Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Argh, dum som jeg er måtte jeg selvfølgelig se på testen når jeg kom hjem. Og da hadde det plutselig dukket opp strek. Det klarer jeg selvfølgelig ikke å glemme, selv om jeg vet at dette ofte dukker opp uten at en er gravid og selv om jeg begynner å kjenne på symptomer på tr! Blir irritert på meg selv!!:/Kritthvit test idag, 11 dpo. Akkurat som forventet! Har hele tiden hatt dårlig magefølelse, så hadde blitt veldig overrasket over noe annet. Neste pp er jeg på ferie rundt el, så da dropper jeg alt av tester og bare lar ting gå sin gang![]()
Uff den kjenner jeg til.Argh, dum som jeg er måtte jeg selvfølgelig se på testen når jeg kom hjem. Og da hadde det plutselig dukket opp strek. Det klarer jeg selvfølgelig ikke å glemme, selv om jeg vet at dette ofte dukker opp uten at en er gravid og selv om jeg begynner å kjenne på symptomer på tr! Blir irritert på meg selv!!:/
Tok en til. Streken kom innen fristen. :| Sjokktilstand!Ohlalala![]()
Tok den i dag tidlig. Etter litt venting så jeg skuffet på den hvite stripen og forlot badet. Når jeg kom tilbake en stund etter så den slik ut.. Kom kanskje utenfor fristen, vet ikke. Må teste igjen i morgen om ikke TR kommer i dag.
Kommer da ikke en slik strek uten at det er noeOhlalala![]()
Tok den i dag tidlig. Etter litt venting så jeg skuffet på den hvite stripen og forlot badet. Når jeg kom tilbake en stund etter så den slik ut.. Kom kanskje utenfor fristen, vet ikke. Må teste igjen i morgen om ikke TR kommer i dag.
Tok en til. Streken kom innen fristen. :| Sjokktilstand!
oii spennendeOhlalala![]()
GRATULERERTok en til. Streken kom innen fristen. :| Sjokktilstand!
Masse lykke tilÅ så morro gratulerer så mye til degikm i morgen men ingen mens her enda tross en blødning jeg fikk 14mai som varte noen få dager. Den var helt rar!!så vet ikke om den kom tidlig jeg. For er altid presis på dagen min. Tok test i går blendahvit. Men i mine to andre svangerskap har jeg testet sent. Med førstemann i uke 7 for da å hadde jeg blødning før mens som eg trodde var mens eller spontanabort. Men var vist gravid alikavel!!! Med andremann testet jeg positiv 5+4 så er nok ikke håp før te uka her selv om eg har ikm i morgen 23 mai. Første dag i siste mens 23april eggeløsning rundt 5-7 mai en rar blødning den 14 mai. Venter mens 23 mai. Vi ikke miste håpet enda
første pp
Tok en til. Streken kom innen fristen. :| Sjokktilstand!