*** IKM uke 21 ***

Det er veldig kjekt å vite at man lager skygger da. :) Og da kan du jo sammenligne. For meg ser det ganske likt ut med testene fra 27. april til i dag, noen ser jeg "noe" på og på noen ingenting.

Husk at testene kan ha ulik mengde fargestoff (selv om det er samme merke), og urinen kan ha ulik konsentrasjon. Så skyggestrekene blir jo ofte litt ulike fra test til test. Dessverre.
Ja, sant det :) litt lei disse skyggene nå :p

Helt fersk både som prøver og her på forumet. Melder meg på denne tråden med IKM 18 mai! Fryktelig spent! Har ikke turt å begynne å teste ennå!

Hvordan har det gått med deg? :)

Jeg hadde stikking og ubehag på venstre side i går etter jobb og utover kvelden, hadde blendahvit på morgenen men jeg tok en på kvelden også for å se, da hadde jeg to streker. Nesten like sterke. Litt rart da de andre månedene har vært svak til sterkere over noen dager, men noen dager før gjøre ingen ting :-)

Hvordan har det gått meg deg? :) IKM i dag.

Hvordan står det til med dere som har passert IKM?

:confused005 Passert IKM :confused005
Lillefrø15, pp 26 (pp 11 etter MA)
FrøkenAngst, pp 2
vilhanr5, pp 4

Jeg fikk tr igår.. Glemte jeg å si ifra kanskje?

Oj, nei, det er bare jeg som er så sløv at jeg tok "klipp og lim" på listen, og så har jeg glemt å flytte deg i går. :( Krysser fingrene for deg i ny pp, nå må det snart være vår tur. ♥

Flere som har dårlig matlyst? Og føler seg mett hele tida? Og må ofte på do? Hmm..

Da er spenningen over for denne gangen. Bare den vanlige skyggen på testen i dag også. Så nå blir det ikke flere tester før neste pp. Tr har ikke dukket opp enda. Men kjenner merra bygger seg opp til å bli plagsom og vond.

Back
Topp