Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syke kramper der nede i dag kl 15 og knall positiv test! Dpo på søndag da. Har ikke med EL tester på hytten men vi sier det![]()
IKM ons 20 mai. PP1 men har igrunnen ikke helt troen. Fikk lagt inn noen aksjer men har i løpet av uken gått gjennom en operasjon hvor jeg har vært i narkose og går på relativt heftige smertestillende. Vet ikke om det har noe å si på befruktningen, men tviler på det har noen god innvirkning uansettmen er jo bare første forsøk så.
Happy humping! Eller var det det som var vanskelig på hytta?![]()
Wiiii det går fremoverønskeombitteliten -> ønskeomlille
blir vel 4 dpo nå siden det er etter midtnatt
Yes, da kan jeg endelig melde meg inn i en ikm gruppeEggløsningen har vært trollete i d siste og kommet forholdsvis usystematisk, men i følge tempen har den nok vært nå
Kan settes opp med ikm 20 mai, pp 14.
Ja sakte men sikkertWiiii det går fremover. Jeg er 3 dpo
![]()
Krysser fingrene for detEgentlig skulle jeg vært 6-7 dpo da el var forsinket 3-4 dager.men håper det er ett godt tegn da jeg ble gravid på el på cd 19 forrige gang![]()
Jeg kommer til å begynne å teste allerede 8 dpo og da er det liksom ikke så mange dager til en får dommenJa sakte men sikkert![]()
SpennendeJeg kommer til å begynne å teste allerede 8 dpo og da er det liksom ikke så mange dager til en får dommen![]()