**IKM uke 21**

Jeg føler meg veldig opp og ned denne PP :P i det ene øyeblikket tenker eg at jeg skal la være å teste etter EL og tempe, men i det neste så er jeg på nippet etter å kjøpe inn EL tester :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Jeg sniker meg innom bare for å si: Det er ny Oppropsliste fra 1. mai! Se på toppen av forumet.

God helg! :)

Jeg føler meg veldig opp og ned denne PP :p i det ene øyeblikket tenker eg at jeg skal la være å teste etter EL og tempe, men i det neste så er jeg på nippet etter å kjøpe inn EL tester :p

Hvorfor vil du la være det?
Det er jo et godt hjelpemiddel( i tillegg så må en selvsagt ha sex minst annenhver dag etter menssslutt da..) og for min del gir det en trygghet å vite at el har vært, og å se at vi har truffet med humpingen.

Eller blir det stressende for dere?

Jeg sier IKKENOE til mannen om når el er, da får han helt noia. :-D Han får vite ca hvilke dager det er, fx "i løpet av denne uken", "før helgen" og sånn men jeg sier aldri at "IDAG er det pos test!" :-D

Hvorfor vil du la være det?
Det er jo et godt hjelpemiddel( i tillegg så må en selvsagt ha sex minst annenhver dag etter menssslutt da..) og for min del gir det en trygghet å vite at el har vært, og å se at vi har truffet med humpingen.

Eller blir det stressende for dere?

Jeg sier IKKENOE til mannen om når el er, da får han helt noia. :-D Han får vite ca hvilke dager det er, fx "i løpet av denne uken", "før helgen" og sånn men jeg sier aldri at "IDAG er det pos test!" :-D
For meg nei :P jeg syns det er betryggende, men så skal jeg ta blodprøver på CD 21-23 de neste 3 PP for å de om EL har vært og mannen og jeg er enige om sex annenhver dag de neste 3 PP :) har begynt på pergo som sagt :)

Men mannen han tror jeg blir stresset rett å slett :P + at han spørr og gravet i tilegg :P så jeg tenker at om jeg ikke vet helt sikkert har jeg ike noe svar P gi :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

For meg nei :p jeg syns det er betryggende, men så skal jeg ta blodprøver på CD 21-23 de neste 3 PP for å de om EL har vært og mannen og jeg er enige om sex annenhver dag de neste 3 PP :) har begynt på pergo som sagt :)

Men mannen han tror jeg blir stresset rett å slett :p + at han spørr og gravet i tilegg :p så jeg tenker at om jeg ikke vet helt sikkert har jeg ike noe svar P gi :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Med sex annenhver dag så skal en jo ha gjort det en kan. Så blir det spennende se blodprøvene også da! :-)
(spent på mine egne også).

Med sex annenhver dag så skal en jo ha gjort det en kan. Så blir det spennende se blodprøvene også da! :-)
Jeg har troen på sex annenhver dag fra mensen er slutt :) da klaffa det for oss! Pluss at vi faktisk hadde sex tre dager før EL , på EL og to dager etter..

Taster på appen :)

Nå er jeg lei menssmerter! Dette bør være den siste dagen TR er på besøk, for nå er jeg lei!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er jeg lei menssmerter! Dette bør være den siste dagen TR er på besøk, for nå er jeg lei!

Ååh :( god bedring! Men har du TR da?

Siste TR jeg hadde nå var ikke så ille som den pleier å være da jeg pleier å være sengeliggende og gjerne med oppkast ved siden av... Jeg kunne faktisk dra på jobb og hadde bare mindre smerter i ryggen!
Men gjett om jeg får igjen for det nå rundt EL da!? Ligger her på sofaen; kjempe sliten og trøtt til tross for en god natts søvn, kjempe kvalm, feber-vondt i kroppen uten feber, murringer i nedre del av magen og en konstant sliten-følelse i korsryggen.... *hater kroppen av og til* :(

Ååh :( god bedring! Men har du TR da?

Siste TR jeg hadde nå var ikke så ille som den pleier å være da jeg pleier å være sengeliggende og gjerne med oppkast ved siden av... Jeg kunne faktisk dra på jobb og hadde bare mindre smerter i ryggen!
Men gjett om jeg får igjen for det nå rundt EL da!? Ligger her på sofaen; kjempe sliten og trøtt til tross for en god natts søvn, kjempe kvalm, feber-vondt i kroppen uten feber, murringer i nedre del av magen og en konstant sliten-følelse i korsryggen.... *hater kroppen av og til* :(

Typisk! Man slipper aldri unna! Med de symptomene du har på EL, kan det ikke friste så mye med aksjelegging:(

Joda, TR har vært her et par dager. Begynte med menssmerter 5 dager TR ankom, og det har bare fortsatt og fortsatt. Er på 9. dagen med menssmerter:( Pleier vanligvis bare å ha vondt dagen før og første dag med TR, så skjønner ikke hvorfor det skal ta helt av nå.

Typisk! Man slipper aldri unna! Med de symptomene du har på EL, kan det ikke friste så mye med aksjelegging:(

Joda, TR har vært her et par dager. Begynte med menssmerter 5 dager TR ankom, og det har bare fortsatt og fortsatt. Er på 9. dagen med menssmerter:( Pleier vanligvis bare å ha vondt dagen før og første dag med TR, så skjønner ikke hvorfor det skal ta helt av nå.

Frister ikke nei, men må man så må man :p men det er så teit for jeg pleier aldri å få sånne plager rundt EL!

Ååh, så irriterende :( håper det gir seg snart, men altså 9 dager med TR-smerter... huff :(

Akkurat :) får ikke gjort så mye mer enn det :P blod prøvene blir veldig spennende :) krysser fingerne for oss :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Nå har jeg kjøpt eggløsningstester :-D er bare på dag 9, men blir spennende den fremtidige uken dette.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Er på dag 13 i dag og fikk nesten positiv el-test i dag. Så tenkte å teste meg igjen i ettermiddag/tidlig kveld og se om den er blitt noe sterkere. Kanskje jeg får en positiv i morra.. uansett må det humpes i vei i disse dagene! :P

Nå har jeg kjøpt eggløsningstester :-D er bare på dag 9, men blir spennende den fremtidige uken dette.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Jeg ville begynt å teste allerede nå, om du ikke har brukt el-tester før. Lykke til!

Er på dag 13 i dag og fikk nesten positiv el-test i dag. Så tenkte å teste meg igjen i ettermiddag/tidlig kveld og se om den er blitt noe sterkere. Kanskje jeg får en positiv i morra.. uansett må det humpes i vei i disse dagene! :p

Så kjekt! Håper den blir positiv snart, sånn at du kommer deg over i dpo-land. Jeg er bare på cd4, så ikke så mye spennende her ennå.

Jeg er på cd13. Kroppen kjennes unormal ut, denne eggløsningen har vært veldig spess!! Sånn ifølge datoer så skal jeg ikke ha eggløsning før 5 mai, altså på mandag. Men jeg er ganske sikker på at den begynte den 29 april og foregår enda?? Har hatt murringer og vondt i korsryggen siden tirsdag. Og siden torsdag så har jeg vært småkvalm, sliten og trøtt, febervondt i kroppen, men normal temp. Underlivet føles konstant sliten ut, eller stresset. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det føles ut som om det jobbes hardt nedi der!!! :p Har aldri hatt en slik eggløsning før :p

Jeg er på cd13. Kroppen kjennes unormal ut, denne eggløsningen har vært veldig spess!! Sånn ifølge datoer så skal jeg ikke ha eggløsning før 5 mai, altså på mandag. Men jeg er ganske sikker på at den begynte den 29 april og foregår enda?? Har hatt murringer og vondt i korsryggen siden tirsdag. Og siden torsdag så har jeg vært småkvalm, sliten og trøtt, febervondt i kroppen, men normal temp. Underlivet føles konstant sliten ut, eller stresset. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det føles ut som om det jobbes hardt nedi der!!! :p Har aldri hatt en slik eggløsning før :p

Når el er, kan variere hver mnd, så det er godt mulig at du får el litt tidligere denne pp. Stemmer det at dette er første pp etter pilleslutt? I såfall er det sånn at mange opplever mange rare symptomer den første pp'en. Håper du føler deg litt bedre etterhvert :)

Når el er, kan variere hver mnd, så det er godt mulig at du får el litt tidligere denne pp. Stemmer det at dette er første pp etter pilleslutt? I såfall er det sånn at mange opplever mange rare symptomer den første pp'en. Håper du føler deg litt bedre etterhvert :)

Det stemmer at det er første pp, men jeg sluttet på pilla som 17 åring, er 21 nå :p hadde derimot en p-stav, men tok ut p-staven i november og den hadde bare sittet der i 4 mnd, da jeg ikke tålte den prevansjonen heller :p

Det stemmer at det er første pp, men jeg sluttet på pilla som 17 åring, er 21 nå :p hadde derimot en p-stav, men tok ut p-staven i november og den hadde bare sittet der i 4 mnd, da jeg ikke tålte den prevansjonen heller :p

Så da er det ihvertfall ikke ettervirkninger av hormonell prevansjon som plager deg :) Jeg syntes egentlig at disse symptomene du kommer med, kan minne om mange av de sympomene en del kommer med i begynnelsen av en graviditet... Er du helt sikker på at du ikke er gravid allerede? :P

Så da er det ihvertfall ikke ettervirkninger av hormonell prevansjon som plager deg :) Jeg syntes egentlig at disse symptomene du kommer med, kan minne om mange av de sympomene en del kommer med i begynnelsen av en graviditet... Er du helt sikker på at du ikke er gravid allerede? :P
Sant, her er det bare kondomer som fungerer, litt teit at jeg ikke tåler sånne p-prevansjoner! :(

Jeg er ikke heeelt sikker, fordi tr slutta jo 27 april, og vi hadde første samleie 29 april, så jeg regnet litt feil på når murringene begynte, de begynte onsdagen (dagen etterpå), etter 14.00 når jeg var på jobb. Jeg husker jeg trodde jeg hadde fått tr igjen så gikk å sjekka, men der var det ikke noe blod :p Ettersom det er så tidlig enda så vil jeg ikke ta en test, for det kan jo bare være eggløsning! :)

Back
Topp