*** IKM uke 21 ***

Nei det kan du ikke :)
Gav seg når jeg tisset litt ;)

Måtte tafse litt i hufsa. Kjenner noe ruglete på tappen, ikke noe jeg har lagt merke til tidligere. Er nok fortsatt noe godt på vei oppi der!!

Nå må du se og få positiv test du også sånn at vi kan invadere februarforumet sammen!

Pittelitt rødt slim i trusa nå. Det kan bety at TR er på vei :/ Har ingen andre symptomer hverken på det en eller andre.

Gav seg når jeg tisset litt ;)

Måtte tafse litt i hufsa. Kjenner noe ruglete på tappen, ikke noe jeg har lagt merke til tidligere. Er nok fortsatt noe godt på vei oppi der!!

Nå må du se og få positiv test du også sånn at vi kan invadere februarforumet sammen!
Det er bra :D Husk å ikke tafse for mye da :) men det vet du vel :D

Ja håper jeg kan komme etter nå.så kan vi lage leven der inne :P haha

skulle tisse på pinnen idag jeg, men når jeg setter meg på do kommer det blod. jeg pleier ikke blø så mye med en gang men heller øke så jeg droppet å teste meg å nullstilte monitoren min på m. tror du kan skrive meg på mensen. bedre lykke neste gang. kjenner skuffelsen kommer snikende selv om jeg ikke tok så nært i stad, men den kommer nå :( der føyk 18 pp vekk og vi starter med 19 ... lykke til dere andre og gratulerer :) setter meg ikke opp på noen ny ikm fordi syklusen min er ustabil så vet aldri når el er, så da venter jeg

skulle tisse på pinnen idag jeg, men når jeg setter meg på do kommer det blod. jeg pleier ikke blø så mye med en gang men heller øke så jeg droppet å teste meg å nullstilte monitoren min på m. tror du kan skrive meg på mensen. bedre lykke neste gang. kjenner skuffelsen kommer snikende selv om jeg ikke tok så nært i stad, men den kommer nå :( der føyk 18 pp vekk og vi starter med 19 ... lykke til dere andre og gratulerer :) setter meg ikke opp på noen ny ikm fordi syklusen min er ustabil så vet aldri når el er, så da venter jeg
Lykke til I ny pp ♡

Negativ test Idag, klarte ikkje vente lengre, testetøsa e ikkje nådig :) kjente eg blei litt skuffa, men IKM skal være fredag:) det hender eg ender opp med 26 dager og ikkje 28... Håper håper på 28 og at det lyser to streker på fredag!

Så kjedelig. :( Lykke til i ny pp.

IKM i dag:
Terne, pp 5 (pp 3 etter SA)
spirelire, pp 5
Spiredrøm, (pp 2 etter SA)

Dagens 10 dpo. Jeg tror jeg ser noe som mest sannsynlig ikke er der men jeg er vel kanskje innbilt gravid fra toppen av hodet og ut I stor tåa :P mage følelsen sier gravid, men det gjenstår å se :)

Vedlegg

• 1432016077857.jpg
    1432016077857.jpg
    23,2 KB · Visninger: 148
Dagens 10 dpo. Jeg tror jeg ser noe som mest sannsynlig ikke er der men jeg er vel kanskje innbilt gravid fra toppen av hodet og ut I stor tåa :P mage følelsen sier gravid, men det gjenstår å se :)
Eg kan kanskje skimte nåke, men eg e ikkje sikker. Det kan være eg og ser ein strek fordi eg vil det skal være ein der :-P Hehe :) eg håper du får ein fin strek i måro!

Back
Topp