*** IKM uke 21 ***

3 dager til testing ..... null forhåpninger, men hadde jo vært koselig om jeg var gravid da <3

Tok denne testen i går:

ImageUploadedByBV Forum1431776292.337627.jpg

I dag er den helt tørket:

ImageUploadedByBV Forum1431776315.908397.jpg

Er jo rosa... Zoom inn :) Sist jeg fikk en slik test var jeg gravid, men tør ikke håpe for mye her... Hva tror dere? Ser dere det rosa? Attpåklatt,ser du??? :p he he he!

Takk kjære deg!!! Har lite trua denne pp.. men kan jo være det er det som skal til. Er ennå for tidlig å teste.. trooor el var forrige søndag, men veldig usikker..

Takk kjære deg!!! Har lite trua denne pp.. men kan jo være det er det som skal til. Er ennå for tidlig å teste.. trooor el var forrige søndag, men veldig usikker..
Forstår godt det er vanskelig å ha tro på at det vil gå denne gang, når skuffelsen kommer gang på gang! Jeg har hvertfall tro på deg hver måned, uansett :Heartred:Heartred

Begynner å miste håpet denne perioden... er 8 dpo og har ingen symptomer annet enn murringer som jeg har hatt hver måned. Har to barn og da kjente jeg det tydelig på kroppen... neste EL er vi på Kreta, satse på at det klaffer da!

Da har TR kommet for fullt her, hele 3 dager for tidlig :mad: Skjønner ingenting, har aldri hatt så kort syklus før :(

Jaja, det positive er jo at jeg kommer i gang med neste pp med en gang :) Og når det ikke ble noe spire denne gang, ser jeg ingen poeng i å vente unødvendig lenge på neste pp :p

Da har TR kommet for fullt her, hele 3 dager for tidlig :mad: Skjønner ingenting, har aldri hatt så kort syklus før :(

Jaja, det positive er jo at jeg kommer i gang med neste pp med en gang :) Og når det ikke ble noe spire denne gang, ser jeg ingen poeng i å vente unødvendig lenge på neste pp :p
Æsj, så leit:(. Lykke til i neste pp:)

Så kjedelig. Du må ha lykke til videre så håper jeg at spiren sitter snart :)

Back
Topp