IKM uke 21

Jeg er helt motsatt; er 6/7 DPO og ikke lyst til å teste. Så redd for å bli skuffa, og har lyst til å holde på håpet så lenge som mulig:wacky:

Hehehe eg har pleid å vere sånn, men akkurat denne mnd er eg plutselig så optimitstisk igjen ! Har bestilt tidligtester så er jo kanskje håp å få noe frå 8/9 dpo :p

Hei dere! Fikk ikke positiv el-test denne perioden, så tror dessverre ikke det blir noe her, til tross for 10(!) egg. (Fikk Gonal F denne perioden og responderte litt for bra). Og min bbt er helt sykt! Har tempet for første gang denne måneden. Er dette normalt at den svinger så mye?

Vedlegg

• 77CE2AD8-F790-478B-8557-DCA55D0A077A.jpeg
    77CE2AD8-F790-478B-8557-DCA55D0A077A.jpeg
    49 KB · Visninger: 95
Jeg er helt motsatt; er 6/7 DPO og ikke lyst til å teste. Så redd for å bli skuffa, og har lyst til å holde på håpet så lenge som mulig:wacky:
Så enig :) men likevel så kjenner jeg at det er for spennende likevel å ikke ta en test fremover snart :) :hilarious: jeg skal hvertfall prøve å vente til 7 dpo :) :p

Ser at det er flere av dere som bruker eggløsningstester, noen som har erfaring med testene fra normal?

Jeg testet på torsdag da var streken veldig svak, hos gyn om fredag så sa hun at jeg mest sannsynlig slipper på mandag, altså i morgen. Jeg testet idag og ser at streken er noe sterkere enn forrige gang, men fortsatt ganske svak.. gjør den et hopp når eggløsningen kommer eller blir den saktere sterk mot eggløsningen? Kan jeg forvente en sterk test i morgen når den idag er svak? Helt nybegynner på eggløsningstester!:oops:

Ser at det er flere av dere som bruker eggløsningstester, noen som har erfaring med testene fra normal?

Jeg testet på torsdag da var streken veldig svak, hos gyn om fredag så sa hun at jeg mest sannsynlig slipper på mandag, altså i morgen. Jeg testet idag og ser at streken er noe sterkere enn forrige gang, men fortsatt ganske svak.. gjør den et hopp når eggløsningen kommer eller blir den saktere sterk mot eggløsningen? Kan jeg forvente en sterk test i morgen når den idag er svak? Helt nybegynner på eggløsningstester!:oops:
Hos meg ble det sterkere jo nærmere jeg kom EL. Men jeg syntes det var vanskelig å tyde når det var EL, fordi det så ut som den var litt svakere enn kontrollstreken, men var vanskelig å se :shifty:

Hos meg ble det sterkere jo nærmere jeg kom EL. Men jeg syntes det var vanskelig å tyde når det var EL, fordi det så ut som den var litt svakere enn kontrollstreken, men var vanskelig å se :shifty:

ja, jeg synes det er vanskelig og tillegg når jeg ikke har noe tidligere å sammenligne med. sitter den ikke denne runden så får jeg erfaring til neste, selvom jeg håper at den sitter nå(helst igår liksom)...:hilarious: takk for svar:D

Anbefaler cb advance digitale eggløsningstest visst du trenger neste syklus ! Eg var så sliten av å tyde desse strekene, denne mnd var første gang med digital å det var sååå deilig å bare vente på ett smilefjes for eggløsning istedenfor å tyde streker ! :D :D

Anbefaler cb advance digitale eggløsningstest visst du trenger neste syklus ! Eg var så sliten av å tyde desse strekene, denne mnd var første gang med digital å det var sååå deilig å bare vente på ett smilefjes for eggløsning istedenfor å tyde streker ! :D :D
Kan skrive under på den. Tar digital jeg også, ellers hadde jeg nok blitt gal av de strekene :confused2

Hei dere! Fikk ikke positiv el-test denne perioden, så tror dessverre ikke det blir noe her, til tross for 10(!) egg. (Fikk Gonal F denne perioden og responderte litt for bra). Og min bbt er helt sykt! Har tempet for første gang denne måneden. Er dette normalt at den svinger så mye?
Jeg temper selv, men har ikke så mye kunnskaper rundt hvordan man leser grafene åsånn, men utifra mine ser de veldig forskjellig ut fra hver mnd! :happy: Noen ganger mye opp og ned, men andre sykluser uten store svigninger! Kan desverre ikke svare noe bedre enn dette :sorry:

Eggløsningssmerter, hvor normalt er det? Kan sammenlignes med mensen smerter om ikke verre

Eggløsningssmerter, hvor normalt er det? Kan sammenlignes med mensen smerter om ikke verre
Jeg har det omtrent hver gang. Noen ganger er det vondt å både gå og sette seg ned. Og ikke minst le og hoste. Verre enn mensen smerter hos meg hvertfall.

Jeg har det omtrent hver gang. Noen ganger er det vondt å både gå og sette seg ned. Og ikke minst le og hoste. Verre enn mensen smerter hos meg hvertfall.
Kor lenge vare det hos deg? Er på 3.dagen med kvalme og vondt

1A467CB7-9730-4C59-8CFE-BC249D29382E.jpeg 4dpo fikk ikke tatt tempen på søndag for vi sov på hotel og hadde drukket alkohol så da ville den blitt feil uansett! Men i dag fikk jeg krysset selvom jeg tok tempen alt for tidlig :hilarious: vi får se om den er over coverline i morgen også! Det håper jeg inderlig :shy: men ser ut som on egget slapp og at jeg kan roe ned, og at dagene frem til testing går fort fort :)

Vis vedlegget 325697 4dpo fikk ikke tatt tempen på søndag for vi sov på hotel og hadde drukket alkohol så da ville den blitt feil uansett! Men i dag fikk jeg krysset selvom jeg tok tempen alt for tidlig :hilarious: vi får se om den er over coverline i morgen også! Det håper jeg inderlig :shy: men ser ut som on egget slapp og at jeg kan roe ned, og at dagene frem til testing går fort fort :)
Min temperatur gikk rett i kjelleren. I dag morgen var den så lav (35.82) at den var utenfor målevidde. :/ Aner ikke hva kroppen min holder på med. Men din ser jo fin ut! :)

Min temperatur gikk rett i kjelleren. I dag morgen var den så lav (35.82) at den var utenfor målevidde. :/ Aner ikke hva kroppen min holder på med. Men din ser jo fin ut! :)
35,82 var jo ekstremt lavt? Temper du oralt? For om man sover f.eks men munnen åpen så blir det litt kjøligere inni der :hilarious: Håper den stiger i morgen igjen! :shy: Kjipt når kroppen ikke spiller helt på lag:p:facepalm:

Og i dag begynte de velkjente murringene jeg pleier å ha fra ca 4/5 dpo :hilarious: slår aldri feil! :dead:

Back
Topp