*** IKM uke 21 ***

Lykke til med testingen damer. Håper å se mange positive tester denne uken :)

Eg kan kanskje skimte nåke, men eg e ikkje sikker. Det kan være eg og ser ein strek fordi eg vil det skal være ein der :-P Hehe :) eg håper du får ein fin strek i måro!
Så morro :D sånn er det jeg tenker også at jeg ser en strek fordi jeg vil at den skal være der :P

Dagens 10 dpo. Jeg tror jeg ser noe som mest sannsynlig ikke er der men jeg er vel kanskje innbilt gravid fra toppen av hodet og ut I stor tåa :p mage følelsen sier gravid, men det gjenstår å se :)
Får ikke til åzoome men skimter noe rosa!!

Så gøy å se at det dukker opp fine positive tester! Krysser det jeg har for at alle spirene sitter til termin :)

Samboeren er i midtøsten denne uka, så jeg vurderer å teste igjen uten han, siden jeg er passert IKM. For jeg synes det er litt lenge å vente til fredag :) Men vi får se. Kjenner jeg megselv rett så ryker jeg vel på en test i morgen tidlig :P

Negativ test i dag tidlig. Har spottet litt, men ikke noe TR ennå.
IKM på torsdag, så jeg skal prøve å vente til lørdag før jeg tester igjen, dersom ikke TR kommer selvfølgelig.

IKM i dag og ingen TR. Tørr ikke teste, for jeg er så redd for å bli skuffet. Tester i morgen tidlig hvis ikke TR kommer da. Denne syklusen har vært så annerledes med spotting i 5 dager etter 5dpo... Ikke nok til at det har kommet i trusa, bare på papiret. Har normalt skikkelig menssmerter og er veldig pms før mens, men nå er det ingenting.. Hadde sterke el smerter denne syklusen og. Er litt småkvalm og svimmel i dag og har masse utflod, men er redd jeg bare innbiller meg ting.:p Sist jeg var gravid (før sa) hadde jeg veldig ømme pupper (oppdaget da at jeg var gravid ca 6+2), men det har jeg ikke nå (tidlig kanskje?), men har hatt ekstremt såre brystvorter siden el, og de er nesten konstant stive og litt større. Blodårene på puppene er også veldig synelige..Og jeg sover ettermiddagslurer. Aldri før gjort!!
Jeg er jo på "leting" etter symptomer, så er redd for at TR kommer rett etter at jeg får negativ test..Prøver nå å bare komme meg igjennom denne dagen og teste på morgenurin i morgen tidlig..:)

IKM i dag og ingen TR. Tørr ikke teste, for jeg er så redd for å bli skuffet. Tester i morgen tidlig hvis ikke TR kommer da.

Da setter jeg deg på passert IKM, så får du oppdatere. :)

Back
Topp