*** IKM uke 21 ***

Veldig sterk, men stadig negativ EL test i dag. Skal ta en test i kveld for å sjekke men tror nok ikke på at den er positiv før tidligst i morgen kveld. Vi får se! Håper EL skjer innen torsdag, blir vanskelig med aksjer til helgen

Ja nå er ventinga i gang :O Måtte dagene gå superfort ;)

Dpo!!! :D

Men litt redd for at det ikke ble nok aksjer... Aksjer lørdag og søndag, positive tester søndag og mandag, negativ igjen i går. Skulle helst hatt aksjer enten mandag eller i går, men mandag var det så mye ubehag at da klarte jeg bare ikke :p Og i går startet den berømmelige el-blødningene som jeg er blitt så glad i :shifty:, så da frister det ikke mannen noe særlig med aksjer :rolleyes:

Får se om det holder :)

Dpo!!! :D

Men litt redd for at det ikke ble nok aksjer... Aksjer lørdag og søndag, positive tester søndag og mandag, negativ igjen i går. Skulle helst hatt aksjer enten mandag eller i går, men mandag var det så mye ubehag at da klarte jeg bare ikke :p Og i går startet den berømmelige el-blødningene som jeg er blitt så glad i :shifty:, så da frister det ikke mannen noe særlig med aksjer :rolleyes:

Får se om det holder :)

Krysser fingrene for deg :)
Og velkommen til dpo-land :)

I følge appen min skulle jeg ha EL 04.05, men jeg har ikke merket noe til el-slimet som pleier å komme ennå.
Jeg har ikke blitt bitt av teste-basillen ennå, så jeg har ikke gått til innkjøp av el-tester.
Dersom jeg ikke har hatt EL ennå er det mulig at IKM blir senere enn antatt. Litt frustrerende at jeg ikke har fått stabil syklus etter fødsel ennå :P Det hadde jo gjort dette her litt enklere.

Har fått omgangssyka,spy og diare i går og i dag :/ FF sier at i dag, og frem til fredag er antatte fruktbare dager, mens forventet EL er på lørdag. Men jeg har ingenting slim som tilsier at EL er rundt hjørnet, men stresser litt siden jeg ikke orker sex hverken i går eller i dag. Blah. Typisk, litt mindre håpefull denne syklusen nå enn jeg var ved oppstart :(

Da var endelig el testen negativ etter å ha vært positiv i 3 dager. Lagt inn aksjer søn, man, tirsdag. Skal prøve å legge inn aksjer i dag og i morgen iallefall. Håper det holder :)

Last edited:
Altså.. Hvordan gjør dere det med de el-testene? Tar de på ettermiddagen/kvelden etter 4 timers faste og ingen dobesøk?? Er det så strengt for å få nøyaktig resultat? :s

Altså.. Hvordan gjør dere det med de el-testene? Tar de på ettermiddagen/kvelden etter 4 timers faste og ingen dobesøk?? Er det så strengt for å få nøyaktig resultat? :s

4 timer siden forrige dobesøk, og ikke drikke siste to timer. Jeg pleier å teste før lunsj, på jobb. Da er det fire timer siden morgentoalettet, og så lar jeg være å drikke de siste timene før lunsj. :)

4 timer siden forrige dobesøk, og ikke drikke siste to timer. Jeg pleier å teste før lunsj, på jobb. Da er det fire timer siden morgentoalettet, og så lar jeg være å drikke de siste timene før lunsj. :)

Ok, det hørtes jo greit ut. :) trodde ikke jeg kunne drikke på 4 timer

Jeg har lest at det er best å teste på ettermiddagen(rundt kl.17) for sikrest resultat. Må være minst 4 t siden toalettbesøk. Står noe om dette på clearblue eggløsningstestpakke

Jeg har lest at det er best å teste på ettermiddagen(rundt kl.17) for sikrest resultat. Må være minst 4 t siden toalettbesøk. Står noe om dette på clearblue eggløsningstestpakke

Jaha, jeg bruker billige tester sin. Sikkert samme greia. Men ok å drikke da mener du? Så lenge man ikke går på do på 4 timer?

Jaha, jeg bruker billige tester sin. Sikkert samme greia. Men ok å drikke da mener du? Så lenge man ikke går på do på 4 timer?
jeg tester med 3 timers mellomrom men da drikker jeg ikke på de 3 timene.Er drikke som utvanner urinen :)Jeg har tatt eltester med 2 timers mellomrom og alikevel er de knallpositive.Når LH stiger så er det så høyt at testene blir nesten positive uansett,iallefall på meg :)

jeg tester med 3 timers mellomrom men da drikker jeg ikke på de 3 timene.Er drikke som utvanner urinen :)Jeg har tatt eltester med 2 timers mellomrom og alikevel er de knallpositive.Når LH stiger så er det så høyt at testene blir nesten positive uansett,iallefall på meg :)
Jeg har det på samme måte. Er de positive så er de positive uansett om det ikke er mange timene siden forrige dobesøk :)

Back
Topp