IKM uke 20

Tok en test i ettermiddag fordi jeg tenkte å kose meg med et glass vin i kveld! Føler jeg ser noe, men jeg er bare 4dpo i følge eggløsningssmertene jeg hadde lørdag-mandag :hilarious:
Spottet litt 1 mai, det er jo 7 dager siden!

Vedlegg

• Screenshot_20260508_210403_Gallery.jpg
    Screenshot_20260508_210403_Gallery.jpg
    92,8 KB · Visninger: 67
6 dpo, og bittebittebitte litt brun utflod igår og i dag, altfor tidlig til å spotte noe vel?..
Tok en test for sikkerhets skyld da jeg skal på konsert etterpå, og den var jo selvfølgelig helt blank så tidlig :hilarious:
IMG_4597.jpeg

Så blanda følelser her nå, fortsatt litt lyserosa utflod på papiret under noen dobesøk (ikke alle), men ingen tydelig blødning.
Men testen i dag var ganske fin da, så tørr ikke håpe på for mye, men jeg håååååper at det bare er en harmløs miniblødning jeg har pga skjøre slimhinner eller noe slikt.
6367.jpg

9DPO og fremdeles blenda her :Heartpink
Vet det er for tidlig å bli skuffet men de negative testene treffer meg veldig om dagen… Er litt frynsete i utgangspunktet og føler veldig på at termin for den lille som vi mistet i februar stadig nærmer seg:Heartpink:Heartpink Tøffe dager å stå i:Heartpink
9 dpo er fortsatt tidlig:Heartred Her kom TR i dag:crybaby2Skjønner så godt hva du mener, kjenner også sånn på at termindatoen nærmer seg for vår vi også mistet i februar.. Kan jeg spørre hvordan syklusen din har vært nå i etterkant? Jeg fikk mens etter syklusdag 39! Og fikk ikke el før dag 26. Regner med det er kroppen som jobber seg tilbake, men utrolig slitsom når syklus blir så lang, tar jo så lang tid før man kan prøve igjen :confused:

Negativ test her, 10 dpo i dag. Skal teste igjen om en dag eller to når trangen tar meg. Tror egentlig ikke det blir noe av denne pp foreløpig. Eneste som er unormalt er unormalt ømme bryst. Kan kjenne det litt rundt pms ellers, men nå er det så ømt at jeg kjenner det når jeg snur meg i senga på natta. Kjennes tunge og ømme ut, er liksom bevist puppene hele tiden. Jeg har små bryst, det er ikke noe jeg er vant til. Det startet fredag. Merkelig.

Tror dog ikke det betyr noe, føles ellers ganske rolig ut hormonelt. Veldig oppblåst igår, men det er også ikke unormalt i pms-tider hos meg. :)

hvorfor gi seg med å teste når man har startet si? :hilarious:
Morgenens test, kan kanskje ane en skygge på bildene, men tror ikke jeg ser den i virkeligheten. Bare 7 dpo også da, hehe :angelic:

Tempen har skutt i været da :joyful:
IMG_4602.jpeg
IMG_4600.jpeg
IMG_4601.jpeg

Back
Topp