi opplysningene til mannen så skulle hun fikse sædprøve osv til høsten :shy:

alle som ønsker barn får barn nå :) vi må bare gjennom litt mere❤️

Back
Topp