*** IKM uke 21 ***

Du mener vel motsatt? Herlighet jeg sliter sånn med å finne ut hvor jeg hører til..Prøvde terminkalk.. Hadde jo festeblødning tidlig i forje uke, eggløsning 4-5 mai og første dagen i forje syklus 14.4...Kan det stemme at det blir 28 januar da?

Nei? Mener ikke motsatt nei. :) Om du er 13 dpo så er termin 31. januar, om du er 14 dpo så er termin 30. januar osv. ;)

EL 4. mai gir termin 28. januar, og du er 16 dpo i dag. :) Om du hadde første blødningsdag 14. april så vil nok legen gi deg termin omtrent 22. mai (legene regner ut på litt ulike måter), de bryr deg bare om menstermin frem til OUL. Du hører nok til på januar. :D

Kan du sette meg på passert IKM I sted for under TR. Har ikke fått den ennå, men fikk negativ test i dag. Så ho e sikkert bare forsinket.

Klar for å teste igjen I morgen så nå krysser jeg fingerne for at det kan bli et eller annet på den. Har nå latt senga vinne og er klar for en date med ole lukkeøye:P

Kan du sette meg på passert IKM I sted for under TR. Har ikke fått den ennå, men fikk negativ test i dag. Så ho e sikkert bare forsinket.

Ja, selvfølgelig. :) Satte deg bare på tr siden du ba om det for et par dager siden. :)

Negativ i dag. Så nå har virkelig kroppen lurt meg trill rundt denne mnd her. Sur og dit lei prøving.

Negativ her også. Hva skjer med kroppen og symptomene?? Nei nå venter jeg til lørdag kanskje søndag med å teste altså!!

Negativ her også. Hva skjer med kroppen og symptomene?? Nei nå venter jeg til lørdag kanskje søndag med å teste altså!!

Håper det dukker opp en ekstra strek snart. :)

IKM i dag:

Pita, pp 1
Bare meg =O)

Føles ut som denne arbeidsdagen aldri skulle ta slutt :P Så trøtt og klar for en hvil altså :P

Back
Topp