Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har egentlig en god følelse fordi jeg ikke kjenner alle symptomene som jeg hatt i de foregående månedene da jeg ikke har vært gravid.Hvilke symptomer har du? Tror du at du er gravid eller tenker du at det nok ikke gikk denne mnd? Litt morro å høre om andre sine tankerJeg har en god følelse jeg. Symptomer er; kvalme som kommer og går, ømme bryster og en rar følelse i magen. Vanskelig å beskrive. En veldig tom følelse. Blir liksom aldri mett og om jeg blir det, så er jeg sulten igjen etter kort tid
![]()
Tror jeg har ikm den 24 eller 25. Så derfor er jeg på begge ikm trådene. Så kan sette meg opp på 24![]()
Spennende. Jeg har heller ikke alle de "symptomene" som jeg pleier. Er litt ekstra spennende da!Jeg har egentlig en god følelse fordi jeg ikke kjenner alle symptomene som jeg hatt i de foregående månedene da jeg ikke har vært gravid.
Krysser fingrene for at få/ingen symtomer er ett godt tegn![]()
I tillegg har vi truffet EL veldig godt denne mnd til tross for at den var 4 dager forsinket![]()
takk,takk får krysse fingrene for oss beggeSpennende. Jeg har heller ikke alle de "symptomene" som jeg pleier. Er litt ekstra spennende da!lykke til!
Vet ikke om jeg husket å skrive meg opp (er ikke oppført iallefall). Men hvis syklusen min er bang i rute etter uttak av spiral, skal jeg ha ikm 22.mai.![]()
Hos meg har det tørket opp etter EL, men nå er det litt gult slimete ^^Utfloden som markerer EL kalles ofte eggehvite eller watery, siden den er gjennomsiktig blank, og ofte svært strekkbar (minner om rå eggehvite). Før og etter at man har fruktbar EL-utflod så er det vanlig å ha lotion/creamy eller sticky utflod. Det er ofte hvitt, klissete, klebrig.
Denne figuren er fin:
Vis vedlegget 116731
De tre eggehvite-typene i høyre kolonne er det som er fruktbart. Alt annet er utenom EL.Det er ganske vanlig med en del utflod dpo.
Ja, beklager!![]()
Tusen takk!Ikke noe å beklage, det er jo bare hvis du vil ha det med. Nå er du ført opp hvert fall!![]()
Hos meg har det tørket opp etter EL, men nå er det litt gult slimete ^^
Hvilke symptomer har du? Tror du at du er gravid eller tenker du at det nok ikke gikk denne mnd? Litt morro å høre om andre sine tankerJeg har en god følelse jeg. Symptomer er; kvalme som kommer og går, ømme bryster og en rar følelse i magen. Vanskelig å beskrive. En veldig tom følelse. Blir liksom aldri mett og om jeg blir det, så er jeg sulten igjen etter kort tid
![]()
Lette murriger i magen fra tid til annen. Men mye mindre enn de to forrige pp'er da jeg fikk kjemiskHvilke symptomer har du? Tror du at du er gravid eller tenker du at det nok ikke gikk denne mnd? Litt morro å høre om andre sine tankerJeg har en god følelse jeg. Symptomer er; kvalme som kommer og går, ømme bryster og en rar følelse i magen. Vanskelig å beskrive. En veldig tom følelse. Blir liksom aldri mett og om jeg blir det, så er jeg sulten igjen etter kort tid
![]()
Nei ingen lukt eller noeHvis det plutselig får veldig uvanlig farge eller lukt, i forhold til hva du er vant med, så burde du gå til legen. Da kan det være sopp eller infeksjon.Forhåpentligvis ikke noe sånt da.
![]()