Rosa89
Rosa89
Eg ser strek, men kan se ut se ut som det bare har hengt seg opp i der streken skulle vært
Eg får også skygge på de fleste testene mine, noe skikkelig drit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sant detDet er veldig kjekt å vite at man lager skygger da.Og da kan du jo sammenligne. For meg ser det ganske likt ut med testene fra 27. april til i dag, noen ser jeg "noe" på og på noen ingenting.
Husk at testene kan ha ulik mengde fargestoff (selv om det er samme merke), og urinen kan ha ulik konsentrasjon. Så skyggestrekene blir jo ofte litt ulike fra test til test. Dessverre.
Veldig frustrerende! Verste er at noen av disse dumme strekene får rosa farge! Da er de teite disse testene!Eg ser strek, men kan se ut se ut som det bare har hengt seg opp i der streken skulle vært
Eg får også skygge på de fleste testene mine, noe skikkelig drit.
Helt fersk både som prøver og her på forumet. Melder meg på denne tråden med IKM 18 mai! Fryktelig spent! Har ikke turt å begynne å teste ennå!
Jeg hadde stikking og ubehag på venstre side i går etter jobb og utover kvelden, hadde blendahvit på morgenen men jeg tok en på kvelden også for å se, da hadde jeg to streker. Nesten like sterke. Litt rart da de andre månedene har vært svak til sterkere over noen dager, men noen dager før gjøre ingen ting![]()
Veldig frustrerende! Verste er at noen av disse dumme strekene får rosa farge! Da er de teite disse testene!
Jeg blir ikke skuffa lenger.... Er så vant til dette nå at. Eneste som kan skuffe meg nå er om jeg blir gravid og misterMine er rosa ofte i noen "sekunder" så blir de bare en skygge.Det er så kjipt!
Er så kjedelig å bli skuffa hver mnd og i tillegg blir mannen skuffa
Hvordan har det gått meg deg?IKM i dag.
Ikke så bra fikk TR 2 dager før jeg forventet.. Men.. Bare å prøve igjen!
Passert IKM
Fortsatt ingen TR, men har ingen flere tester igjen, så venter på nye i posten! Skal prøve å holde meg over helga og teste på mandag hvis ikke TR kommer førstHvordan står det til med dere som har passert IKM?
Passert IKM
![]()
Lillefrø15, pp 26 (pp 11 etter MA)
FrøkenAngst, pp 2
vilhanr5, pp 4
Jeg fikk tr igår.. Glemte jeg å si ifra kanskje?Hvordan står det til med dere som har passert IKM?
Passert IKM
![]()
Lillefrø15, pp 26 (pp 11 etter MA)
FrøkenAngst, pp 2
vilhanr5, pp 4
Jeg fikk tr igår.. Glemte jeg å si ifra kanskje?
Ja, det syns jeg det skal være nåOj, nei, det er bare jeg som er så sløv at jeg tok "klipp og lim" på listen, og så har jeg glemt å flytte deg i går.Krysser fingrene for deg i ny pp, nå må det snart være vår tur. ♥
Jeg blir ikke skuffa lenger.... Er så vant til dette nå at. Eneste som kan skuffe meg nå er om jeg blir gravid og mister![]()