*** IKM uke 21 ***

Her tillegger jeg symptomer til eggløsningen ennå. Er helt sjukt trøtt i dag, lett murring nedentil liksom at det har blitt gradvis svakere siden fredag.

På den ene siden har jeg stor tro på klaff denne mnd, på den annen side ikke. Med 26 dagers syklus og EL på cd 16 (igjen!) så har jeg bare 9 dagers lutealfase og det er virkelig nedslående.

I fht termin rundt 1.2 så tenker jeg det er like greit å ikke bli gravid denne pp, men tenker at jeg da kanskje skal vurdere en prat med legen da jeg like vel skal en tur en av de neste ukene... Kanskje jeg blir henvist til gyn? Burde jo uansett hatt en sjekk der nede, er sikkert 4 år siden sist.

1 dpo I dag :) Aksjer er lagt inn I fleng så de neste 14 dagene burde fly avsted og med jobb og 17 mai burde det nok gå greit :)

2 dpo i dag, og har stikkninger på høyre side. Det kjennes ut som EL, men den skal jo være over nå.:confused004:confused005

Gurimalla har så sykt murringer i livmoren! Blir SÅ skuffa om det ikke klaffer nå, for har en sterk følelse på at det har skjedd. Blir så nedtur isåfall :(

Åååh når kan jeg teste?!! Blir vel ikke et stort problem med utålmodighet med planene for neste helg.

Då blir det nok ikkje ikm på meg i veke 21. Syklus ute å kjøyre på same vis som før jul. Ingen teikn til slim enda. Jaja,mest truleg EL om ei veke eller to da

Lykke til jenter, håper på mange positive tester om ei veke eller to

Ikke helt troa denne pp, pga ville sykdomstilstander med mannen(kyssesyka,han var dau, rart vi fikk minien opp!), la inn to aksjer de to dagene før antatt EL. Lørdag og søndag, el på mandagen som var. Er det en sjanse for at det kan ha gått da?

Ikke helt troa denne pp, pga ville sykdomstilstander med mannen(kyssesyka,han var dau, rart vi fikk minien opp!), la inn to aksjer de to dagene før antatt EL. Lørdag og søndag, el på mandagen som var. Er det en sjanse for at det kan ha gått da?

Jada :) forrige "ble laget" 2 dager før EL ;)

Då blir det nok ikkje ikm på meg i veke 21. Syklus ute å kjøyre på same vis som før jul. Ingen teikn til slim enda. Jaja,mest truleg EL om ei veke eller to da

Lykke til jenter, håper på mange positive tester om ei veke eller to

Lykke til når egget kommer!

Aksjeinnlegg bare én gang selve EL-dagen, dagen før eller to dager før gir akkurat samme sjanse for befruktning, og høyeste sjansen du kan få.

Du kan lese her:
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1733442/

Småstikker litt i livmorsområdet, ikke slik jeg har opplevd før, litt mer slik jeg hadde da jeg var gravid. 6dpo, har liksom ikke helt troa, vært noen tunge uker med mannen som har vært så syk. Tenk dere mann med kyssesyke, konstant syting(forståelig), som også kaster opp når han "prater" for mye(kan ikke kalle det prating,heller ufårståelig babbel), snorking til den store gullmedalje - lite søvn.... Uææææ, må klage litt. Nå er han bedre, men må jo ta det med ro :) nei, håper det klaffer , men...vi får se :)

Normalt sett har jeg lite og ingenting elslim/utflod i dag oppdaget jeg masse kremaktig utflod.
Husker at jeg har hatt mye av dette tidlig i graviditeten forrige gang,men husker ikke om det startet før positiv test.
Er 6 dpo i dag.
Har ellers lite symtomer bortsett fra ekstrem luktesans.
Krysser fingrene for positiv test mot helg :)

Gult snørtaktig utflod her. Pleier jo å tørke opp etter el!? Murrer fortsatt.

Utfloden som markerer EL kalles ofte eggehvite eller watery, siden den er gjennomsiktig blank, og ofte svært strekkbar (minner om rå eggehvite). Før og etter at man har fruktbar EL-utflod så er det vanlig å ha lotion/creamy eller sticky utflod. Det er ofte hvitt, klissete, klebrig.

Denne figuren er fin:
1431323543195.jpg

De tre eggehvite-typene i høyre kolonne er det som er fruktbart. Alt annet er utenom EL. :) Det er ganske vanlig med en del utflod dpo.

Back
Topp