IKM UKE 20

5 dpo og tiden snegler seg avgårde... hyggelig å skimte så mange streker her inne :Heartred Har ikke troa på denne pp for oss.

Ganske sikker på at TR kommer innen noen dager. Er skikkelig trøtt og har hodepine, typiske tegn på at TR er rett rundt hjørnet hos meg.

Følger med for å se hvordan det går med dere andre - må det bli mange positive tester ila neste uke❤

I dag er jeg 11 dpo og symptomene jeg har hatt til nå er:
- Murring nederst i magen
- Ubehag og stråling i lysken
- Ømme pupper
- Forandret utflod
- Svetter mer
- Røyter mengder med hår i dusjen

Dette er så og si akkurat de samme tidlige symptomene jeg hadde forrige gang jeg var gravid. Noe kan jeg jo innbille meg, men at utfloden blir såpass forandret og at jeg mister mye hår kan jeg jo på en måte ikke bare tenke meg til. Føler meg så gravid og er så sikker på at jeg er det. Men kjenner jo på at for hver negativ graviditetstest så blir jeg mer og mer usikker, selv om det enda er tidlig:sorry:

I dag er jeg 11 dpo og symptomene jeg har hatt til nå er:
- Murring nederst i magen
- Ubehag og stråling i lysken
- Ømme pupper
- Forandret utflod
- Svetter mer
- Røyter mengder med hår i dusjen

Dette er så og si akkurat de samme tidlige symptomene jeg hadde forrige gang jeg var gravid. Noe kan jeg jo innbille meg, men at utfloden blir såpass forandret og at jeg mister mye hår kan jeg jo på en måte ikke bare tenke meg til. Føler meg så gravid og er så sikker på at jeg er det. Men kjenner jo på at for hver negativ graviditetstest så blir jeg mer og mer usikker, selv om det enda er tidlig:sorry:

krysser fingrene:)

Hvordan forandrer utfloden seg? Min er glatt og blank, nesten som tynt eggløsningsslim, og har vært det siden ca 4 dpo.. klarer ikke huske om det bruker å være sånn, men tror ikke det!

krysser fingrene:)

Hvordan forandrer utfloden seg? Min er glatt og blank, nesten som tynt eggløsningsslim, og har vært det siden ca 4 dpo.. klarer ikke huske om det bruker å være sånn, men tror ikke det!

Til vanlig hos meg er utfloden gjennomsiktig/hvit og tynn. Mens etter EL ble den helt hvit og tykk. Så gikk den over til å være gul og tykk ca 2-3 dpo. Og det har den vært siden. Det finnes nok mange grunner til at utfloden blir gul, men leste det var flere som ser på det som et graviditetstegn:joyful: Generelt er vel forandring på utfloden et tegn på graviditet:woot:

Dpo 8.. Spotting..?! Asså.. Aldri vært sånn her før mensen igrunn.. Å det er jo ffs ei uke til

Nei, dette var skuffende. Ikke noe tydeligere strek på Metode. Samme som i går. Gir ikke opp håpet helt enda. Bare 9 dpo i dag. Fikk lik skygge 9 dpo da jeg faktisk var gravid.

Vis vedlegget 325521 Vis vedlegget 325522 Vis vedlegget 325523 Vis vedlegget 325524 Vis vedlegget 325525

9 dpo er ennå tidlig :Heartred (Det er rart hvor fornuftig det høres ut, men å tenke sånn om egne tester -neida :help )
Når tester du igjen?
Jeg har bare én igjen for øyeblikket, så skal prøve å spare den til i morgen kveld :whacky059

Altså... så lukter det plutselig sur melk av ånden til mannen - noe som det gjorde når jeg gikk med minstemann ogsåo_O han har ikke drukket melk engang idag:hilarious:

Faderrullan for en berg og dalbane dette er i forhold til å tro at det har klaffet og til å være sikker på at TR kommer:facepalm::oops::hilarious:

9 dpo er ennå tidlig :Heartred (Det er rart hvor fornuftig det høres ut, men å tenke sånn om egne tester -neida :help )
Når tester du igjen?
Jeg har bare én igjen for øyeblikket, så skal prøve å spare den til i morgen kveld :whacky059

Tester igjen i morgen tidlig. Herregud som jeg håper! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Fått litt såre nipples i dag, men kan godt være det er fordi jeg går rundt å klemmer meg i puppene hele tiden :hilarious: Også har jeg hatt noen bølger med kvalme i forbindelse med at jeg har blitt sulten. Overanalyserer ALT! Murrer fortsatt av og på også.

Har det skjedd noe mer hos deg?

Back
Topp