*** IKM uke 21 ***

Tror bare det er skyggestreker foreløpig, for en tullete BT pakke jeg fikk denne gangen da :s buhu! Men er kun 9 DPO enda, så tidlig enda! De to siste gangene fikk jeg positiv CBD på 10dpo og 12dpo :)

Nooo! Når jeg bestilte g-tester så har jeg ikke fullført bestillingen! Så bestilte nye nå men de kommer jo sikkert ikke før ut i neste uke!! Da må jeg jo faktisk vente til IKM dagen før jeg får testa :o

Jadajada... Kikka på testen fra i morrest nå som jeg kom hjem fra jobb... Og ja, det er en liten strek der! Jeg ser den med mitt trente strekøye, usikker på om noen andre kan se den. Og om det i det hele tatt er noen strek å se der (sånn bortsett fra kontrollstreken så klart) :p

Legger ut bilde likevel... Og ja, streken (hvis den fins) har selvfølgelig dukket opp etter tidsfristen :rolleyes:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    600,8 KB · Visninger: 127
Jadajada... Kikka på testen fra i morrest nå som jeg kom hjem fra jobb... Og ja, det er en liten strek der! Jeg ser den med mitt trente strekøye, usikker på om noen andre kan se den. Og om det i det hele tatt er noen strek å se der (sånn bortsett fra kontrollstreken så klart) :p

Legger ut bilde likevel... Og ja, streken (hvis den fins) har selvfølgelig dukket opp etter tidsfristen :rolleyes:
Ser :)

Er ca 5 DPO idag, har noe mensverk som begynte igår kveld.Fikk idag en del rosa utflod på papiret.Håper det va festeblødning slik som eg hadde forrige sv.skap :)
Det samme skjedde med meg i går/i dag, men jeg hadde ikke festeblødning sist. Vi får krysse fingrene for hverandre :)

Ååå håper jeg er preggy! Åpna den jeg! Blir spennende å teste fremover! Kun 9dpo i dag da, så pleier aldri å få sterke streker tidlig, er det sterkere i over i morgen er det jo noe! Boobsa har vært sykt ømme i det siste! Men det kan jo likesågodt bety mensen!

ImageUploadedByBV Forum1431532126.228785.jpg

ImageUploadedByBV Forum1431532159.680386.jpg

Har fått skyggestrek 3 ganger jeg og det var i 1 pp nå i mars.Ellers har jeg aldri opplevd det og jeg har vært gravid 4 ganger. Du må jo være Max uheldig som får skyggestreker på alle tester du tar.
Dette er nok ikke skyggestrek, ser det altfor godt i virkeligheten, men det er RFSU, og stoler ikke helt på de :p

Jeg har hatt ubehag i eggstokker på mandag og i går, og litt mindre i dag. Men i dag føles hele livmor "hoven" og det vises til og med på sidene når jeg står!? Er på CD 17, men usikker på når jeg hadde EL. Har tatt en test i ettermiddag, men den var helt blank. Kanskje jeg bare legger merke til dette nå når jeg har blitt prøver i forhold til før, men kan ikke huske så tydelig murring fra livmor så sent i syklus før.

4 dpo I dag og kjente det stakk så vidt I dag, men det er jo alt for tidlig!

Har kjøpt inn første 10pk med fragmin og 2 ovitrelle I dag så jeg har det liggende just in case:):)

Nei gurimalla ! Blir helt gira her!!! :o Sterkere BT også!! Nok testing for i dag! Fy a meg! Nå er jeg spent!!! Vææææ! Og ja, innenfor tidsfristen!

Ikke redigert
ImageUploadedByBV Forum1431541170.643675.jpg

Redigert
ImageUploadedByBV Forum1431541197.612143.jpg

ImageUploadedByBV Forum1431541214.750702.jpg

Hva tror dere??? :o

Back
Topp