IKM UKE 20

har ikke sett TV på over to år
hardt å bli gårdskjærring
vi satt å kikket på kompani Lauritzen i helga og viste ikke hvem noen av deltagerne var
snakk om å være fjern
Måtte le litt nå! Første åra så vi ikke mye på TV vi heller,da var tv-en på loftstua - men mor i huset er tv slave:rolleyes: så for to år siden ble tv-en flytta til stua nede, ble mer praktisk når ungene skulle se barne-tv også, eller når vi har familie kveld med god mat og film i helgene, slapp å gå den lange veien fra kjøkkenet til loftstua med mat til 8 personer + tallerkener, glass og bestikk:wtf:

3 dpo i dag ifølge appen, lastet ned en annen app (mia), som mener jeg er 4 dpo - har lagt inn de samme målene, men altså 1 dag forskjell der:p kan melde om kviser som kom over natten som mest sannsynlig er pga pms :oops:

Første testen røyk i dag 5 dpo:hilarious::hilarious: ..jaja.. fikk lada opp testearmen i alle fall:wacky:

Nettopp sett dagens episode av Outlander - fy farao så spennende!:wideyed:
Flere som ser den serien?

Elsker den serien. :love7

Skikkelig spennende episode.
Neste episode er vel sesongens siste? Kjenner jeg gruer meg til sesongen er over.

3 DPO er straks over:)

Ensomme dager, samboeren jobber på anlegg for tiden og er borte mandag-torsdag hver uke... jeg er i sykepermisjon og er hjemme hele dagen, har heldigvis to hunder da:) Nå føler jeg meg sukkeravhengig etter påske og bursdagstider, så fra i morgen skal jeg prøve å gå «Cold turkey» på sukker og godteri! Mer grønnsaker er sikkert bra for fertiliteten også:p

I morgen skal jeg møte svigermor og se på hagemøbler.. det blir iallfall noe å finne på! Vanskelig å få tiden til å gå eller tenke på noe annet enn «lurer på om jeg er gravid denne gangen?» når dagene er så innholdsfattige:hungover:
Ser på klokka hele tiden, og lurer på når det er innafor å gå til sengs, men samtidig ha en fair sjanse for å sovne:rolleyes:

Back
Topp