Fargeklatten89
Elsker forumet
Noen som har testet seint positivt, typ på IKM dagen? Jeg tror ikke jeg er gravid men, kjekt å høre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alt som kan krysses og litt tilJeg blir med her. Ikm søndag 24.05. Har ikke tall på pp, men prøvd siden august i fjor. Hadde en ma i oktober. Men ingen klaff etter dette tross iherdig prøving. Håper det går denne gangen!!!

Skulle sitere dette i innlegget over..Krysser alt som kan krysses og litt til![]()
Forstår godt det er vanskelig å ha tro på at det vil gå denne gang, når skuffelsen kommer gang på gang! Jeg har hvertfall tro på deg hver måned, uansettTakk kjære deg!!! Har lite trua denne pp.. men kan jo være det er det som skal til. Er ennå for tidlig å teste.. trooor el var forrige søndag, men veldig usikker..

Da bør du grue deg til å bli gravid å muligens kvalm. Jeg var kvalm hver dag i 12 uker.. hihi.kvalm på 3-4 dagen nå. orker ikke en dag til. er så slitsomt
Krysser fingrene for deg!Takk kjære deg!!! Har lite trua denne pp.. men kan jo være det er det som skal til. Er ennå for tidlig å teste.. trooor el var forrige søndag, men veldig usikker..
Det er da ikke rart, fåtallet får strek 8 dpo, ca ingen 7 dpo... Er _utrolig_ tidlig enda7dpo og blendahvit test her og. Føler ingenting, hverken den ene eller andre veien mtp symptomer!
Jeg ser iallefall på den som er tørketTok denne testen i går:
Vis vedlegget 117549
I dag er den helt tørket:
Vis vedlegget 117550
Er jo rosa... Zoom innSist jeg fikk en slik test var jeg gravid, men tør ikke håpe for mye her... Hva tror dere? Ser dere det rosa? Attpåklatt,ser du???
he he he!
Og det er jo rosa også sant?? Ser iallefall det i virkeligheten. Hmmm.... Spennende.....Jeg ser iallefall på den som er tørket![]()
Æsj, så leitDa har TR kommet for fullt her, hele 3 dager for tidligSkjønner ingenting, har aldri hatt så kort syklus før
Jaja, det positive er jo at jeg kommer i gang med neste pp med en gangOg når det ikke ble noe spire denne gang, ser jeg ingen poeng i å vente unødvendig lenge på neste pp
![]()
Takk for detÆsj, så leit. Lykke til i neste pp
![]()
Takk for det søte degTakk for detLykke til du også! Håper du sitter med to sterke streker om få dager
![]()
Ja, men den er rosaOg det er jo rosa også sant?? Ser iallefall det i virkeligheten. Hmmm.... Spennende.....![]()
Så kjedelig. Du må ha lykke til videre så håper jeg at spiren sitter snartDa har TR kommet for fullt her, hele 3 dager for tidligSkjønner ingenting, har aldri hatt så kort syklus før
Jaja, det positive er jo at jeg kommer i gang med neste pp med en gangOg når det ikke ble noe spire denne gang, ser jeg ingen poeng i å vente unødvendig lenge på neste pp
![]()