**IKM uke 21**

Drømte at jeg fikk tvillinger inatt. En fra hver eggstokk. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Synes det var nok med en baby, men blir det to så greier vi vel det også! :)

Synes det var nok med en baby, men blir det to så greier vi vel det også! :)
Det går som regel veldig bra har jeg inntrykk av :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

5 dpo i dag :P Ikke så mye murringer og "menssmerter" i dag. Dog litt hodepine da, men spesielt på kvelden. Ikke så oppblåst heller. Så idag har jg ingen tydelige symptomer egentlig :P Blir litt fort irritert merker jeg da.. men vet ikke om det skyldes hormoner..

Veldig blanda følelser på om det klaffa denne mnd ass! Er jo bare pp1 også... hmm..

5 dpo i dag :p Ikke så mye murringer og "menssmerter" i dag. Dog litt hodepine da, men spesielt på kvelden. Ikke så oppblåst heller. Så idag har jg ingen tydelige symptomer egentlig :p Blir litt fort irritert merker jeg da.. men vet ikke om det skyldes hormoner..

Veldig blanda følelser på om det klaffa denne mnd ass! Er jo bare pp1 også... hmm..
Du skal se symptomene dukker opp i løpet av de kommende dagene :D hehe

Har hatt en god periode nå der bløtkokte egg er det beste jeg vet, men nå kan jeg ikke fordra eggehvittene. Jeg begynner rett å slett å brekke meg:P

men mørk sjokolade som før bare var til bruk i kakebakst smakte plutselig kjempe godt :D om det fortsetter slik opp og ned den neste dagene kommer jeg til å bli sprø:O:P

hehe det er jeg også:p så driver å spørr meg selv fra tid til annen om jeg finner opp disse symptomene jeg mener å kjenne :p haha

Ja ikke sant! Sånn som nå kjente jeg nettopp ett par stikk i magen.. har på meg trange jeans og magen min liker det visst ikke. Bare det får meg til å lure :P Godt jeg skal på jobb snart :P Får noe annet å tenke på..

Ja ikke sant! Sånn som nå kjente jeg nettopp ett par stikk i magen.. har på meg trange jeans og magen min liker det visst ikke. Bare det får meg til å lure :p Godt jeg skal på jobb snart :p Får noe annet å tenke på..
det er hodt å ha noe som kan avlede oppmerksomheten litt :P
jeg er nesten litt glad jeg har en fri uke denne uka for der jeg jobber skjer det så lite at man blir bare til å tenke ennå mer på det man venter på:P

5dpo i dag, og har null tro på denne pp... :( måtte dagen bare gå litt fortere, slik at ny pp kan begynne, men litt bedre innsats :-)

<3 ønsker nr 4 <3
PP 1 - 28

Argh! Den første dpo-uka er så kjedelig! Ingenting man kan gjøre og man vet at alle symptomene man kjenner er innbilte. Jeg er ca tre dpo og har ømme pupper og murringer, men jeg vet jo at det er alt fortidlig å i det hele tatt lure på om det er symptomer.:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hah
Argh! Den første dpo-uka er så kjedelig! Ingenting man kan gjøre og man vet at alle symptomene man kjenner er innbilte. Jeg er ca tre dpo og har ømme pupper og murringer, men jeg vet jo at det er alt fortidlig å i det hele tatt lure på om det er symptomer.:p

a, laget akkurat et innlegg om det. Fant en tekst om 4 dpo og hvor ensom og gørr den dagen er. Ingen reelle symptomer, ingen testing..ikkeno!

Hehe det er helt sant :D føler det sånn jeg også men nå er jeg dpo og kan begynne å ta de litt mer på alvor :p

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Til idag har jeg ikke kjent noe denne PP. Hadde sterke EL smerter, men det var 8-9 dager siden. Igår kveld hadde jeg noe vondt i korsryggen+hoftene og følte at underlivet mitt stresset eller murret. Idag føler jeg det samme, og da jeg kjørte kom det plutselig noe som kunne ligne stikking, men det var på en måte ikke stikking heller! Kanskje det er håp allikevel? 6 dager til ikm!

Til idag har jeg ikke kjent noe denne PP. Hadde sterke EL smerter, men det var 8-9 dager siden. Igår kveld hadde jeg noe vondt i korsryggen+hoftene og følte at underlivet mitt stresset eller murret. Idag føler jeg det samme, og da jeg kjørte kom det plutselig noe som kunne ligne stikking, men det var på en måte ikke stikking heller! Kanskje det er håp allikevel? 6 dager til ikm!
spennende :D

Hehe det er helt sant :D føler det sånn jeg også men nå er jeg dpo og kan begynne å ta de litt mer på alvor :p

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Enda en ukes tid til jeg kan ta symptomer på alvor!! :)

Back
Topp