Ser du fikk godt svar fra !Mamma2010! derMen blir ikke lutealfasen kortere da visst jeg får mensen til normal tid..?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du fikk godt svar fra !Mamma2010! derMen blir ikke lutealfasen kortere da visst jeg får mensen til normal tid..?![]()
Wæææædu ligger en dag foran meg, men jeg kjenner også på testetrang4dpo i morgen og fullstendig unødvendig å sløse bort tester! Har satt meg som mål å holde meg til 12dpo, spennende å se om jeg klarer det. Såfall må kanskje mannen gjemme testene slik at jeg ikke har tilgang til den
![]()
man blir jo helt tullete også
ja får prøve å holde meg til helgen hvertfall
hold ut
mannen kommenterte faktisk brystene idag og det gjør han ikke så ofte akkurat
Betyr det at egget ikke slapp etter den første positive og at jeg da hadde el etter den siste positive testen? Prøver bare å få litt orden på hvor mange dpo jeg egentlig er
Du har ikke tilfeldigvis bilder av testene?Jeg hadde positiv el-test den 03/05, deretter negativ den 04/05, men så positiv test igjen den 05/05Betyr det at egget ikke slapp etter den første positive og at jeg da hadde el etter den siste positive testen? Prøver bare å få litt orden på hvor mange dpo jeg egentlig er
![]()

Har ikke bilde dessverreDu har ikke tilfeldigvis bilder av testene?![]()
Pleier å kaste testene i søppelet etter at de er tatt
Men ser ut i fra loggede symptomer at jeg hadde den siste dagen med el-slim den 06/05, så regner med at det var den siste testen som var riktig da?
Har ikke pleid å teste sånn her, siden jeg ikke har hatt symptomer før. Men med symptomer blir man jo gal
Blir fattig denne uken 
Jeg ville gått ut fra siste test, skulle likt å sett de opp mot hverandre bareHar ikke bilde dessverrePleier å kaste testene i søppelet etter at de er tatt
Var strimmeltester fra babyplan, teststreken var like sterk som kontrollstreken på begge de positive, er også derfor jeg er så forvirret
Men ser ut i fra loggede symptomer at jeg hadde den siste dagen med el-slim den 06/05, så regner med at det var den siste testen som var riktig da?
Ok, tusen takk for svarJeg ville gått ut fra siste test, skulle likt å sett de opp mot hverandre barehusker du om du kunne skille de? Om ene var sterkere enn andre? Er som regel den sterkeste man går ut ifra
![]()
Husker ikke om det var noen særlig forskjell, har bare skrevet ned dato for positiv test
Skal lære til neste gang og ta bilde av alleJeg både bruker tester, kjenner etter og temper, så jeg helgraderer denne gangen, heheOk, tusen takk for svarHusker ikke om det var noen særlig forskjell, har bare skrevet ned dato for positiv test
Skal lære til neste gang og ta bilde av alle
Pleier vanligvis å kun ta utgangspunkt i symptomer på el uten tester, men tenkte jeg skulle sjekke denne gangen for å få en bedre oversikt
![]()

8/9 DPO i dag og jeg er sååå trøtt i dag, etter bare noen timers jobbingLurer på hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom en hel arbeidsdag i morgen
![]()
Jeg er 7 dpo og er skikkelig trøtt jeg også! Er også veldig tett i nesen
Når tenker du å teste?![]()
Ikke vært det før i dag egentlig, men kan jo være progesteronet ogsåHar bestemt meg for ikke å teste før søndag(13/14 DPO), da slipper jeg å vente så lenge på TR hvis det er blenda test
Du da?
har kjent på testetrangen noen dager allerede og synes dagene går aaaltfor sent..Du er flink som klarer å vente så lenge! Men skjønner tankegangenjeg tenker å teste fredag 10 dpo! Men tror det er en liten fare for at det ryker en test 9 dpo også
har kjent på testetrangen noen dager allerede og synes dagene går aaaltfor sent..

Krysser fingrene for to streker på deg![]()
er ikke det sånn metallisk smak som enkelte opplever her?
Ødela hele isen jo 
Ja, jeg syns alt med kvinnekroppen og prøving er kjempe fasinerendeJeg både bruker tester, kjenner etter og temper, så jeg helgraderer denne gangen, hehejeg fikk ifølge temp eggløsning 2 dager etter sterkeste test denne gangen, da hadde jeg negative tester hele dagen i forveien og, den dagen jeg forventet eggløsning. Spennende å følge ekstra med, lærer mye mer om kroppen har jeg funnet ut
håper det klaffer denne gangen
![]()
Var ikke klar over hvor mye jeg ikke kunne før vi startet prøvingen, lærer noe nytt hele tiden
Vi får håpe på det beste for oss alle og at det klaffer
Gleder meg til å teste, men er så redd for negative tester at jeg utsetter så lenge som mulig