attpåklattnr2
Gift med forumet
Holder håpet oppe til 12 dpo. Har alltid testet positivt 9-10 dpo, så ved 12 dpo er håpet ute for min delSå kjedelig, men det trenger ikke å bety noe. Vi håper helt frem til evnt tr måtte melde sin ankomst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder håpet oppe til 12 dpo. Har alltid testet positivt 9-10 dpo, så ved 12 dpo er håpet ute for min delSå kjedelig, men det trenger ikke å bety noe. Vi håper helt frem til evnt tr måtte melde sin ankomst.
SerJadajada... Kikka på testen fra i morrest nå som jeg kom hjem fra jobb... Og ja, det er en liten strek der! Jeg ser den med mitt trente strekøye, usikker på om noen andre kan se den. Og om det i det hele tatt er noen strek å se der (sånn bortsett fra kontrollstreken så klart)![]()
Legger ut bilde likevel... Og ja, streken (hvis den fins) har selvfølgelig dukket opp etter tidsfristen![]()
Det samme skjedde med meg i går/i dag, men jeg hadde ikke festeblødning sist. Vi får krysse fingrene for hverandreEr ca 5 DPO idag, har noe mensverk som begynte igår kveld.Fikk idag en del rosa utflod på papiret.Håper det va festeblødning slik som eg hadde forrige sv.skap![]()
Jeg ser! SpennendeStoler IKKE på rfsu, men måtte bare! Er jo en lys rosa strek der jo! Men tar absolutt ikke denne testen seriøst... Er bare testetøsa som bare måtte!
Vis vedlegget 117127
Har fått skyggestrek 3 ganger jeg og det var i 1 pp nå i mars.Ellers har jeg aldri opplevd det og jeg har vært gravid 4 ganger. Du må jo være Max uheldig som får skyggestreker på alle tester du tar.
Dette er nok ikke skyggestrek, ser det altfor godt i virkeligheten, men det er RFSU, og stoler ikke helt på deHar fått skyggestrek 3 ganger jeg og det var i 1 pp nå i mars.Ellers har jeg aldri opplevd det og jeg har vært gravid 4 ganger. Du må jo være Max uheldig som får skyggestreker på alle tester du tar.
Nei gurimalla ! Blir helt gira her!!!Sterkere BT også!! Nok testing for i dag! Fy a meg! Nå er jeg spent!!! Vææææ! Og ja, innenfor tidsfristen!
Ikke redigert
Vis vedlegget 117155
Redigert
Vis vedlegget 117156
Vis vedlegget 117157
Hva tror dere???![]()
Jaaa! Er så gira. En faktisk svak strek, den er jo sterkere enn tidligere!Ser noe der ja! Så spennende!!![]()