**IKM uke 21**

Var hos gyn(pritvat) for å fornye Crinone-resepten min, og hun ga meg resept på Pergotime også, siden vi ikke var blitt gravide ennå. Skal ta 2 sykluser(en tablett pr dag), en syklus opphold og deretter en syklus igjen(evt med to tabletter pr dag).
Tok også blodprøver(hormoner og AMH).
Fikk GU (selv om jeg har mensen, det var litt ekkelt da...) og alt såg helt flott og perfekt ut.
Betalte 1100,-

Nå fikk jeg litt ny giv! :)
Så bra Bella75! :D Jeg håper dette kan hjelpe dere på veien og at det klaffer ganske snart med hjelpemidlene :D

Ahhhh... Jeg er utålmodig allerede, cd 3. Forrige pp greide jeg å slappe av hele pp, denne skal tydeligvis bli annerledes :P

Var hos gyn(pritvat) for å fornye Crinone-resepten min, og hun ga meg resept på Pergotime også, siden vi ikke var blitt gravide ennå. Skal ta 2 sykluser(en tablett pr dag), en syklus opphold og deretter en syklus igjen(evt med to tabletter pr dag).
Fikk GU (selv om jeg har mensen, det var litt ekkelt da...) og alt såg helt flott og perfekt ut.
Betalte 1100,-

Nå fikk jeg litt ny giv! :-)
Så bra :D det trengte du :) da krysser jeg fingerne for at det er vår tur neste :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

CD 6 i dag og TR er borte vekk :D woho gjett hvem som skal lure sambo i dag :D grr

Har begynt på pergotime, 2 tab i dag :) skal prøve å holde oss til annenhverdag med happyhour for å sikre oss sterkest mulig svømmere denne PP :D veldi spente og kan neste ikke vente til ikm :P men prøver å ikke få opp forhåpningene for mye :) så kan noen dra meg ned på jorda igjen værsåsnill?^^,

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Da slenger jeg meg på her, cbfm er på høy i dag så da ser det ut til at EL kommer helt etter klokka på mandag, for pleier å ha høy 2-3 dager før den går over på Max dagen før eggløsning :) så da blir ikm mandag 19mai :D

Sent from my iPad using BV Forum

Betalte 1100,-

Nå fikk jeg litt ny giv! :-)
Så kjekt å høre! Både pergo og crinone må vel gjøre susen? Håper virkelig for deg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg melder meg forresten inn her:) IKM lørdag 24.mai. Pp11

Sitter å koser meg med et glass vin før vi starter prøvingen for denne gang igjen :) håper det blir leeeenge til neste gang :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Føler egentlig ingenting denne pp jeg.. Bare vil at det skal klaffe

jeg og mannen har egentlig blitt enige om at vi begynner skikkelig prøvingen fom 1 juni, så da er vel 1pp da til neste eggløsning som da er rundt 7 juni. men henger her likevel da vi har sluttet med prevansjon. hvis jeg får lov da

jeg og mannen har egentlig blitt enige om at vi begynner skikkelig prøvingen fom 1 juni, så da er vel 1pp da til neste eggløsning som da er rundt 7 juni. men henger her likevel da vi har sluttet med prevansjon. hvis jeg får lov da
Det kan du så klart få lov til :D

Jeg skal også ut med noen venninner imorgen å spise middag og ta noen glass vin før prøvingen starter igjen!:) ferdig med tr igår, men har ganske kort syklus (23-25 dgr) så skal ta eltest allerede imorgen:) bruker Clearblue sin med dobbel indikator, så hadde vært gøy med et blinkende fjes imorgen, forventer el enten på mandag eller tirsdag :)

Når er det egentlig vanlig å begynne med eggløsningstest? Tenkte å forsøke det. Er det 10 dager fra ikm?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Når er det egentlig vanlig å begynne med eggløsningstest? Tenkte å forsøke det. Er det 10 dager fra ikm?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Du burde begynne litt tidlig i tilfelle du får tidlig el. Jeg er på suklus dag 12 nå og begynte å teste for to dager siden. Streken har blitt sterkere for hver dag.

Back
Topp