*** IKM uke 21 ***

Har sykt mye luft i magen idag! Mannen lurte på om jeg var gravid, siden jeg gikk inn på do så ofte ;-) Men er bare 1 dpo...

Syke kramper der nede i dag kl 15 og knall positiv test! Dpo på søndag da. Har ikke med EL tester på hytten men vi sier det :)

Syke kramper der nede i dag kl 15 og knall positiv test! Dpo på søndag da. Har ikke med EL tester på hytten men vi sier det :)

Happy humping! Eller var det det som var vanskelig på hytta? :p

IKM ons 20 mai. PP1 men har igrunnen ikke helt troen. Fikk lagt inn noen aksjer men har i løpet av uken gått gjennom en operasjon hvor jeg har vært i narkose og går på relativt heftige smertestillende. Vet ikke om det har noe å si på befruktningen, men tviler på det har noen god innvirkning uansett ;) men er jo bare første forsøk så.

Last edited:
IKM ons 20 mai. PP1 men har igrunnen ikke helt troen. Fikk lagt inn noen aksjer men har i løpet av uken gått gjennom en operasjon hvor jeg har vært i narkose og går på relativt heftige smertestillende. Vet ikke om det har noe å si på befruktningen, men tviler på det har noen god innvirkning uansett ;) men er jo bare første forsøk så.

Ført deg opp. :)

Yes, da kan jeg endelig melde meg inn i en ikm gruppe:) Eggløsningen har vært trollete i d siste og kommet forholdsvis usystematisk, men i følge tempen har den nok vært nå:D Kan settes opp med ikm 20 mai, pp 14.

Yes, da kan jeg endelig melde meg inn i en ikm gruppe:) Eggløsningen har vært trollete i d siste og kommet forholdsvis usystematisk, men i følge tempen har den nok vært nå:D Kan settes opp med ikm 20 mai, pp 14.

Da er du ført opp! :)

Ingen peiling på om eg er dpo eller ikkje, men eg trur kanskje eg e 1 dpo Idag basert på stikkingene i går. Har med vilje ikkje testa ;) vi e på Mallorca ei veke. Skal bli fint å ikkje tenke dpo eller ha testetøsa her den kommende veka! :-D kanskje det e det som skal til......:-D lykke til alle sammen! Titte innom av og til :)

Er bare 2 (kanskje 3) dpo, og føler det skjer noe. Er veldig optimistisk denne pp. Kommer til å bli SÅ skuffa om tanta kommer. For har en god følelse.... huff, ikke bra. Blir sikkert bare skuffa :(

Back
Topp