Nei det kan du ikkeGodt med optimisme! Hele magen ble helt rar. Kan ikke gi opp troen ennå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det kan du ikkeGodt med optimisme! Hele magen ble helt rar. Kan ikke gi opp troen ennå
Gav seg når jeg tisset littNei det kan du ikke![]()
Du kan føre opp meg på gravid!! Positive tester lørdag og igår 8/9 dpo![]()
Du kan føre opp meg på gravid!! Positive tester lørdag og igår 8/9 dpo![]()
Gratulerer!Du kan føre opp meg på gravid!! Positive tester lørdag og igår 8/9 dpo![]()
GratulererDu kan føre opp meg på gravid!! Positive tester lørdag og igår 8/9 dpo![]()
Det er braGav seg når jeg tisset litt
Måtte tafse litt i hufsa. Kjenner noe ruglete på tappen, ikke noe jeg har lagt merke til tidligere. Er nok fortsatt noe godt på vei oppi der!!
Nå må du se og få positiv test du også sånn at vi kan invadere februarforumet sammen!
Lykke til I ny pp ♡skulle tisse på pinnen idag jeg, men når jeg setter meg på do kommer det blod. jeg pleier ikke blø så mye med en gang men heller øke så jeg droppet å teste meg å nullstilte monitoren min på m. tror du kan skrive meg på mensen. bedre lykke neste gang. kjenner skuffelsen kommer snikende selv om jeg ikke tok så nært i stad, men den kommer nåder føyk 18 pp vekk og vi starter med 19 ... lykke til dere andre og gratulerer
setter meg ikke opp på noen ny ikm fordi syklusen min er ustabil så vet aldri når el er, så da venter jeg
takk for det <3 gir aldri opp <3 men denne monitoren begynner å koste penger altså + medisineneLykke til I ny pp ♡
Nei ikke gi opp! Gjør ikke det selvtakk for det <3 gir aldri opp <3 men denne monitoren begynner å koste penger altså + medisinene
men det er den sikkereste måten å finne el på for den finner den hver gang siden jeg begynte å bruke denNei ikke gi opp! Gjør ikke det selv
Ja den kan være litt dyr har jeg forstått :/
skulle tisse på pinnen idag jeg, men når jeg setter meg på do kommer det blod. jeg pleier ikke blø så mye med en gang men heller øke så jeg droppet å teste meg å nullstilte monitoren min på m. tror du kan skrive meg på mensen. bedre lykke neste gang. kjenner skuffelsen kommer snikende selv om jeg ikke tok så nært i stad, men den kommer nåder føyk 18 pp vekk og vi starter med 19 ... lykke til dere andre og gratulerer
setter meg ikke opp på noen ny ikm fordi syklusen min er ustabil så vet aldri når el er, så da venter jeg
Eg kan kanskje skimte nåke, men eg e ikkje sikker. Det kan være eg og ser ein strek fordi eg vil det skal være ein derDagens 10 dpo. Jeg tror jeg ser noe som mest sannsynlig ikke er der men jeg er vel kanskje innbilt gravid fra toppen av hodet og ut I stor tåamage følelsen sier gravid, men det gjenstår å se
![]()