Negativ el-test i morrest - endelig! 
Og siden el kom litt tidlig kan jeg flyttes til tirsdag
Og siden el kom litt tidlig kan jeg flyttes til tirsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
, så da frister det ikke mannen noe særlig med aksjer Dpo!!!
Men litt redd for at det ikke ble nok aksjer... Aksjer lørdag og søndag, positive tester søndag og mandag, negativ igjen i går. Skulle helst hatt aksjer enten mandag eller i går, men mandag var det så mye ubehag at da klarte jeg bare ikkeOg i går startet den berømmelige el-blødningene som jeg er blitt så glad i
, så da frister det ikke mannen noe særlig med aksjer
Får se om det holder![]()
Ja, det håper jeg så inderlig!!Rett bak deg, PP8 her... :/
Men nå må det jo klaffe for oss vel?
Altså.. Hvordan gjør dere det med de el-testene? Tar de på ettermiddagen/kvelden etter 4 timers faste og ingen dobesøk?? Er det så strengt for å få nøyaktig resultat? :s
4 timer siden forrige dobesøk, og ikke drikke siste to timer. Jeg pleier å teste før lunsj, på jobb. Da er det fire timer siden morgentoalettet, og så lar jeg være å drikke de siste timene før lunsj.![]()
Jeg har lest at det er best å teste på ettermiddagen(rundt kl.17) for sikrest resultat. Må være minst 4 t siden toalettbesøk. Står noe om dette på clearblue eggløsningstestpakkeAltså.. Hvordan gjør dere det med de el-testene? Tar de på ettermiddagen/kvelden etter 4 timers faste og ingen dobesøk?? Er det så strengt for å få nøyaktig resultat? :s
Jeg har lest at det er best å teste på ettermiddagen(rundt kl.17) for sikrest resultat. Må være minst 4 t siden toalettbesøk. Står noe om dette på clearblue eggløsningstestpakke
jeg tester med 3 timers mellomrom men da drikker jeg ikke på de 3 timene.Er drikke som utvanner urinenJaha, jeg bruker billige tester sin. Sikkert samme greia. Men ok å drikke da mener du? Så lenge man ikke går på do på 4 timer?
Takk takkKrysser fingrene for deg
Og velkommen til dpo-land![]()
Jeg har det på samme måte. Er de positive så er de positive uansett om det ikke er mange timene siden forrige dobesøkjeg tester med 3 timers mellomrom men da drikker jeg ikke på de 3 timene.Er drikke som utvanner urinenJeg har tatt eltester med 2 timers mellomrom og alikevel er de knallpositive.Når LH stiger så er det så høyt at testene blir nesten positive uansett,iallefall på meg
![]()