IKM uke 21

Og i dag begynte de velkjente murringene jeg pleier å ha fra ca 4/5 dpo :hilarious: slår aldri feil! :dead:

Jeg hadde også masse murringer hele DPO-land sist pp, men nå er det ingen murringer, bare små smerter og stikk. Håper det er et positivt tegn:pompus:

Jeg hadde også masse murringer hele DPO-land sist pp, men nå er det ingen murringer, bare små smerter og stikk. Håper det er et positivt tegn:pompus:
Jeg hadde det når jeg ble gravid også så uansett så er det likt her :bored: så får bare vente å se fremover ❤️ Håper håper:D

Vis vedlegget 325697 4dpo fikk ikke tatt tempen på søndag for vi sov på hotel og hadde drukket alkohol så da ville den blitt feil uansett! Men i dag fikk jeg krysset selvom jeg tok tempen alt for tidlig :hilarious: vi får se om den er over coverline i morgen også! Det håper jeg inderlig :shy: men ser ut som on egget slapp og at jeg kan roe ned, og at dagene frem til testing går fort fort :)
Om du temper til ulik tid noen dager, så kan du justere tempen din:) I ditt tilfelle, når du temper for tidlig, kan du plusse på litt høyere temp! Man skal helst ikke justere om den avviker mer enn 2 timer ish. Jeg justerer med 1,5 time da jeg jobber ulikt annenhver uke, og tempen er ganske stabil uansett:)
https://whenmybaby.com/basalbodytemperature.php

Jeg har også det, minner om menssmerter! Gjør vondt i 3-4 dager før, under og etter el. Sist var det vondt å ha sex til og med:banghead:
Jeg også har kraftige el smerter til tider:joyful: noen ganger gjør det så vondt at det føles ut som om livmora skal falle ut:p og gjør vondt å sette seg ned å reise seg;) hehe! Og jeg blir litt småuggen og kvalm!

35,82 var jo ekstremt lavt? Temper du oralt? For om man sover f.eks men munnen åpen så blir det litt kjøligere inni der :hilarious: Håper den stiger i morgen igjen! :shy: Kjipt når kroppen ikke spiller helt på lag:p:facepalm:
Nei, temper ikke oralt. Temper i rompa. Så, den burde være ganske nøyaktig. :/

Jeg også har kraftige el smerter til tider:joyful: noen ganger gjør det så vondt at det føles ut som om livmora skal falle ut:p og gjør vondt å sette seg ned å reise seg;) hehe! Og jeg blir litt småuggen og kvalm!
Godt vi er flere:joyful: Jeg og har vondt når jeg sitter, typ vondt i rompa:banghead: Heldigvis blir jeg ikke kvalm:wideyed: Men sist tok jeg 10 ibux på 2 dager:nailbiting: Har liksom tenkt at det må være noe galt når man har så vondt, men da er nok helt normalt:)

3 dpo i dag og voldsom stikking midt i livmoren? Er ikke det altfor tidlig? :nailbiting:
Jeg hadde murringer fra 2 dpo, og et skikkelig stikk 4/5 dpo! Om et par dager/en uke vet jeg om det er positivt eller ikke :hilarious: Har hatt murringer/stikking siden 2 dpo! Frykter det bare er egenlagte symptomer i håp om at det går min vei denne gang men :angelic:

Jeg hadde murringer fra 2 dpo, og et skikkelig stikk 4/5 dpo! Om et par dager/en uke vet jeg om det er positivt eller ikke :hilarious: Har hatt murringer/stikking siden 2 dpo! Frykter det bare er egenlagte symptomer i håp om at det går min vei denne gang men :angelic:

krysser fingrene! ❤️❤️

I morgen er det bare 1 uke til IKM! Har du noen flere symptomer enda? Krysser fingrene for spiiire:smiley-angelic001

I morgen er det bare 1 uke til IKM! Har du noen flere symptomer enda? Krysser fingrene for spiiire:smiley-angelic001
ææ jeg vet, det er så spennende og frustrerende på samme tid :hilarious: Jeg begynte å få vondt i korsryggen i helgen og kjenner det enda faktisk :angelic: Så har brystene også begynt å bli hovne, men dette får jeg alltid en uke før TR så at jeg fortsatt fikk det nå ga meg noe mindre håp egentlig :bag: Jeg er en evig pessimist og tror jeg legger merke til for mye og at det er for godt til å være sant :hilarious::hilarious: Når tenker du å teste første gang? (usikker på om jeg allerede har spurt om det?) :rolleyes:

Testegalskapen er et faktum:bored: 6 dpo nå, og med litt hissig redigering føler jeg at jeg klart kan se starten på noe her. Håper jeg! Men nå har jeg bestemt meg for å være knallhard og ikke teste igjen før onsdag.

Vedlegg

• F01824B7-31A6-49D8-B5C0-7F62BE0EB20F.jpeg
    F01824B7-31A6-49D8-B5C0-7F62BE0EB20F.jpeg
    41,6 KB · Visninger: 129
  • 2B06E776-9184-4364-B061-1EB1845EA572.jpeg
    2B06E776-9184-4364-B061-1EB1845EA572.jpeg
    43,1 KB · Visninger: 122
Nå har jeg kjøpt inn rfsu sin tidlig test. I dag er jeg mest sannsynlig 7 DPO. TR er ventet på mandag (er alltid 14 dager). Skal jeg satse på å teste i morgen? :nailbiting: eller burde jeg holde meg til onsdag? :p Vanskelig :banghead:

Testegalskapen er et faktum:bored: 6 dpo nå, og med litt hissig redigering føler jeg at jeg klart kan se starten på noe her. Håper jeg! Men nå har jeg bestemt meg for å være knallhard og ikke teste igjen før onsdag.

strek!! Slik så mine tester ut når jeg var gravid med mini her! ❤️❤️❤️

Eggløsningssmerter, hvor normalt er det? Kan sammenlignes med mensen smerter om ikke verre

Det er individuelt. Noen kjenner det godt, andre ikke. Har ingen betydning for kvaliteten på egget eller sjansen for graviditet :)

Back
Topp