*** IKM uke 21 ***

IKM i dag og ingen TR. Tørr ikke teste, for jeg er så redd for å bli skuffet. Tester i morgen tidlig hvis ikke TR kommer da. Denne syklusen har vært så annerledes med spotting i 5 dager etter 5dpo... Ikke nok til at det har kommet i trusa, bare på papiret. Har normalt skikkelig menssmerter og er veldig pms før mens, men nå er det ingenting.. Hadde sterke el smerter denne syklusen og. Er litt småkvalm og svimmel i dag og har masse utflod, men er redd jeg bare innbiller meg ting.:p Sist jeg var gravid (før sa) hadde jeg veldig ømme pupper (oppdaget da at jeg var gravid ca 6+2), men det har jeg ikke nå (tidlig kanskje?), men har hatt ekstremt såre brystvorter siden el, og de er nesten konstant stive og litt større. Blodårene på puppene er også veldig synelige..Og jeg sover ettermiddagslurer. Aldri før gjort!!
Jeg er jo på "leting" etter symptomer, så er redd for at TR kommer rett etter at jeg får negativ test..Prøver nå å bare komme meg igjennom denne dagen og teste på morgenurin i morgen tidlig..:)
Spennende :) krysser fingerne for positiv test I morgen :D

Har meldt seg litt kvalme nå utover kveld. Ikke ille, men det er nok til å være ubehagelig. Om dette er tegn på en spire er jo ikke sikkert da. Det gjenstår å se om det fortsetter I morgen :)

I dag morges gadd jeg ikke teste, jeg ble sur etter flere blanke tester på rad. Men jeg føler ikke jeg mister håpet enda, er 11 dpo, IKM torsdag. Vente vente vente!

I dag morges gadd jeg ikke teste, jeg ble sur etter flere blanke tester på rad. Men jeg føler ikke jeg mister håpet enda, er 11 dpo, IKM torsdag. Vente vente vente!
Hehe sånn er jeg også. Blir grådig fornærma når testene ikke viser noe og mange symptomer melder seg :P

Regner med at jeg har fått det de kaller spotting (sikkert pergon) ivertfall rosa utflod så da er TR vel rett rundt hjørnet. (Kjører normalt på med full gass) Så da var jeg ute.. :-( lykke til videre dere andre og gratulerer til alle gravide. :-D

Regner med at jeg har fått det de kaller spotting (sikkert pergon) ivertfall rosa utflod så da er TR vel rett rundt hjørnet. (Kjører normalt på med full gass) Så da var jeg ute.. :-( lykke til videre dere andre og gratulerer til alle gravide. :-D

Så kjedelig. :( Lykke til i ny pp.

SÅ rar mensen. Hadde super vonde mens smerter i går, blødde ikke overdrevent som jeg pleier, men magen vrei seg som vanlig. I dag blør jeg litt - men kjenner ingen murringer whatsoever.... Veldig rart! Må definitivt ta en test etter blødningene for å sjekke... Er visst mange som er gravide til tross for vanlig mens.... Og med den rosa streken jeg fikk tidligere vil jeg gjerne sjekke.... :) godt å ikke kjenne noe til mensen uansett da :D kommer omtrent ikke blod ut nå liksom...... Er veldig rart.

Last edited:
SÅ rar mensen. Hadde super vonde mens smerter i går, blødde ikke overdrevent som jeg pleier, men magen vrei seg som vanlig. I dag blør jeg litt - men kjenner ingen murringer whatsoever.... Veldig rart! Må definitivt ta en test etter blødningene for å sjekke... Er visst mange som er gravide til tross for vanlig mens.... Og med den rosa streken jeg fikk tidligere vil jeg gjerne sjekke.... :) godt å ikke kjenne noe til mensen uansett da :D kommer omtrent ikke blod ut nå liksom...... Er veldig rart.
Ja det er veldig rart.

Huff da:( Lykke til i neste pp.
Kan jeg spørre deg hva du mener med at du kjører på med full gass som vanlig? Mener du at du gjør masse og har det travelt og at dette påvirker om du blir gravid eller ikke? Synes bare det var interessant, har ikke tenkt så mye på det før..

Dagens test etter 5 min. Tror jeg skimter en ekstremt svak innbilt fantasi strek.

Vedlegg

• 1432096079221.jpg
    1432096079221.jpg
    22,6 KB · Visninger: 159
Back
Topp