Hei dere! Fikk ikke positiv el-test denne perioden, så tror dessverre ikke det blir noe her, til tross for 10(!) egg. (Fikk Gonal F denne perioden og responderte litt for bra). Og min bbt er helt sykt! Har tempet for første gang denne måneden. Er dette normalt at den svinger så mye?
Med mindre du har tatt ovitrelle så kan det fort være du ikke får naturlig eggløsning når du har brukt gonal-f. Tempen din kan svinge pga egne hormoner og de du har tilført.
6 dpo nå, og med litt hissig redigering føler jeg at jeg klart kan se starten på noe her. Håper jeg! Men nå har jeg bestemt meg for å være knallhard og ikke teste igjen før onsdag.
håper på knall tydelig strek på onsdag 
Så har brystene også begynt å bli hovne, men dette får jeg alltid en uke før TR så at jeg fortsatt fikk det nå ga meg noe mindre håp egentlig
Jeg er en evig pessimist og tror jeg legger merke til for mye og at det er for godt til å være sant
Jeg har også litt vondt i korsryggen, i tillegg til stikk/smerter av og på i livmor + pupper. Og så jeg er så varm om natta!

er greit at metode har 2 stk i pakken