IKM uke 21

Jeg har ingen murringer, så det er annerledes fra sist PP. Helt umulig å si om det bare er etter EL, eller om det er en liten spire som klorer seg fast(satser på det siste):love7
Tenker å holde meg så lenge som mulig, men det blir nok 17. mai. Spennende fremover nå om det kommer noen nye symptomer som skiller seg fra sist PP.
Så god du er om du klarer å holde deg til 17mai! Håper det er en spise hos oss begge :joyful:

Jeg er nok mellom 4-6 dpo. Tok El tester men ikke hver dag så kanskje ikke fått med meg dagen for evt positiv test. I går kveld og litt idag har jeg følt at magen strammer seg og er støl aktig. Pluss leggsmerter/vokse smerter... Spennede å se om vi får klaff denne mnd

Tenker å vente med test til torsdag for da har jeg bursdag. Er jeg heldig så blir det fin bursdag presang :-)

Jeg er nok mellom 4-6 dpo. Tok El tester men ikke hver dag så kanskje ikke fått med meg dagen for evt positiv test. I går kveld og litt idag har jeg følt at magen strammer seg og er støl aktig. Pluss leggsmerter/vokse smerter... Spennede å se om vi får klaff denne mnd

Tenker å vente med test til torsdag for da har jeg bursdag. Er jeg heldig så blir det fin bursdag presang :)
Åå, det hadde vært en nydelig bursdagspresang :Heartred

IMG_20200508_182643.jpg

Tenker å vente med test til torsdag for da har jeg bursdag. Er jeg heldig så blir det fin bursdag presang :)
Klarte ikke vente teste jeg da.. Men var forberedt på svaret uansett.
IMG_20200508_182643.jpg

Vedlegg

• IMG_20200508_182239.jpg
    IMG_20200508_182239.jpg
    22,1 KB · Visninger: 82
Jeg også temper ikke til lik tid hver morgen ;) derfor alle de trekantene :) meeeen jeg temper med en gang jeg våkner :) det skal gå bra selvom :) bare kroppen er i hvilemodus og du har sovet i mer enn 4 timer :)
Jeg temper også. Er utrolig spennende å følge med på! Og som Maggie86 sier - viktigste er at du har sovet mer enn 4 timer og er i hvilemodus. Jeg bruker noe som heter Ladycomp/Babycomp, så setter bare på en alarm på den og måler når den ringer, alt fra halv 7 til halv 10 på morningene, og måler med engang jeg åpner øynene :joyful:
Håper spiren sitte denne mnd på deg, men om ikke så anbefaler jeg temping :cool:

Da er ikke temping noe for meg, ikke sovet 4 timer sammenhengende på 20 mnd :hilarious: Men det virker veldig spennende å følge med på!

I tillegg til det jeg skrev så blir jeg også fort tissetrengt. Jeg kan vanligvis gå en hel arbeidsdag uten å tisse. Men nå er det sånn hver 2 time ca..
Krysser fingrene! Vente et par dager til så kan det hende det er positiv test :love7 krysser fingrene!

Tror EL er idag med topp i går natt. Testene har blitt svakere utover dagen idag. Samsvarer godt med tidligere sykluser :)

Tester kanskje 17-18/5, er da 9-10 dpo. Skal opereres 20/5 så tester i hvertfall innen det.

Da tror jeg el var i natt, våknet med el smerter :yuck: Og i går var vi så trøtt, så siste økt før el var onsdag kveld :nailbiting: Spent på om det holder altså... Redd det er for lang tid mellom det og el.

Jeg mistet hodet og tok en rekordtidlig test 4 dpo, haha. Selvfølgelig ser jeg noe... Men dette kan da umulig være noe annet enn skygge vel:hungover:

Vedlegg

• 10D3CAFA-6C12-4C37-9EFB-8938456FFF47.jpeg
    10D3CAFA-6C12-4C37-9EFB-8938456FFF47.jpeg
    29,1 KB · Visninger: 123
  • AD7ED6F6-1CF5-4B9A-B7EB-B13E6BE61ACC.jpeg
    AD7ED6F6-1CF5-4B9A-B7EB-B13E6BE61ACC.jpeg
    48,7 KB · Visninger: 124
Jeg mistet hodet og tok en rekordtidlig test 4 dpo, haha. Selvfølgelig ser jeg noe... Men dette kan da umulig være noe annet enn skygge vel:hungover:

Jøss, kanskje du hadde EL tidligere enn du trodde? Ser positiv ut den, men litt tidlig på 4 dpo :joyful:

Jøss, kanskje du hadde EL tidligere enn du trodde? Ser positiv ut den, men litt tidlig på 4 dpo :joyful:

Ja er jo altfor tidligo_O Men greia er at vi hadde sex først 3. mai, så om EL var tidligere så hjelper liksom ikke det når det ikke var noe der til å befrukte egget.

Og her er el-testene denne syklusen. Hadde også el-smerter 3. og 4. mai, så føler at uansett hvordan jeg vrir og vender på det kan jeg ikke være mer enn 5 dpo.

Hvis det viser seg at jeg faktisk er gravid så ser jeg ingen annen forklaring enn at egget har festet seg supertidlig.

Vedlegg

• 81B1F3D3-4274-43FE-AB1F-4C2944244D54.jpeg
    81B1F3D3-4274-43FE-AB1F-4C2944244D54.jpeg
    41,3 KB · Visninger: 97
Hadde ikke tydelige el-smerter denne perioden, el skulle vært ca 6 mai ifølge app. (Tester ikke etter el) Vi har vært flinke til å legge inn aksjer annenhver dag siden mens var ferdig, men vi er travle og slitne så nå er det 3 dager siden siste aksje o_O siste var på angivelig el-dag, så nå blir jeg litt småstressa, hva om el er senere enn antatt :rolleyes:

Back
Topp