IKM uke 21

du ligger en dag foran meg, men jeg kjenner også på testetrang :laughing002 4dpo i morgen og fullstendig unødvendig å sløse bort tester! Har satt meg som mål å holde meg til 12dpo, spennende å se om jeg klarer det. Såfall må kanskje mannen gjemme testene slik at jeg ikke har tilgang til den :laughing002
Wææææ:hilarious: man blir jo helt tullete også :yuck: ja får prøve å holde meg til helgen hvertfall :) skal klare det :) :facepalm: hold ut

Ser ut som jeg må flytte meg over i uke 22, siden el er 4 dager for sen og dermed blir IKM flyttet også.
Lykke til til dere her inne! :)

Jeg hadde positiv el-test den 02/05, deretter negativ den 03/05, men så positiv test igjen den 04/05:wacky: Betyr det at egget ikke slapp etter den første positive og at jeg da hadde el etter den siste positive testen? Prøver bare å få litt orden på hvor mange dpo jeg egentlig er:happy:

Last edited:
Jeg hadde positiv el-test den 03/05, deretter negativ den 04/05, men så positiv test igjen den 05/05:wacky: Betyr det at egget ikke slapp etter den første positive og at jeg da hadde el etter den siste positive testen? Prøver bare å få litt orden på hvor mange dpo jeg egentlig er:happy:
Du har ikke tilfeldigvis bilder av testene? :happy:

Du har ikke tilfeldigvis bilder av testene? :happy:
Har ikke bilde dessverre:shy: Pleier å kaste testene i søppelet etter at de er tatt:p Var strimmeltester fra babyplan, teststreken var like sterk som kontrollstreken på begge de positive, er også derfor jeg er så forvirret:wacky: Men ser ut i fra loggede symptomer at jeg hadde den siste dagen med el-slim den 06/05, så regner med at det var den siste testen som var riktig da?

Da var 2 stk Metode tidlig tester kjøpt inn :gen113 Har ikke pleid å teste sånn her, siden jeg ikke har hatt symptomer før. Men med symptomer blir man jo gal :laughing001 Blir fattig denne uken :laughing021

1 DPO i dag :) ulempen med å ha IKM en Søndag er at nesten alle dere andre er så mye lenger "på vei" :) :)

Har ikke bilde dessverre:shy: Pleier å kaste testene i søppelet etter at de er tatt:p Var strimmeltester fra babyplan, teststreken var like sterk som kontrollstreken på begge de positive, er også derfor jeg er så forvirret:wacky: Men ser ut i fra loggede symptomer at jeg hadde den siste dagen med el-slim den 06/05, så regner med at det var den siste testen som var riktig da?
Jeg ville gått ut fra siste test, skulle likt å sett de opp mot hverandre bare:) husker du om du kunne skille de? Om ene var sterkere enn andre? Er som regel den sterkeste man går ut ifra:)

8/9 DPO i dag og jeg er sååå trøtt i dag, etter bare noen timers jobbing:depressed: Lurer på hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom en hel arbeidsdag i morgen:sleep002

Jeg ville gått ut fra siste test, skulle likt å sett de opp mot hverandre bare:) husker du om du kunne skille de? Om ene var sterkere enn andre? Er som regel den sterkeste man går ut ifra:)
Ok, tusen takk for svar:happy: Husker ikke om det var noen særlig forskjell, har bare skrevet ned dato for positiv test:wacky: Skal lære til neste gang og ta bilde av alle;) Pleier vanligvis å kun ta utgangspunkt i symptomer på el uten tester, men tenkte jeg skulle sjekke denne gangen for å få en bedre oversikt:)

Ok, tusen takk for svar:happy: Husker ikke om det var noen særlig forskjell, har bare skrevet ned dato for positiv test:wacky: Skal lære til neste gang og ta bilde av alle;) Pleier vanligvis å kun ta utgangspunkt i symptomer på el uten tester, men tenkte jeg skulle sjekke denne gangen for å få en bedre oversikt:)
Jeg både bruker tester, kjenner etter og temper, så jeg helgraderer denne gangen, hehe:) jeg fikk ifølge temp eggløsning 2 dager etter sterkeste test denne gangen, da hadde jeg negative tester hele dagen i forveien og, den dagen jeg forventet eggløsning. Spennende å følge ekstra med, lærer mye mer om kroppen har jeg funnet ut:) håper det klaffer denne gangen:Heartred

8/9 DPO i dag og jeg er sååå trøtt i dag, etter bare noen timers jobbing:depressed: Lurer på hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom en hel arbeidsdag i morgen:sleep002

Jeg er 7 dpo og er skikkelig trøtt jeg også! Er også veldig tett i nesen:confused004
Når tenker du å teste?:)

Jeg er 7 dpo og er skikkelig trøtt jeg også! Er også veldig tett i nesen:confused004
Når tenker du å teste?:)

Ikke vært det før i dag egentlig, men kan jo være progesteronet også:p Har bestemt meg for ikke å teste før søndag(13/14 DPO), da slipper jeg å vente så lenge på TR hvis det er blenda test;) Du da?

Ikke vært det før i dag egentlig, men kan jo være progesteronet også:p Har bestemt meg for ikke å teste før søndag(13/14 DPO), da slipper jeg å vente så lenge på TR hvis det er blenda test;) Du da?

Du er flink som klarer å vente så lenge! Men skjønner tankegangen:) jeg tenker å teste fredag 10 dpo! Men tror det er en liten fare for at det ryker en test 9 dpo også:wacky: har kjent på testetrangen noen dager allerede og synes dagene går aaaltfor sent..

Du er flink som klarer å vente så lenge! Men skjønner tankegangen:) jeg tenker å teste fredag 10 dpo! Men tror det er en liten fare for at det ryker en test 9 dpo også:wacky: har kjent på testetrangen noen dager allerede og synes dagene går aaaltfor sent..

Krysser fingrene for to streker på deg:smiley-bounce012

Okay. Muligens nye symptomer...? Kjøpte meg en solo-is her isted. Tenkte at dette skulle bli godt. Unner meg det etter en lang dag på jobb. Men neida.. Den smakte blod!!? Fikk blodsmak i munnen:wtf: er ikke det sånn metallisk smak som enkelte opplever her? :bored: Ødela hele isen jo :sad010

Jeg både bruker tester, kjenner etter og temper, så jeg helgraderer denne gangen, hehe:) jeg fikk ifølge temp eggløsning 2 dager etter sterkeste test denne gangen, da hadde jeg negative tester hele dagen i forveien og, den dagen jeg forventet eggløsning. Spennende å følge ekstra med, lærer mye mer om kroppen har jeg funnet ut:) håper det klaffer denne gangen:Heartred
Ja, jeg syns alt med kvinnekroppen og prøving er kjempe fasinerende:happy: Var ikke klar over hvor mye jeg ikke kunne før vi startet prøvingen, lærer noe nytt hele tiden:happy: Vi får håpe på det beste for oss alle og at det klaffer:Heartpink Gleder meg til å teste, men er så redd for negative tester at jeg utsetter så lenge som mulig:shy:

Back
Topp