*** IKM uke 21 ***

2 dpo og så utrolig trøtt :p hadde jeg vært lengre I dpo land hadde jeg krysset det av som symptom :p

5 dpo og ømme bryster og rar følelse i magen. Kjenner også at kvalmen kommer og går og da får jeg litt panikk. Har hatt ekstrem svangerskspskvalme i de 2 andre graviditetene og gruer meg til å få det igjen :( Nå er det ikke lenge før vi kan teste damer :)

Hvilke symptomer har du? Tror du at du er gravid eller tenker du at det nok ikke gikk denne mnd? Litt morro å høre om andre sine tanker :) Jeg har en god følelse jeg. Symptomer er; kvalme som kommer og går, ømme bryster og en rar følelse i magen. Vanskelig å beskrive. En veldig tom følelse. Blir liksom aldri mett og om jeg blir det, så er jeg sulten igjen etter kort tid :)

Hvilke symptomer har du? Tror du at du er gravid eller tenker du at det nok ikke gikk denne mnd? Litt morro å høre om andre sine tanker :) Jeg har en god følelse jeg. Symptomer er; kvalme som kommer og går, ømme bryster og en rar følelse i magen. Vanskelig å beskrive. En veldig tom følelse. Blir liksom aldri mett og om jeg blir det, så er jeg sulten igjen etter kort tid :)
Jeg har egentlig en god følelse fordi jeg ikke kjenner alle symptomene som jeg hatt i de foregående månedene da jeg ikke har vært gravid.
Krysser fingrene for at få/ingen symtomer er ett godt tegn ;)
I tillegg har vi truffet EL veldig godt denne mnd til tross for at den var 4 dager forsinket :)

Tror jeg har ikm den 24 eller 25. Så derfor er jeg på begge ikm trådene. Så kan sette meg opp på 24 :)

Jeg har egentlig en god følelse fordi jeg ikke kjenner alle symptomene som jeg hatt i de foregående månedene da jeg ikke har vært gravid.
Krysser fingrene for at få/ingen symtomer er ett godt tegn ;)
I tillegg har vi truffet EL veldig godt denne mnd til tross for at den var 4 dager forsinket :)
Spennende. Jeg har heller ikke alle de "symptomene" som jeg pleier. Er litt ekstra spennende da! :D lykke til!

Vet ikke om jeg husket å skrive meg opp (er ikke oppført iallefall). Men hvis syklusen min er bang i rute etter uttak av spiral, skal jeg ha ikm 22.mai. :)

Vet ikke om jeg husket å skrive meg opp (er ikke oppført iallefall). Men hvis syklusen min er bang i rute etter uttak av spiral, skal jeg ha ikm 22.mai. :)

Pp 1? :)

Utfloden som markerer EL kalles ofte eggehvite eller watery, siden den er gjennomsiktig blank, og ofte svært strekkbar (minner om rå eggehvite). Før og etter at man har fruktbar EL-utflod så er det vanlig å ha lotion/creamy eller sticky utflod. Det er ofte hvitt, klissete, klebrig.

Denne figuren er fin:
Vis vedlegget 116731

De tre eggehvite-typene i høyre kolonne er det som er fruktbart. Alt annet er utenom EL. :) Det er ganske vanlig med en del utflod dpo.
Hos meg har det tørket opp etter EL, men nå er det litt gult slimete ^^

Hos meg har det tørket opp etter EL, men nå er det litt gult slimete ^^

Hvis det plutselig får veldig uvanlig farge eller lukt, i forhold til hva du er vant med, så burde du gå til legen. Da kan det være sopp eller infeksjon. :confused: Forhåpentligvis ikke noe sånt da. :)

Merker ingenting på kroppen. Ingen murringer eller noe. Men husker fra forrige gang at det var den mnd jeg ikke merket noe det endelig skjedde noe ;)
Så et vel mensmurringer jeg kjenner de gangene jeg kjenner noe. Men det er jo enda 9 dager igjen til det!

Lette murriger i magen fra tid til annen. Men mye mindre enn de to forrige pp'er da jeg fikk kjemisk o_O Litt trøtt, men samtidig god energi. Tisser ofte i dag. Manglende blødning/spotting (så langt) mellom el og ikm, noe som er utrolig lettelse. Ble nesten redd for at det var noe galt fordi jeg småblødde så mye :p

Har på følelsen at det ikke ble klaff, av en eller annen grunn :rolleyes:

Har en god følelse for at det ikke blir noen PP 40 :) så nå er det best for denne livmora at det stemmer :P

de siste 3-4 dagene har jeg kokt i kroppen.jeg er normalt sett en ganske så frossen person.Viss jeg er gravid kommer jeg til å fryse ut familien..hehe

Back
Topp