Lykke til med testingen damer. Håper å se mange positive tester denne uken 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morroEg kan kanskje skimte nåke, men eg e ikkje sikker. Det kan være eg og ser ein strek fordi eg vil det skal være ein derHehe
eg håper du får ein fin strek i måro!
Da kan jeg også settes på gravid med positiv digital i dag! Håper det varer lengre enn sist!Gratulerer!![]()
Jaaa!!10 dpo. Begynnelsen på noe fantastisk ?håper det.
Får ikke til åzoome men skimter noe rosa!!Dagens 10 dpo. Jeg tror jeg ser noe som mest sannsynlig ikke er der men jeg er vel kanskje innbilt gravid fra toppen av hodet og ut I stor tåamage følelsen sier gravid, men det gjenstår å se
![]()
GRATULERERDa kan jeg også settes på gravid med positiv digital i dag! Håper det varer lengre enn sist!
Ehhhm nå høres jeg fryktelig dum ut, men hva er det jeg ser etter? (Har bare brukt digitale tester!)10 dpo. Begynnelsen på noe fantastisk ?håper det.
Det er en svak strek der. Men den er ikke så lett å se. ☺Ehhhm nå høres jeg fryktelig dum ut, men hva er det jeg ser etter? (Har bare brukt digitale tester!)![]()
Jeg serTørr test. Synes enda litt bedre nå. Men kanskje jeg som ser den bedre.
GratulererJeg rakk aldri å føre opp ikm som er den 23. Pga dette var ikke helt planlagtMen er gravid
![]()
Skimter noe.. men klarer ikke helt å se fargen.. hååååper det er starten på noe ja!!!!Tørr test. Synes enda litt bedre nå. Men kanskje jeg som ser den bedre.
Da kan jeg også settes på gravid med positiv digital i dag! Håper det varer lengre enn sist!
Ser noe:kr. SpennendeTørr test. Synes enda litt bedre nå. Men kanskje jeg som ser den bedre.
IKM i dag og ingen TR. Tørr ikke teste, for jeg er så redd for å bli skuffet. Tester i morgen tidlig hvis ikke TR kommer da.