*** IKM uke 21 ***

Wuhu EL finner sted I dag og er dpo I morgen :D da blir første test svidd av på 17 Mai :D håper kanskje allerede da det kan være noe å rope litt ekstra Hurra for :p

Usikker på syklusen min, siden dette er første PP etter spiral uttak, og har gått noen år uten tr. Men hvis jeg følger vanlig syklus, skal jeg ha ikm 22.mai. :) hadde el i går, så stemmer så langt! :D

Wuhu EL finner sted I dag og er dpo I morgen :D da blir første test svidd av på 17 Mai :D håper kanskje allerede da det kan være noe å rope litt ekstra Hurra for :p

Så gøy, tenker også å ta første test 17 mai:D Får ta en aldri så liten testedate da;)

Ånei! Skulle jo ikke kjenne etter symptomer denne pp, er så lei av skuffelsen ved kjemiske 2 pp'er på rad. Så hadde bestemt meg for at jeg på mirakuløst vis skulle "glemme" at vi prøver, og heller fatte mistanke dersom mensen uteblir :p Men nå begynner det å murre i magen min! Og det stakk til flere ganger i dag når jeg løp rundt i butikker og virkelig ikke kjente etter :eek:

Så NÅ har jeg jo begynt å kjenne etter :rolleyes:

Ånei! Skulle jo ikke kjenne etter symptomer denne pp, er så lei av skuffelsen ved kjemiske 2 pp'er på rad. Så hadde bestemt meg for at jeg på mirakuløst vis skulle "glemme" at vi prøver, og heller fatte mistanke dersom mensen uteblir :p Men nå begynner det å murre i magen min! Og det stakk til flere ganger i dag når jeg løp rundt i butikker og virkelig ikke kjente etter :eek:

Samme her! ;-) Ligger i skrivende stund på sofaen med murringer der nede og ømme nipler ^^ Men skulle jo ikke. .. men fakta er fakta! La oss satse på at denne gangen så går det :-)

Hahahaha unnskyld at jeg ler, men dpo er noe for seg selv :D Jeg er bare 3 dpo, men føler at jeg har all verdens av symtomer :D

Haha, ja jeg har i grunnen glemt hvordan det føles å ha eggløsning osv, så har ligget på sofaen idag og undret meg.
"Det pleier ikke å stikke sånn i magen etter eggløsning? "
"Guriland så tørre øyne jeg har. Er det et tegn?"
"Jammen så raskt mett jeg ble. Hmm."

Og jeg er 1 dpo. :p

Haha, ja jeg har i grunnen glemt hvordan det føles å ha eggløsning osv, så har ligget på sofaen idag og undret meg.
"Det pleier ikke å stikke sånn i magen etter eggløsning? "
"Guriland så tørre øyne jeg har. Er det et tegn?"
"Jammen så raskt mett jeg ble. Hmm."

Og jeg er 1 dpo. :p
Asså, man kjenner jo det man kjenner. Men i dpo-land kjenner man jo ALT! Og overanalyserer hver minste lille antydning til hva som helst. Lukter den svidde løken litt vel svidd i dag?
Hallo!! Svidd løk lukter svidd! Men klarer liksom ikke la være heller :p Jeg blir så tussete og tullete i dpo-land, men all "følingen" gjør jo det hele litt mer spennende også :rolleyes:

Asså, man kjenner jo det man kjenner. Men i dpo-land kjenner man jo ALT! Og overanalyserer hver minste lille antydning til hva som helst. Lukter den svidde løken litt vel svidd i dag?
Hallo!! Svidd løk lukter svidd! Men klarer liksom ikke la være heller :p Jeg blir så tussete og tullete i dpo-land, men all "følingen" gjør jo det hele litt mer spennende også :rolleyes:

Haha, nettopp! Blir underholdt, om ikke annet. :D

Så godt å lese at en ikke er alene om dette :D Når tenker du å begynne å teste?
Hadde jo ikke tenkt å begynne å teste o_O Skulle jo bare vente til mensen aldri kom, å så kanskje etter en uke skulle jeg ta en test :p

Men jeg begynner sikkert neste helg! Fredag kanskje, da er jeg 10 dpo :)

Enn du?

Da har jeg kommet til 5dpo.
Temperaturen forsetter å stige ,så jeg håper det er et godt tegn.

Måtte dagene gå fort til testing :)

Last edited:
Har du funnet EL? :) Så kan jeg kanskje sette deg opp på en dato?

Tja.. Vet på mandag om jeg har hatt EL da får jeg svar på blodprøvene jeg tok på fredag. Men har igrunn gitt opp :-( Er min siste prøve mnd. Og forsonet meg med at vi ikke får et barn til. Fikk ikke de beste svar hos min gyn. Så vært i kjelleren..
Så siden håpet er så lite, så er det nok best å bare avslutte her inne.
Men ønsker dere alle fine positive tester som gir en (to?) gullskatt på nyåret.

Hehe, morsomt å se at det ikke bare er jeg som blir litt smågal i dpo land :)
Dette er første pp og forrige gang brukte vi 7 mnd så prøver å være tålmodig og ikke tenke så mye. Men klarer jo ikke la være XD bestilte nettopp 20 g-tester og tviler på at jeg klarer å vente til IKM datoen med å teste hehe.

Tja.. Vet på mandag om jeg har hatt EL da får jeg svar på blodprøvene jeg tok på fredag. Men har igrunn gitt opp :-( Er min siste prøve mnd. Og forsonet meg med at vi ikke får et barn til. Fikk ikke de beste svar hos min gyn. Så vært i kjelleren..
Så siden håpet er så lite, så er det nok best å bare avslutte her inne.
Men ønsker dere alle fine positive tester som gir en (to?) gullskatt på nyåret.

Huff, så leit. Håper dere kan få noe hjelp videre så du etter hvert kan få et barn til. Lykke til!

Back
Topp