Har noen av dere eggløsningssmerter? Og har dere det da før eller etter EL? Jeg har kramper idag og lurer på om EL har vært eller er i dag.
Ja, jeg har ganske gjenkjennelige smerter i eggstokk-området samt korsrygg. Sur og grinete også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har noen av dere eggløsningssmerter? Og har dere det da før eller etter EL? Jeg har kramper idag og lurer på om EL har vært eller er i dag.
Har ikke testet, da vi bestemte oss for å prøve 20 april.. EL er bare sånn ca, utregnet etter syklusene mine siden desember...Dette var utrolig spennende! Tok du noen el-tester eller har du basert el ut i fra tidligere sykluslengde?
Haha, må nesten le! Tenk å bli gravid akkurat på dagen dere bestemmer dere for å prøve, daHar ikke testet, da vi bestemte oss for å prøve 20 april.. EL er bare sånn ca, utregnet etter syklusene mine siden desember...
Ja tenk det...Haha, må nesten le! Tenk å bli gravid akkurat på dagen dere bestemmer dere for å prøve, daLykketreff!
Takk for svar! Da satser jeg på det løsner et egg som festet seg de neste dageneJa, jeg har ganske gjenkjennelige smerter i eggstokk-området samt korsrygg. Sur og grinete ogsåSmertene kommer dagen før/på selve EL-dagen.
4/5 dpo idag.
Har vært ivrige med aksjeleggingen denne perioden og har en god følelse.
Av symptomer har jeg;
- Kremete hvit utflod
- Tunghetsfølelse og murringer helt nederst i magen og litt på venstre side
- Får stadig vekk følelse av melkespreng i puppene (!?) Veldig rart.
Tunghetsfølelsen nederst i magen hadde jeg sist gang jeg var gravid og, hvordan utfloden var sist noterte jeg ikke...
Legger ved et bilde av alle dagene vi har hatt sex fra syklusdag 1 (hjertene) til nå. Ganske sikker på at eggløsning var på CD 13 eller 14
fler som kjenner på noen «symptomer» enda?
Vis vedlegget 324911
Har hatt endel ubehag, stikking og murring nederst i magen. Har ømme pupper og vært litt svimmel. Jeg har også en veldig god følelse, så det blir spennende fremover 

God morgen
Fikk sterkere strek på Babyplan i dag, men negativ digital. Timeglasset blinket SÅÅ lenge før svaret kom opp
Tenker jeg tar strimler jevnt og trutt på ettermiddag og morgen noen dager fremover, og blir de sterkere så klasker vi til med en Digital igjen nærmere onsdag/torsdag.
Føler jeg har landa litt nå, men det gjenstår nå å se om dette går veien. Må være veeeeldig tidlig hvertfall, ingen tvil om det![]()

Da er det nok bare litt for tidlig med digital ennå.. men men. Legg ut bilde av dagens test daaa![]()
Har igjen 7-8 strimler, 1 CB og 1 Digitalse der ja! Det her ser rosa ut-har du en haug med tester?
Erfarte å få sterkest test på kvelden, så hadde gått an å testet da og?

Har igjen 7-8 strimler, 1 CB og 1 Digital
Ja, mer rosa i dag enn i går. Fikk sterkere test på ettermiddagen i går enn i gårmorges, så tester nok senere i dag. Stikker og murrer nedi magen hvertfall![]()

Hvordan er følelsen deres nå da..? Har dere troa på at det gikk denne PP’en?
Jeg er bare 4 dpo.. og de dagene her går jo så himla tregt. Men har troa..
legger ut den her også, jeg. Dere har sikkert sett den før da.
Vis vedlegget 324972
men har en kanskje litt for god følelse, og er bare på pp1. Redd jeg blir skuffet, men likevel utrolig gøy å føle at det er noe som skjer
Har begynt å miste litt troa. Før ble jeg gravid lett som bare det. Det at det nå tar litt tid gjør at jeg mistenker at noe er galt og at det derfor ikke kommer til å gå nå heller. 6Pp er ikke «lenge» sånn sett, men når det alltid klaffet på første pp tidligere så går det noen varsellamper i hodet mitt. Synes det er veldig betryggende å vite at jeg har time hos gyn 19. maiHvordan er følelsen deres nå da..? Har dere troa på at det gikk denne PP’en?
Vis vedlegget 324972
Så kjekt du har troa! Det hjelper hvertfallHvordan er følelsen deres nå da..? Har dere troa på at det gikk denne PP’en?
Vis vedlegget 324972