IKM uke 21

Jeg mistet hodet og tok en rekordtidlig test 4 dpo, haha. Selvfølgelig ser jeg noe... Men dette kan da umulig være noe annet enn skygge vel:hungover:
Det der gåkke Ann :hilarious: :shy: i såfall helt sinnsykt! Ser jo noe! Men babyplan er jo overhode ikke til å stole på om man skal teste tidlig:joyful: så jeg kommer til å døøø om dette blir noe❤️❤️ Og det håper vi jo :joyful::joyful::joyful: jeg er selv 2 dpo i dag og jeg sitter på hotel og drikker vin og drinker :hilarious: haha:) spennende altså❤️

Det der gåkke Ann :hilarious: :shy: i såfall helt sinnsykt! Ser jo noe! Men babyplan er jo overhode ikke til å stole på om man skal teste tidlig:joyful: så jeg kommer til å døøø om dette blir noe❤️❤️ Og det håper vi jo :joyful::joyful::joyful: jeg er selv 2 dpo i dag og jeg sitter på hotel og drikker vin og drinker :hilarious: haha:) spennende altså❤️

Neeei sant!! Det går jo bare ikke. Og den ble til og med tatt på utvannet ettermiddagsurin. Tar en ny i morgen tidlig, men forventer blenda. Når jeg gikk på en smell og startet så tidlig, så kommer jeg jo til å teste hver eneste dag nå :p Kos deg masse i kveld!:Heartred

1dpo i dag og hadde en liten frisk blødning når jeg var på toalettet tidligere i dag. Ikke blødd noe siden det. Kan det komme av forandring i hormonene etter eggløsning?

Jeg hadde positiv el-test i går ettermiddag/kveld, og kjente tydelige el-smerter rundt 22. Klarte ikke gå rakrygget og slet med å få tisse :p
Tok el-test igjen nå, og den er fortsatt positiv. Hva tror dere? At el var i går kveld eller at vi kan kjøre på i dag og? :D

Neeei sant!! Det går jo bare ikke. Og den ble til og med tatt på utvannet ettermiddagsurin. Tar en ny i morgen tidlig, men forventer blenda. Når jeg gikk på en smell og startet så tidlig, så kommer jeg jo til å teste hver eneste dag nå :p Kos deg masse i kveld!:Heartred
Hvordan gikk det med testen i dag? :D:D Ille spent på deg fremover :joyful:

Sniker litt fra IKM uke 20,siden jeg er litt i grenseland.

I går begynte det murringer, og i dag føles puppene ømme og såre. Men ikke så mye på utsiden, men kjennes rart ut på innsiden. Noen som forstår hva jeg mener? :p Rar sår/øm følelse fra innsiden altså. Noen som har opplevd lignene? :laughing002 høres jo helt rart ut? Dpo 6/7 o_O

Ikke antydning til el her, så bare å stryke meg :rolleyes: Testene er så negative at teststreken såvidt synes :wacky:

:smiley-angelic001
Sniker litt fra IKM uke 20,siden jeg er litt i grenseland.

I går begynte det murringer, og i dag føles puppene ømme og såre. Men ikke så mye på utsiden, men kjennes rart ut på innsiden. Noen som forstår hva jeg mener? :p Rar sår/øm følelse fra innsiden altså. Noen som har opplevd lignene? :laughing002 høres jo helt rart ut? Dpo 6/7 o_O
Jeg har det også ganske likt! Er dpo 6 nå :angelic: men pleier å ha mye ømme pupper gjennom hele syklusen jeg, så der merkes ikke noe forskjell :hilarious: men har mye murringer som jeg har hatt siden 2dpo !:smiley-angelic001

:smiley-angelic001
Jeg har det også ganske likt! Er dpo 6 nå :angelic: men pleier å ha mye ømme pupper gjennom hele syklusen jeg, så der merkes ikke noe forskjell :hilarious: men har mye murringer som jeg har hatt siden 2dpo !:smiley-angelic001
Hmm. Jeg kan ha det sånn her dagen før TR, men den kommer dønn 14 dager DPO så det er ikke det heller. Murringer har jeg aldri. Så krysser fingrene for at det foregår noe nedi der :happy:

Allerede testetrang, maks 2 dpo :P (Og ikke aktive prøvere)

96838892_3025650960806610_5302043625473966080_n.jpg

Da var det bare å hoppe til køys :p:p:p:p

1dpo i dag og hadde en liten frisk blødning når jeg var på toalettet tidligere i dag. Ikke blødd noe siden det. Kan det komme av forandring i hormonene etter eggløsning?

Kan det ha vert litt blod frå eggløsningen kanskje ? At den kom senere enn du tenkte :)

Jeg er 3 maks 4 dpo å jeg føler skikkelig på testetrangen ! :banghead: Hvordan skal jeg klare å holde meg en uke til ?? :p

Eg er dpo 6 og har skikkelig lyst å teste i morgen, men testene er ikkje komt enda !! :p

Jeg er helt motsatt; er 6/7 DPO og ikke lyst til å teste. Så redd for å bli skuffa, og har lyst til å holde på håpet så lenge som mulig:wacky:

Back
Topp