**IKM uke 21**

Folkens, hvor lenge har dere tatt folat? Jeg har en tendens av å glemme den innimellom og lurer da på om det er farlig?? Tviler på at det klaffer denne pp men tar likevell :)

Fra BV appen :)
Jeg glemmer det stadig vekk og det er ikke farlig :P men det kan være en fordel å huske det når man først blir gravid :) men absolutt ikke farlig :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

CD 3 og TR er bort i morgen :P

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Jeg glemmer det stadig vekk og det er ikke farlig :P men det kan være en fordel å huske det når man først blir gravid :) men absolutt ikke farlig :)

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Takk for svaret, har gått på det siden midten av januar nå så, med noen glemte innimellom :-p
Så det må vell være greit! :)

Anbefales å ta folat hele tre måneder før man begynner å prøve, og helt fram til man er 3 mnd inn i svangerskapet. Men det er ikke krise om man ikke har tatt det så lenge og glemmer innimellom, bare bra at du tar det nå ihvertfall! :) Jeg begynte 3-4. april og har tatt hver dag siden. Er på pp1 nå :)

Takk frøken! Da er jeg sikra likevell da :)

Da må jeg dessverre flytte fra dere! Tr er nå 8 dager forsinka, og det er ingen tegn til at den kommer :/ har bestilt meg legetime nå, men får ikke time før neste uke. Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min for tiden:(

Da må jeg dessverre flytte fra dere! Tr er nå 8 dager forsinka, og det er ingen tegn til at den kommer :/ har bestilt meg legetime nå, men får ikke time før neste uke. Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min for tiden:(

Da er du tatt bort, men si ifra visst den skulle dukke opp i denne uken :) lykke til!

Skal til gyn idag å fornye resept på Crinone og bare høre litt generelt om hva vi skal gjøre framover.
Skal begynne på pp12 nå.

Når jeg teller 11pp gjennomførte så har jeg telt alle syklusene siden vi startet å prøve. Noen av disse syklusene har vi jo ikke hatt sex, siden mannen har vært en del syk. Om jeg skal telle med KUN de pp hvor vi har hatt en reell mulighet til å bli gravide så skal vi nå begynne på pp7.

Det blir kanskje mer riktig å si pp7.?

Foreløpig ikm er 24.mai. Justerer sikkert når jeg vet når el har vært, men bare sett meg opp :)

Jeg hadde nok sagt PP 12 :-) men det kan godt hende at det er "mer" riktig å si 7 hvis dere ikke har hatt sex i det hele tatt, men jeg hadde nok uansett sagt 12 da :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vi har ihvertfall vært i en prøvetilstand i 12pp

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det spørr jeg også om, har du bare tr i 3 dager o_O herlighet såå heldig :):):)
Har det ikke i mange dager nei det er veldig deilig :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

I dag er det på tide med gyn og respet på pergotime :D har veldig trua på at det kan klaffe fort nå med pergo og at det endelig kan gå bra :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Var hos gyn(pritvat) for å fornye Crinone-resepten min, og hun ga meg resept på Pergotime også, siden vi ikke var blitt gravide ennå. Skal ta 2 sykluser(en tablett pr dag), en syklus opphold og deretter en syklus igjen(evt med to tabletter pr dag).
Tok også blodprøver(hormoner og AMH).
Fikk GU (selv om jeg har mensen, det var litt ekkelt da...) og alt såg helt flott og perfekt ut.
Betalte 1100,-

Nå fikk jeg litt ny giv! :-)

Back
Topp