Så spennende! Ser definitivt strek her! Skal du teste igjen i kveld?Vet det er tidlig men klarer jo ikke la være å ta en test..8 dpo i dag…Noen andre som klarer å skimte noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Ser definitivt strek her! Skal du teste igjen i kveld?Vet det er tidlig men klarer jo ikke la være å ta en test..8 dpo i dag…Noen andre som klarer å skimte noe?
Har bestilt noen tester som kommer på døra i kveld, så ryker vel en test til da ja kjenner jeg meg selv rettSå spennende! Ser definitivt strek her! Skal du teste igjen i kveld?
Krysser fingrene for at streken bare er enda sterkere (selv om det jo er kveld)Har bestilt noen tester som kommer på døra i kveld, så ryker vel en test til da ja kjenner jeg meg selv rett

Men ser nå at FF plutselig har flyttet krysset to dager frem. Andre som har opplevd det?10 dpo. Negativ test, men spennende temp![]()

Tøffe dager å stå i
9 dpo er fortsatt tidlig9DPO og fremdeles blenda her
Vet det er for tidlig å bli skuffet men de negative testene treffer meg veldig om dagen… Er litt frynsete i utgangspunktet og føler veldig på at termin for den lille som vi mistet i februar stadig nærmer segTøffe dager å stå i
![]()
Her kom TR i dag
Skjønner så godt hva du mener, kjenner også sånn på at termindatoen nærmer seg for vår vi også mistet i februar.. Kan jeg spørre hvordan syklusen din har vært nå i etterkant? Jeg fikk mens etter syklusdag 39! Og fikk ikke el før dag 26. Regner med det er kroppen som jobber seg tilbake, men utrolig slitsom når syklus blir så lang, tar jo så lang tid før man kan prøve igjen Spennende tempstigninghvorfor gi seg med å teste når man har startet si?
Morgenens test, kan kanskje ane en skygge på bildene, men tror ikke jeg ser den i virkeligheten. Bare 7 dpo også da, hehe
Tempen har skutt i været da
Vis vedlegget 482834Vis vedlegget 482835Vis vedlegget 482836

Aner en skygge på nederste!hvorfor gi seg med å teste når man har startet si?
Morgenens test, kan kanskje ane en skygge på bildene, men tror ikke jeg ser den i virkeligheten. Bare 7 dpo også da, hehe
Tempen har skutt i været da
Vis vedlegget 482834Vis vedlegget 482835Vis vedlegget 482836