Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, det hørtes jo greit ut.trodde ikke jeg kunne drikke på 4 timer
Kan du korrigere på IKM lista. Har IKM 20 mai I stedet for 21 mai
Jeg fikk positiv test nå. Det var den siste jeg hadde. Sist el- periode var de positive i to dager, men vet jo ikke hvor lenge denne har vært positiv. .. når regner jeg dpo fra da? I morgen eller dagen etter?
Det er jo bare å få samlet LH over flere timer fra blod, og få konsentrert urin. Jeg drikker til frokost, men ikke så mye mer etter det. Da er urinen konsentrert og jeg pleier å få tak i LH-toppen. Jeg har ikke nok LH til å få positiv på utvannet urin.
LH er høyest i kroppen (blodet) rett etter at vi våkner om morgenen, og så går det gradvis over i urin etter noen timer. Derfor anbefales det å teste omtrent mellom kl 11-15. Da burde du kunne få tak i LH-toppen.![]()
På mandag tok jeg en eltest da jeg våknet kl 6,den var negativ.Tok en ny eltest kl 9 da var den positivEr det sant..leser så mye ulikt om når det anbefales å teste. Men kanskje jeg skal prøve det jeg også da. Men hvis jeg våkner i 10-11-tida vil vel min LH-topp være tilsvarende senere da?
Er det sant..leser så mye ulikt om når det anbefales å teste. Men kanskje jeg skal prøve det jeg også da. Men hvis jeg våkner i 10-11-tida vil vel min LH-topp være tilsvarende senere da?
Nei er ikke "begynt" , men fikk så fryktelig ømme pupper! Er jo strek på testen, men venter til neste uke igjen!begynner tidlig![]()
![]()
Bestod jo til og med mannetesten, da må jeg delebegynner tidlig![]()
![]()
Jeg ser helt klart en strek, men vanskelig å si om den er rosa eller grå... Du kan jo prøve igjen i morgen? Dersom det ikke kommer strek har du fått en skygge i dag. Dersom du derimot får en strek i morgen også...Måtte bare ta en test fordi jeg har følt meg så ufattelig gravid i dag... Har jo 20 tester liggende så gjør liksom ikke noe. SYKT ømme pupper!
Vis vedlegget 116095
Vis vedlegget 116096
Er vel bare skyggerser frem til uka, da starter testinga for real!
Det sies vel 24-48 timer etter positiv EL test skal egget slippes, så bare hump i vei et par tre dager til!Fikk positiv EL test i kveld. Kan jeg regne med at eggløsningen kommer om 24 timer eller varer den lengre? Har hatt sex siden søndag og hver dag fram til k dag.☺
Ser ingen strek jeg.Og hvis det er strek og du er 2 dpo så må det være skyggestrek da egget ikke fester seg så tidlig.